Jungkook'tan
Her zamanki gibi şu salak okula gidiyordum. Hayır zaten dersimize kimse girmeye cesaret edemiyordu ne diye okula gidiyordum ki?! Annemi bazenleri gerçekten anlamıyordum.
Yürürken yanına gelen taehyung ile ona döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu ama bu gülümseme öyle sıcak bir gülümseme değilde daha çok çapkın ve piç bir gülümseme idi.
"Ne var lan tirrek?" (Jungkook)
"Abinle nasıl konuşuyorsun sen yavşak?" (Taehyung)
"Ben sexy bir tavşanım. Aynı zamanda bad bir tavşanım. Bu yüzden canım nasıl isterse öyle konuşabilirim." (Jungkook)
"Sıçarım lan senin bad boy'luğuna! Sanki okulun tek belalısı sensin ha?!" (Taehyung)
"Tae'yi niye kızdırıyorsun kookie?" (Jimin)
Jimin'in olay yerine itikal etmesi ile ben Tae'nin gözleri ona döndü. Jimin her zamanki gibi piç piç gülerek yanımıza geliyordu.
"Piç piç gülme Jimin. İtici oluyorsun." (Jungkook)
"Bize bad boy'luk taslamadan önce iki kere düşün seni bad tavşan." (Jimin)
"Amma boş yaptınız ya. Artık bir yürüme zahmetinde bulunur musunuz?" (Taehyung)
Göz devirerek okula yürümeye devam ettim. Hayır şu okulu kim icat etti? Söyleyin onun sülalesine tek gireyim. Ve emin olun sağ çıkarım.
Sınıfa girdiğimizde sırama çantamı attım. EXO çoktan gelmişti. BTS'nin olmayan üyeleri ise tek bizdik. Yanıma oturmuş,pardon yayılmış,Kai ile gözlerimi devirdim. Bu çocuğun kesinlikle bir ayarı yoktu.
"Kai çekil yoksa üstüne oturmaktan çekinmem." (Jungkook)
"Siktir lan tavşan kılıklı. Otur bakalım oturabiliyorsan." (Kai)
"Peki. Bunu sen istedin." (Jungkook)
Kai'nin bacaklarına güm diye oturmam ile Kai'nin "ebeni sikeyim" diye beni üstünden itmesi,benim yere yapışmam,"senin ecdadını sikeyim" diye Kai'ye sövmem bir oldu. Evet bunların hepsi bir anda oldu.
Zilin çalması umrumuzda bile değildi. Kai ile küfür savaşına girdiğimiz sırada odada yankılanan kız sesi ile gözlerimiz salise hızla o tarafa döndü. "Ağzınızı toplayın lan beyin kıvrımlarınız ile dünya turuna çıktıklarım"
Oha! O ne lan?! Elindeki kitaplar ile öğretmen olduğunu anlıyoruz o okey de oğlum kız bildiğin afet!
"Sen kimsin lan? Bizim sınıfımıza böyle elini kolunu sallayarak hemde bize laf atarak giremezsin." (Yoongi)
"Senin yeni edebiyat öğretmenin olduğum için ve dersiniz edebiyat olduğu için pek âlâ da girerim. Değil mi Yoongi?" (Lisa)
"Hayır. O zaman öğretmenler odasına otur ve adam o-" (Yoongi)
Hocanın bir anda Yoongi'nin önünde bitmesi,elini masaya vurması ve Yoongi'nin yakasından tutup yüzünü yüzüne yaklaştırması bizimle birlikte bütün sınıfı şaşkına uğratmıştı. Yoongi mal mal hocaya bakarken hoca gözlerinden ateş saçıyordu.
"Bana bak lan dürzü! Ben öyle bildiğin korkak öğretmenlere benzemem. İznim var. Ailenizden ve devletten. Sana bir yapıştırırım ömür boyu mal mal gezersin ortalarda." (Lisa)
Hoca Yoongi'yi saldıktan sonra tahtaya geçip bir şeyler yazdı. Sonrasında tekrar bize döndü.
"Adım Lalisa Manoban. Siz kısaca bana 'Lisa hoca' ve ya 'hocam' diyebilirsiniz. Size kalmış. Öyle affedici bir yanım yok. Birde dövüş konusunda dünya rekorum var. Adam olun. Şimdi herkes kitaplarını çıkarsın. DERS BAŞLIYOR!" (Lisa)
Tabii hiç birimizin götü karşı koymaya yemedi. Kitaplarımızı çıkarıp kedi gibi sıralara sokulduk.
Bu hoca bizim ebemizi ağlatacaktı. Net.
❣️🖤
İlk bölüm ile karşınızdayım.
Fazla argo kelime ve şiddet içerir. +13 yaşın okunması tavsiye edilmez.
Sizleri seviyorum ❣️
~Lisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Öğretmenlerim
FanfictionBTS ve EXO okulun en belalı gruplarıdır. Ne ailesi,ne okul ne de öğretmenler onları dizginlemeyi başarmıştır. Ancak yeni gelen 4 öğretmen onların deli gibi korktukları kişiler olmuşlardır. Aynı zamanda sevgilileri. Kapak: Lavinia graphics