A doua zi …..
Soarele stralucea pe cer pasarile cantau , o noua zi il gaseste pe George cu balele pe afara , dormind pe fotoliu intr-o pozitie nefireasca de yoga *virmele balegand sau ceva de genu * iar pe Parvu cu o cutie de pizza pe cap inconjurat de sticle goale de bere.
Sforaia ca un tractor pe canapea.
George se sterge de bale si face ochi , se uita la ceasul de langa televizor , televizorul era dat pe teleshopping -> Super oferta cumparati aceasta lampa si primiti o punga de seminte cadou , sunati in urmat….. , ceasul arata 9:34 . Mai arunca o privire si se intoarce pe partea cealalta .
Deodata se ridica-n cur speriat , o cutie de bere cade de pe fotoliu . Se uita spre canapea si stiga : - Trezeste-te ! Trezeste-te ba ! Ca intarzii la munca . si se arunca de pe fotoliu.
Parvu se sperie si se ridica ingrozit , cutia de pizza ii cade de pe cap si ii arata fata , avea ochii rosii si o bucata de pizza in gura jumatate mancata .
George din baie urla la el : - Cheile de la masina ma ! Cauta-le !
In baie acesta se pregatea , ajunsese la spalatul pe dinti , in mana stanga avea periuta iar in dreapta avea o cutie de bere , ia o gura din bere apoi toarna pe periuta si incepe sa se spele pe dinti.
Parvu cade de pe canapea si incepe sa se tarasca pe jos , gaseste o sticla cu putina bere pe fund , bea ce-a mai ramas o arunca in spate si isi continua drumul taranduse.Pipaind dupa chei pe jos ajunge langa fotoliu si da cu mana direct in balele lui George .Ridica mana scarbit , balele lui George erau ca o mazga , de parca incredibilul Hulk ar fi stranutat pe acolo , se uita speriat la mana sa si tipa la George : - Du-te la un doctor ma ! Tu nu esti normal ! Mata e verisoara indepartata a lu Shrek ?
Dar George care era acum undeva intre hol si dormitor nu-l auzea , sarea intr-un picior cu pantalonii verzi de la Mec pusi doar pe un crac , c-o mana bagata pe camasa si in gura avea sapca. Aluneca pe o baltoaca de bere si cade .Un hol facea legatura intre usa principala , dormitor , bucatarie si sufragerie. La baie ajungeai din sufragerie , erau 2 usi : 1 la baie si usa de la intrare . Parvu se ridica dezorientat de pe jos , da din mana iar balele lui George sar pe ecranul televizorului . Vede cheile de la masina exact langa ceas , le ia si-o taie la fuga strigand : -Ma duc sa pornesc masina !
In fuga aluneca si el pe baltoaca de bere , se duce pe burta si sparge usa de la intrare cu capul .Doar capul ii iese prin usa sparta , restul corpului ii ramane in casa . In acelas timp un copil care aducea ziare de la kaufland era in dreptul usii lor . Pustiul se sperie ingrozitor cand ii vede capul lui Parvu iesind prin usa.
George fuge din dormitor in bucatarie si ia de pe masa o cutie de cereal cu surprize si incepe sa-si toarne in gura *slow motion* fara sa stie el inghite si un cubulet muzical cu fetitele powerpuff.
Parvu tipa la pusti : - Nu sta ca prostu ! Scoate-ma de aici ! Baiatul fiind traumatizat de ce se intamplase scoate un ziar si il baga in gura lu Parvu , apoi o ia la fuga pe scari .George iese din bucatarie cu gura plina de cereale si-l vede pe Parvu fara cap infipt in usa. George scuipa toate cerealele pe care le avea in gura pe jos si il intreaba speriat pe Parvu :
-Ce-ai patit ma bizonule ?
- Taci dracului si scoate-ma de aici !
George il trage de picioare si-l scoate in cele din urma .
Deschide usa si-o ia la fug ape scari , George intreaba:
- Ai incuiat ?
- De parca am avea ceva ce merita furat !?
O iau amandoi la fuga pe scari , ies din bloc si se duc rapid dupa un jeep.
Se urca amandoi in masina , se aude un zgomot de motor inecat , 2 impuscaturi si 3 injuraturi.
CITEȘTI
Almighty George
Novela JuvenilEste vorba despre doi prieteni care sunt la facultate . Ei stau in acelasi apartament cu chirie si patesc tot felul de intamplari stupide .