➸ᵉⁱᵍʰᵗʰ

2.4K 258 44
                                    

"Hadi! Nerede kaldınız?!"

Uzun olanın sinirli ve heyecanlı sesine karşılık diğer ikili de ellerinden geldiğince hızlı olmaya çalışmıştı. Telaşlı bir şekilde ilerlemelerinin sebebi ise, uzun olanın eşi yüzündendi.

Yunho, Seonghwa'nın yetişmesi ile hastaneye götürülmüştü, doğuma alınmıştı. Eşi ise bu ana geç kalmamak için hızlı bir şekilde koşuyordu.

Omega olan bu süre içerisinde gergindi, ama bu gerginliğini belli etmemiş ve alfanın elini tutarak hızlı yürümeye çalışıyordu.

San, eşinin çabasını fark ettiğinde yavaşlamış, boşta olan elini sevgilisinin yanağına koyarak alnından hafif bir şekilde öpmüştü.

Uzun olanın çoktan koşarak hastaneye girdiğini gördüklerinde ikisi de gülmüş, hastane bahçesinde olan banklardan birine oturmuşlardı. 

Alfa, elini yanındaki bedenin omzuna atarak onu biraz daha kendine yaklaştırmış, sonra da gülümseyerek alnına hafif bir öpücük bırakmıştı. Sonra da sessiz bir tonda konuşmaya başladı.

"Yeniden başlasak, nasıl olur sence?"

Küçük olan ona sarılan büyüğüne bakmıştı. Sarı ve koşmaktan dolayı karışmış olan saçlarını düzeltmiş, sonra da yanağına bir öpücük bırakmıştı. En sonunda ise, ondan cevap bekleyen sarı saçlı oğlana cevabını vermişti.

"Bizim için, daha iyi olacaksa olur."

Siyah saçlı oğlandan bu cevabı aldıktan sonra gülümsemiş, yüzünü biraz ona doğru yaklaştırmıştı. İkisi de gülümsemiş, aralarında çok küçük bir mesafe kalmışken karşılarında duran bedenin öksürme sesini duymuşlardı.

"Böldüğüm için üzgünüm," dedi Jongho. "Ama yeni gelen bebeği görmeniz gerekiyor. Yunho size küsermiş yoksa."

İkili bir süre birbirlerine bakmıştı. Sarı saçlı olan derin bir şekilde nefes alıp vermiş, sonra da ayağa kalkarak eşini de kaldırmıştı. Elleri tekrar birbirleri ile buluşunca önlerinden giden bedeni takip etmeye başlamışlardı.

İkilinin gözleri tekrar buluştuğunda, bu sefer sarı saçlı olan, siyah saçlının yanağından öpmüştü.

Bu başlangıç, hem ikisi hem de bebekleri için iyi bir başlangıç olacaktı.

Baby •WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin