reconocer

80 2 8
                                    

Gözlerim neredeyse kapanmak üzereydi tam kafam düşecekken kapı çaldı hemen kendime gelmek için yanaklarıma birkaç kez vurdum.

"Evet?"

Kulağıma önce topuklu sesleri gelmişti ve Alberta içeri girmişti bana çok kötü bakıyordu.

"Bay Malik, seni çağırıyor Estrella" şimdi anlaşıldı.

"Senden üst kademede birisiyle konuştuğunu unutuyorsun Alberta, Bayan Mois demen lazım şimdi çıkabilirsin" gülümsedim ve ona baktım. Sinirle dışarı çıktı.

Elime birkaç dosya aldım ki kimse şüphelenmesin. Aynada kendime baktım gayet şık gözüküyordum saçımı düzeltip odadan çıktım.

Birkaç çalışan bana bakıp selam verdiler bende onlara başımla selam verdim ve Zayn'in odasının önüne gelince kapıyı çaldım.

"Gel!" Sesini duyunca bile içim titremişti.

Kapıyı yavaşça açtım ve onu gördüm masasına oturmuş önünde bir sürü dosya vardı. Kapıyı kilitledim ve onun yanına ilerledim, ayakkabılarımın sesinden dolayı bana baktı ve sert yüzü birden gevşedi.

Masasından kalktı ve yanıma gelip ellerimi tuttu, beni masasının yanındaki koltuklara oturtup yanıma oturdu.

Ellerini belime sardı şuan aynı bir kedi gibiydi bu haline gülümseyip saçları ile oynamaya başladım.

"Zayn?"

"Hmm?" Fazlasıyla mayışmıştı.

"Daha ne kadar lise sevgilileri gibi kaçamak şekilde ilişkimizi sürdüreceğiz?" Sesime yansımasını istemesem de yansımıştı üzüntüm.

Zayi kafasını kaldırdı ve bana baktı, elini yüzüme koydu ve okşamaya başladı.

"Bu olay yarın akşam bitecek sevgilim."

"Nasıl bitecek ki Zayn?"

"Yarın sen ve Aracely bize gelip Javadd ile tanışmanızı istiyorum."

Gözlerim genişlemişti çünkü Javadd ile tanışmayı çok istiyordum.

"Evet gerçekten, beraber akşam yemeyi yiyip sonra da birbirimize ısınırız daha sonra ise çocuklara anlatırız seni ne kadar sevdiğimi."

Yanaklarımın kızarmasını aldırmadan dudaklarına bir öpücük kondurdum ve birkaç saniye sonra ayrıldık. Bana gülümsedi ve bacağıma uzandı.

"Peki Zayn, ailen nasıl bir tepki verecek?"

"Seni benden bile daha çok sevcekler, özellikle babam."

"Neden baban?"

"Çünkü hayalindeki kızısın."

"Öyle miyim?" İmalı şekilde sorduğumda dudakları kıvrıldı.

"Evet benimde istediğim sevgilisin."

"Hmm, demek öyle."

Başını salladı ve bacaklarlarıma elleriyle şekiller çiziyordu. Hayır hayır yazı yazıyordu biraz dikkatli şekilde bakmaya başladım.

Zayn Malik & Estrella Mois

Yüzme yayılan kocaman gülümsemeye engel olamadım o sırada kapı çaldı birbirimize baktık ve Zayn hızla kalktı ve kapıyı açmaya gitti bense getirdiğim dosyaları alıp koltuğa oturdum. Zayn bana baktı başımı sallayınca kapıyı açtı ve içeri Alberta girdi fakat beni görünce gülümsemesi soldu.

"Bay Malik toplantı iptal edildi bugün boşsunuz."

"Peki Alberta gidebilirsin."

Alberta tam çıkacakken ona seslendim.

"Alberta."

"Evet Estrella?"

"Estrella derken, Bayan Mois demek istedin galiba Albert?"

Zayn konuya dahil olunca yüzü kızardı ve başını salladı.

"Bugünkü tüm planlarımı ertele tamam mı?"

"Ama bugün toplantı-"

"Ben böyle istiyorum senin işin buradaki belli kişilerin işlerini düzenlemekse karışmayacaksın."

"Peki." Hızla dışarı çıktı.

Zayn kapıyı kilitleyip yanıma geldi ve eğilip yüzlerimizi yakınlaştırdı.

"Beni çok etkilediniz Bayan Mois."

"Beni fazlasıyla utandırıyorsunuz Bay Malik."

"Güzelliğiniz karşısında dilim tutuldu ama size bir itirafta bulunmam lazım."

"Sizi dinliyorum"

"Bayan Mois, ben size fena halde aşık oldum." Eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Ayrıldığımızda yüzlerimiz daha yakındı.

"Seni seviyorum Malik!" Sesim fısıltıyla çıkmıştı.

"Seni seviyorum Mois" Zayn de benim gibi konuştuğunda kıkırdadım ve dudaklarımız yine birleşti.

-

Zayn Javadd Malik

Zayn Javadd Malik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Estrella Mois

Estrella Mois

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

due passioni • Malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin