Bildet over er tatoveringen Avemari har. ALLE BILDENE JEG BRUKER ER FRA PINTEREST. Be Nice.
Jeg og Maren gikk opp bakken og inn i det store senteret. Sofie skal møte oss ved Zara for vi må kjøpe julegaver. I år skulle vi feire jul hjemme i Norge, og ikke i utlandet sol vi vanligvis pleier.
Jeg skjente at det vibrerte i lomma og tok opp mobilen. «gutta, hvor er dere?». Jeg kunne høre i stemmen at hun var lei av å vente på oss, selv om det bare var noen få minutter. Sofie har alltid vært den mest utålmodige jenta ever. «slapp av, vi er der om to min» sa jeg og la på.
///////////:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\\\\\\\\\\\
*noen timer senere*Føttene verker og vi drit sultne så vi setter oss ved Starbucks for å kjøpe noe å drikke.
«Ja, Kaleb ville egt. ikke bli med, men det var ikke vanskelig å overbevise han» sa Sofie og blunker til oss. Hun og Kaleb har vært sammen i snart 2 hele år. Når de først ble sammen var alle usikker. Kaleb er den nerden i klassen som alltid gjør lekser og oppgaver i tide og bare får bra karakterer, mens Sofie er den mer rebele i klassen.
«Men dere, visste dere at Lucia skal flytte?» sa Maren.
«Ja, var det ikke no fordi foreldrene ikke ville at hun skulle holde på med Jacob ellerno»
Maren og Sofie holdt på å snakke om masse gossip mens jeg satt å hørte på. Mens de snakket snur jeg mer rundt. Jeg kan føle at noen ser på meg, men vet ikke hvem det er. Plutselig legger jeg merke til to svarte øyner. Det står en veltrent mann i dress som ser på meg. Han holder en tynn koffert i den ene hånda og mobilen i den andre. Jeg kan se litt av det tane brystet hans. Han har muskuløse deilige armer og et vakkert, men skummelt ansikt. Jeg snur meg raskt mot venninnene mine når jeg ser at han legger merke til at jeg så på han. Jeg venter noen sekunder før jeg forsiktig snur meg rundt. Mannen står der fortsatt, men nå ser han på mobilen som er vendt mot meg. Jeg tenker ikke noe på det og snur meg rundt igjen.
«Jeg skal bare på do» sier jeg til jentene og reiser meg opp. Jeg legger fort merke til hvor langt opp den korte kjolen min har gått opp. Og drar det fort ned før noen merker noe. Jeg snur meg rundt for å sikre at ingen så meg, men der står fortsatt den fine mannen. Denne gangen ser han på meg, men ikke ansiktet. Blikket hans ser ned mot rumpa mi. Jeg later som jeg ikke merker det og går mot doen mens jeg vrikker på rumpa.(Kjolen hun bruker.)
Det skjer ikke noe annen i senteret. Mannen var borte og vi var klare for å gå hjem. Klokka var nå blitt seks, og må ha levert inn teksten om en nyhetsartikkel. Jeg var selvfølgelig ferdig, men Sofie og Maren har så vidt startet.
«Hallo, noen hjemme?» roper jeg med en gang jeg komme inn i huset. Storebroren min sa at han skulle overnatte hos en kompis og mamma og pappa skulle på julebord, så det skal egentlig ikke være noen hjemme, men jeg roper for å forsikre det. Når jeg ikke får noe svar går jeg opp til rommet. 'Faen så kaldt' tenker jeg og kler av meg helt naken. Jeg står foran speilet og poser litt før jeg finner fram en stor t-skjorte å en streng. Jeg går inn på badet i rommet mitt og slår på dusjen.
Når jeg er ferdig går jeg inn i rommet og finner fram mobilen. Jeg har fått tre meldinger. En fra Sofie og to fra et ukjent nummer. Jeg låser opp mobilen å leser først meldingen til Sofie.
«Hey vil du natte hos meg idag? Mamma er på girlsnight med damene så der r bare pappa hjemme.»
Jeg tenker meg om før jeg svarer ja. Mamma og pappa bryr seg ikke så lenge jeg sier i fra hvor jeg er og når jeg kommer hjem igjen. Så ser jeg meldingene fra det ukjente nummeret og blir sjokkert. Det er et bilde av meg når jeg poserte foran speilet naken før jeg gikk inn i dusjen. På meldingen under står det
«For en fin kropp jenta mi. Kan ikke vente til jeg får ta på deg. Sjekk postkassa så finner du en gave:)» jeg kjenner at jeg blir redd og ser opp på vinduet. Gardinene er trekket fra som alltid, men nå er det skummelt. Jeg går mot vinduet og trekker igjen gardinene. Så går jeg ned for å finne ut av hva denne «gaven» er. Inni postkassen ligger det en masse stor pakke. Jeg tar den opp og kjenner at den ikke er så tung. Jeg snur meg rundt for å se om det er noen der, men gata er helt stille. Jeg går fort inn og opp til rommet. Jeg passer på at alle dørene og vinduene er lukket før jeg åpner pakken. Inne i pakken legger en kort kjole og et par undertøy. Kjolen er svart og bare laget av blonder. Det er en kjole strippere eller pornostjerner bruker. Undertøyet er i fargen hot pink og dekker så vidt kroppen. Både kjolen og undertøyet ser ut til å være veldig dyre. Jeg tar opp mobilen for å se om jeg har fått noen andre meldinger og ser at det ukjente nummeret har sendt en melding.
«Likte du gaven? Dette skal du ha på og stå ved vinduet klokka 01.00 om natta på Søndag. Hvis ikke skal jeg passe på at ALLE får se på bilde av deg naken. Kos deg søtnosen min.»959 ord<3
ESTÁS LEYENDO
Litt her og litt der
Novela JuvenilAvemari, en jente på 16 år vandrer rundt i byen og møter nye folk hverdag. Eller for å være presis, menn. Gutter og menn Avemari bor mer foreldrene sine og storebroren. Bestekompisen til faren kommer ofte på besøk og overnatter hos dem veldig mye fo...