➸ᵉˡᵉᵛᵉⁿᵗʰ

2K 219 69
                                    

"San!"

Wooyoung, evin içinde dolaşarak bir yandan da eşini arıyordu. Salonda kendi başına oturmaktan sıkılmıştı artık. Tek yaptığı da buydu alfa olan yüzünden. Sürekli olarak dinlenmek, fazla hareket etmemek oluyordu. Ve, kendisi bu hareketsizlikten nefret etmişti artık.

Kocaman olmaya başlayan karnı ile beraber evde dolanmaya devam ediyordu. Eşini her yerde arasa bile bulamamıştı. En son geldiği yer ise, yatak odaları olmuştu.

Aklına gelen anılar ile beraber gülümsemişti omega. Küçük adımlar ile beraber yatağına ilerlemiş, kendini dikkatli bir şekilde yatağa bırakmıştı. Evi turlarken yorulduğunu düşünse bile, bir bakıma eşi de haklıydı. Kendini fazla yormaması gerekti ama o çoktan 2 katlı evi turlamıştı.

"Canım bir şey isterken kaybol zaten," diye söylendi kendi kendine. Sonra da gülümsemeye başlamıştı. "Doğduğunda da mı böyle olacak bu?"

Dediği cümle ile beraber bir süre gülümseyerek yere bakmış, sonra kıkırdamaya başlamıştı. Mutluydu, ilk öğrendiği zamana göre, yere göre bayağı mutluydu şu an.

"Prensesim," diye başladı cümlesine. Bir elini de karnına koymuştu. "Merak etme, baban ve ben hep yanında olacağız."

"Ve baban da ikimizi her zaman koruyacak."

Duyduğu cümle ile beraber başını kaldırıp bakmıştı sarı saçlı olan. Gördüğü beden ile beraber yüzündeki gülümseme giderek büyümüş, bir süre bedenin yanına gelmesini izlemişti.

San, eşinin yanındaki yerini almış ve bir kolunu beline dolamış, diğer kolunu ise eli eşinin karnında olacak şekilde ayarlamıştı. İkisinin heyecanı ise, alfa olanın bu tepkilerinden ve sevme şekillerinden bile belli oluyordu.

"Baban burada prensesim, annen söylense bile bakma sen ona."

"Niyeymiş o?"

Eşinin sorduğu soru ile beraber başını kaldırıp ona bakmıştı. Gülümsemiş, dudaklarına minik bir buse bırakarak eski pozisyonunu almıştı. Cevabını ise, pozisyonunu aldıktan sonra vermişti.

"Çünkü senin gibi güzel ve şirin olacak sonra."

Wooyoung, duyduğu cümle ile beraber kıkırdamış ve kendisine sarılan siyah saçlı oğlanın saçlarını okşamıştı. İkisi ise, o günü sevgi dolu geçirmişti. Kaostan uzak bir şekilde...

Baby •WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin