21122019 ~ 0834~~~
"Mingi?"
Yunho merakla kaşlarını kaldırmış kapısına kadar gelen Mingi'ye odaklanmaya çalışmıştı.
Mingi heykel gibi karşısında dikilirken ne yapması gerektiğini bilmeksizin eliyle kolundan tutarak hafifçe sarsmıştı onu.Sabahın köründe kapısına gelen Mingi için endişeleniyordu.
"Bir sorun mu var?"
Mingi kafasını olumlu anlamda sallarken Yunho'nun gözlerine odaklanmıştı.
"Saçma değil mi?"
Çocuk gibi tekrarladı sorusunu.
"Sevmekten korkmam, saçma değil mi?"
Yunho gülümserken omuz silkmişti.
Mingi'ye kızmıyordu."Hayır değil Mingi."
Eliyle kapısına kadar sabahın köründe uyku sarhoşluğu ile gelen gencin dağılmış saçlarını karıştırdı.
"Saçma olan, korkularını kabullenip onlarla yaşamaya çalışman."
Karşısında kendisine küçük bir çocuktan farksız, sulu gözlerle bakan gencin saçlarından çekerken elini gözlerinin odağı yine gözleri olmuştu.
"Saçma olan, korkularını paylaşacak olabilmeme rağmen kaçıp durman."
Derince bir nefes alırken Mingi'nin omzuna vurmuştu samimiyetle.
"Ben hep burada olacağım, korkularını paylaşabileceğin biri olarak."
"Paylaşabilir misin cidden?"
"Hm, inan hiç zor değil."
Huzur veren bir gülümseyiş sunurken dokunsan ağlayacakmış gibi görünen bedenin kendisine sıkıca sarılıp omzuna göz yaşlarını bırakmasına izin vermişti.
Mingi'nin saflığını seviyordu. Saf ve doğal oluşu, güzel gülümseyişi Yunho'nun onu bütün kalbiyle sevmesine yetmişti.
Küçük bir çocuk gibiydi.
Eliyle Mingi'nin sırtını sıvazlarken hafifçe vuruyuyordu arada.
Boştaki eli güzelim saçlarını buldu sonra."Amanın Mingi bey, balkonuna düşen çoraplarını yüzünden bütün binayı ayağa kaldırmamızı çok özledim."
"Kafana tükürmek istiyorum."
Yunho kahkaha patlattığında ağlaması durmuş olan beden de gülmeye başlamıştı.
"Cidden Yunho senin yüzünden küçük çocuklar gibi mala bağladım."
"Bunlar hep ne biliyor musun? O çorapların intikamı."
~~~
29122019 ~ 1719
Syglr
Svglr
FİNALLL
BURALARA KADAR SABIRLA OKUYUP GRLDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER CÜMLELERİMİ OKUYAN GÖZLERİNİZDEN ÖPERİM YUNGİ İLE KALIN ❤️❤️❤️