0.9

4.6K 265 59
                                    

''Ve sonra dedim ki....''

''Aç olmadığına inanmıyorum. Bir şeyler alacağım burada bekle.''

Jungkook beni dinlemediğini açıkça gösteren bir şekilde söyleyeceklerini söylemiş ve önünde durduğumuz markete koşarak girmişti. Ellerimi cebime sokup onun çıkmasını beklerken telefonuma gelen bildirimlere bakamıyordum. Şarjım çok az kalmıştı.

Jungkook tek elinde iki tane americano ve diğerinde de üçgen kimbaplarla birlikte bana doğru geliyordu. Hızlı yürüyüşünde sallanan saçları ve soğuktan kızarmış burnuyla bebeksi duruyordu.

''Sahile gelmişiz bile. Oturduğumuzda vereceğim.'' dediğinde taşıması kolay olsun diye kimbapları ben aldım.

Sahil kenarına geldiğimizde çimenlerin üzerine oturup yerleşmeye çalıştık. Jungkook americanolardan birini bana verirken kimbapını vermiştim aynı anda. Gülerek kendiminkini açarken sesli bir şekilde kıkırdadığımı fark etmemiştim.

''Neye gülüyorsun?'' derken gülümsüyordu Jungkook.

''Yorgun hissediyordum ama dersten sonra sahil kenarında oturmak zevkliymiş. Bunu fark etmek hoşuma gitti.'' dedim.

''Ben varım bir de. O yüzden mutlusun değil mi?'' dedi Jungkook ve tavşanı andıran suratını görüş açıma soktu zorla. O beni kahkahalara boğarken birkaç kişi dönüp bize bakmıştı.

''Yapma şunu. İnsanları rahatsız ediyoruz.'' dediğimde gülerek geri çekildi.

Kahvemden yudum alırken içimin ısınması hoşuma gitmişti sert esen rüzgarı alıp götürüyordu, hissetmiyordum bile. Ayrıca yorulmuş ve ağrımakta olan kaslarım o kadar huzurlu hissediyordum ki iyileşmeye başlamışlardı.

''Sen neden mutsuzsun kaç gündür?'' dedim aklıma gelirken. ''Kızlarla birlikte endişelendik. Babanla ilgili bir şey mi oldu? Yine mi sorun var?''

Jungkook, babasıyla anlaşamazdı. Sık sık sorunlar çıkardı ve genelde Jungkook bizimkilerden birinde kalırdı. Bu olay tekrarlanıyordu hep. Bunu ilk öğrendiğim zaman Jungkook'a üzülmüştüm ve klasik asi bir karaktere bürünmemesine çok şaşırmıştım. O sevgi doluydu, içine kapanmıyordu. Öfkeli davranmıyordu. Son günlerde asabiydi. Bu bana babasıyla kavga ettikleri günleri anımsatıyordu.

''Hayır, babamı görmüyorum genelde.'' dedi gülerek. ''Bir sorun yok aslında fazla mı sinirliydim?''

Kıkırdadım. ''Eh biraz sanki.'' dedikten sonra kahvemden içip devam ettim. ''Eğer bir şey olursa lütfen paylaş Jungkook. Sorunun olursa söyle. Seni üzgün gördüğümde kendimi kötü hissediyorum.''

''Benimle her gece burada oturur musun?'' dedi birden. ''Bir iki saatimizi böyle geçirelim. Kabul mü?''

''Ah diğerleri çok sinirlenecek. Nereden çıktı birden bu?''

''Seni üzgün gördüğümde kendimi kötü hissediyorum dedin.'' derken gülümsedi. ''Kötü hissetme ve her gece benimle buluş. Eve erken gitmemiş oluyorum ve şuan mutluyum.''

Gözlerindeki isteği ve ışıltıyı gördüğümde, isteğini duyduğumda hızlanan kalbim göğüs kafesimi bir hayli zorlarken karmaşık ifademle Jungkook'a bakakalmıştım. Neden böyle olmuştu aniden? Garip hissediyordum ve normal değildi. Zar zor gülümsedim.

''Elimden geldiğince yaparız.'' dediğimde ellerini çırptı neşeyle Jungkook.

Jungkook elindeki çöpleri az önceki poşetlerimize sıkıştırırken benimkileri de içine koydu. Poşeti bağlayıp yanına bıraktığında bana dönüp boynumdaki atkıyı açtı ve sıkıca yeniden sardı.

''Üşüteceksin.'' dedi. ''Öğretmenim hasta olursa çok üzülürüm.''

İçimden yükselen heyecana engel olamazken derin bir nefes aldım. Bana ne oluyordu böyle?

-

parksunhee: sahil kenarında atıştırmalıklarımızı yerken konu buraya geldi????  @jeonjungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

parksunhee: sahil kenarında atıştırmalıklarımızı yerken konu buraya geldi???? @jeonjungkook

❤️ jeonjungkook, junghoseok, jungjaehyun ve diğer 10.982 kişi beğendi.

@jeonjungkook: 🍜❤️

@parkjimin: ;)

@leetaeyong: ;)

@jungjaehyun: noluyo orda

@kimseokjin: bizsiz gece buluşmaları???🤔

@parkrose: acıktım bu fotodan sonra

@kimjisoo: iyi eğlenceler :)

@parksooyoung: Jungkookssi hala suratsız mı

@parksunhee: düzelttim ;) @parksooyoung

@m: yemek ve yanındaki çocuk çok lezzetli görünüyor

@n: Hoseok ve Sun hee'yi shipliyorum Hoseok ve Sun hee'yi shipliyorum Hoseok ve Sun hee'yi shipliyorum Hoseok ve Sun hee'yi shipliyorum Hoseok ve Sun hee'yi-

@l: BIRAK ŞİMDİ YEÖEĞİ FALAN DA VIDEOYU ATSANIZA AMK

@y: 😞😞 unnie sevgilin mi

@a: ne sevgilisi salak mısınız Jungkook bu Sun hee'nin her zaman paylaştığı arkadaş grubundan

@h: Jungkook çok yakışıklı 😭😭😭😭😭

🌑🌑🌑

dance • jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin