Měsíc krokem vycházel aby vedl hvězdy oblohou a v parku kdosi klatí za lavičkou jednu dívku nebohou. Za keřem si narkoman píchá sračky do žil. Na houpačce sedí mladík jenž přemýšlí nač vlastně žil. Ten mladík byl jistý Španěl, jenž byl na internetu prašen, byl prašen největšími z největších, napadán z řad vzdálených, i těch nejbližších. Mladík pláče, přemýšleje nad směrem jeho budoucnosti, zda už mu osud nepredložil příliš, příliš krutosti. Náhle spatří dvě osoby, kraláčejicí jeho směrem, proto si radši setře slzy, aby nebyl dalšího výsměchu záměrem. Osoby však mířily přímo k němu, upřel proto zrak k mobilu svému. Netušil však kdo ti dva jsou, to Berča a Honza k němu jdou. Když dosáhli své cesty cíle, oba na jeho rameno ruku položili směle.,, Zdar, Ikaro. "Povídá Honzus Maximus.,, Dáš si cigáro?" Dodává Berča, ten ženy kus.,, Co, já nekouřím co vás to napadlo? ",, Ale budeš kouřit." Zabručí Honza a krev v jeho rarášku se začala bouřit. Schodil ho z houpačky svůj punz rozpínaje a vydesenemu Ikarovi začal do úst zavádět toho svého pije. Berča zas sundala svojí sukni, natešena že bude moct šukat až do němoty.,, Vem do ruky mého čuráka, ať víš co mám za ptáka. " Takřičel Honza nadšeně se svou rukou na Španělově temeně. Sotva měl Ikaro svojí pusu chvíli volnou, začal křičet dokud ho o zábradlí ohnou.,, Tohle by se mi ve Španělsku nikdy nestalo!" Křičel, než mu Berča zacpala tu hubu nestoudnou.,, Honzo, co takhle mu sundat jeho nasrávačky, a trochu tý buzně roztáhnout jeho zadní tvářičky". Řekla Berča a Honza se jen pousmál a svého raráška už pomalu do španělského čokověnce zasouval. Ikaro jen něco ve španělštině mumlá, mezitím co péro žužlá. Řádili tam na něm až do rána, tak, jak je o tom legenda napsána. Příštího večera má už kufry zabalené, a oči stále slzama zkalené,rozhodl se složit svojí prdel ve Španělsku , a žít tam s ostatníma řiťopichama na placečku. A jestli ho nejakej nácek neusnes, natáčí porno ve španělštině až do dnes.
ČTEŠ
TITÁNOBIJEC
UmorismoKuba sledoval své tvrdé ohambí které bylo schovane pod kalhoty, ale v tom přišel Honza jenž si všiml té obří boule.,, Páni to je ale tvrdá klobása, mohu si na ní sáhnout? "Kuba přejel jazykem po svých rtech které byly vlhké a rudé.,, Budeš muset ty...