«Ah tusen takk jenta mi. Håper det skjer med meg også en gang. Sov nå. God natt» var det siste jeg hørte før jeg sovna.
//////////::::::::::::::::::::::::::::::::;:::::::::::::\\\\\\\\\\Jeg hørte noen lyder utenfor og skjønte at mamma og pappa er våkne. Jeg tok opp mobilen og gikk inn på snap. Martine spurte om å henge men jeg var utslitt og kunne ikke gjøre noe. Jeg sa at jeg er syk og åpnet de andre snappene. Jeg så Ah det var tre stykker som hadde lagt meg til. Det var tre menn. Jeg tenkte at det var de tre mennene fra igår og la dem til. « hva faen er det jeg tenker « tenker jeg og går inn på Instagram. Det tok ikke lang tid før jeg ble satt inn i en gruppe med dem. Jeg gikk innn på snap igjen og så hva de sendte. Mann 1 het Joakim, mann 2 het Andreas og mann 3 het Eirik. Andreas sendte «hei pusen. Gidder du å sende oss et bilde av de nydelige puppene dine?» jeg skulle til å svare nei, men så horte jeg en stemme. Det var den anonyme mannen. «God morgen fuglen min. Du er vel sikkert veldig sliten nå, men det skader ikke å sende bilde. De spurte om et bilde av puppene. Da sender du et bilde av puppene. Gjør det nå. Ikke la den vente. Og send det bilde til meg også.» jeg ble redd men også kåt. Jeg hadde ikke på noe så jeg dro ned dyna og tok et bilde av puppene og sendte det til anonym og gruppa. Niplene var stive på bilde. Jeg skulle til å ta på dyna igjen men så sa den anonyme mannen « ikke dekk deg. Jeg liker at du er sånn. Og det av foreldrene dine kan komme inn når som helst gjør det deiligere.» jeg hadde helt glemt at de var utenfor. Jeg var redd for at de skulle komme inn, men det var ingenting jeg kunne gjøre. «Kom og stå ved vinduet igjen. Ta på deg selv. Dans. NÅ» jeg stod fort opp og følte at det var veldig vondt ved rumpa og fitta. Jeg gikk til vinduet og tok sakte på meg selv. Det var ikke mange folk ute men det var noen bilde som kjørte fordi. Heldigvis så det ikke ut som noen så meg. Jeg danset en stund før han sa at jeg kunne stoppe. Akkurat i det jeg dekket kroppen men med dyna åpnet døra og inn kom mamma. «Kom. Vi skal hjem til bestemor» sa hun. Jeg orket virkelig ikke å gjøre noe så jeg sa «mamma, jeg før drit vondt i hele kroppen. Jeg klarer så vidt å bevege på meg». Hun så på meg og sa «vent hva. Det er et virus som går rundt nå. Kanskje du også har fått det. Vi nå til legen.» jeg kunne høre panikken i stemmen, men kunne ikke si noe. Jeg har jo allerede sagt at jeg får vondt. «Mamma jeg tror ikke det er nød-». «Jo. Det kan være hva som helt. Kle på deg så går vi til sykehuset.»
//////////::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\\\\\\\\\\
«Avemari Godilla» ropte legen og jeg og mamma spratt opp og fulgte etter legen. Det var en mann på rundt 30 år. Han tok oss med inn i det lille rommet hans og mamma forklarte hva som har skjedd. Han så på meg opp og ned før han sa «hm. Jeg må sjekke dette. Kan du vente ute en stund?» spurte han mamma. Hun sa ja og gikk ut. «Bare sett deg på sengen du» sa han og gjorde noen greier på dataen. Jeg satte meg ned og ventet. «Kan du ta av genseren. Jeg må skjelle hjerte» han rullet nærmere i rullestolen og jeg så opp på han med panikk. Jeg hadde ikke på noe under. Ikke bh engang. Han ventet og jeg løftet genseren sakte opp. Jeg dekket brystet med den ene armen og tok den av. Han kom nærmere og tok den høre greia rett over venstre pupp. Jeg turde ikke å se på han og så rundt. Etter noen sekunder skjøv han den hånda som dekker puppene lenger ned. Han høre litt før han ba meg ta vek hånda så han kan se. Jeg gjorde som han sa og satt der ukomfortabel. Etter en stund gikk han tilbake til dataen og tastet inne noen greier før gan kom tilbake. Han løftet den venstre puppen i hånda hans mens han så på niplene. De var stive pga kulden i rommet. Så tok han den høre greia og plasserte den på nippelen. Jeg stønnet lavt og håpet på han han ikke hørte det. Helt ut av det blå lente han seg lenger fra og sniffet på puppene og under armene. Jeg så rart på han, men lot han fortsatte med de lege greiene. Han gikk tilbake til dataen og skrev noen greier igjen. Så kom han tilbake til meg. «Du må ta av buksa og ligge ned i senga» sa han alvorlig. Jeg ble litt for i tilfelle jeg er blitt syk. Jeg tok av buksa og var glad for at jeg tok på hvertfall en string. Jeg la meg ned og han tok en eller annen lege greie. Det var to sånne klype greier som hang med en maskin. Han kløp den på begge niplene. Jeg sperret opp øynene og så på han. Han så alvorlig på maskinen og trykket på noen greier. Plutselig følte jeg en liten støt på niplene. Jeg stønnet lavt. «Dette er kanskje mitt rart, men jeg trenger at du lukker øynene til jeg sier ifra.» jeg lukket øynene og ventet. Plutselig følte jeg en varm luft ved fitta. Det føltes ut som han sniffa på fitta. Jeg lå ser ukomfortabel og ventet. Han tok av de greiene fra niplene og kløp dem med tommelen og pekefingeren. Jeg ville se hva har gjorde, men sa ingenting. Plutselig følte jeg noe varmt og vått på niplene. Jeg åpnet øynene sjokkert og så at han sugde på puppen mens tunga lekte med nippelen og den ene hånda lekte med den andre nippelen. Jeg stønnet og han så opp på meg. Han gliste svakt og sa «jeg må få disse fine niplene stive igjen.» jeg så mistenkelig på hen men lukket øynene og ventet. Han puttet munnen over den andre og sugde igjen. Mens han sugde og lekte med puppene følte jeg en hånd skli ned kroppen og over fitta. Han dyttet stringen til siden og slutten å suge. Jeg åpnet øynene igjen og så han stod rett over fitta og sniffet igjen. Han puttet en finger inn fort så jeg ikke fikk tid til å reagere.
1108 ord<3
ESTÁS LEYENDO
Litt her og litt der
Novela JuvenilAvemari, en jente på 16 år vandrer rundt i byen og møter nye folk hverdag. Eller for å være presis, menn. Gutter og menn Avemari bor mer foreldrene sine og storebroren. Bestekompisen til faren kommer ofte på besøk og overnatter hos dem veldig mye fo...