egy kis idő után felvettem a telefont
-most mit akarsz?-kérdeztem hangosan.
-unatkozom, szórakoztass!-mondtam a telefonok lehetett hallani a nevetését.
-arra gondoltam hogy ne csak ránk vonatkozzon a fogadás.-mondta.
-szerinted lesz valaki aki belemegy?-kérdeztem de yuna egyből válaszolt
-ne legyél pesszimista.-mondta hihetetlenül idegesítő cukizós hangon.
-ez nem pesszimista hozzáállás hanem realista hozzáállás senkit sem érdekel a hülye fogadásod!-kiabáltam. elég sokan felfigyeltek az érdekes beszélgetésre de aztán meglátták egy embert aki az utcán kezdett fortnite dance-elni és mindenki elkezdte videózni.
-unnie ott vagy még?-kérdezte yuna mű-aggódó hangon.
-ne hívj így!-mondtam de most az emberek a fortnite dance-elő embert nézték.
-jólvan unnie most leteszem mert mennem kell. majd holnap a meccsen találkozunk.-köszönt el yuna inkább nem reagáltam semmit és vissza csusztattam a telefonomat a zsebemben. most semmivel sem akartam foglalkozni csak a meccsel ami holnap lesz. haza fele mindent figyelmen kívül hagytam csak értelmezték az új taktikát.otthon lerakták a táskámat az ágyán mellé. bekapcsoltam a ps4-et és játszottam kicsit a fifa-val meg egy kicsit a fortnite -ttal is.anya este ért haza mint mindig de már megszoktam mert anya idegsebész egy belvárosi kórházban.
-milyen volt a kosár edzés-kérdezte mosolyogva. anya már szinte olyan mintha a csapat tagja lenne. de egy kicsit idegesítő amikor őt jobban érdekli az életem mint engem.
-jó volt. holnap lesz az első meccsünk.-mondtam közben kikapcsoltam a ps4-et és leraktam a controller a konzol mellé.
-már várom-válaszolt anya. nagyon bírom hogy így kiáll az álmaim mellet. a szülők általában utálják amikor a gyerekeik sporttal akarnak foglalkozni.
-pihenj sokat a meccs előtt-mondta mosolyogva. bementem a szobámba megírtam a házim amiből sok volt mint mindig. az osztálytársaim utálják a sok házit és én is hazudnék ha azt mondanám hogy imádom de megértem a tanárokat. jővőt akarnak nekünk. mi után végeztem ránéztem az órámra. lekapcsoltam a lámpákat és vártam hogy végre elaludjak.
DU LIEST GERADE
icy but on fire
Fanfictionchoi jisoo a lány kosár csapat tagja aki fogadást köt shin yunával akivel nem igazán kedvelik egymást. de a fogadás tétje nagyon nagy: a vesztes elhagyta a csapatot.