'Ilse wat is het antwoord?' vroeg mnr. Vroomen. 'Eeh wat was de vraag?' vroeg ik. 'Waar zit je met je gedachten Ilse, wil je even bij de les blijven?' zei mnr. Vroomen geïrriteerd. 'Ja meneer, sorry' zei Ilse. Alexandra stootte me aan en knipoogde 'ik weet wel waar je met je gedachten zit' zei ze lachend. Ilse begon te blozen en ze keek naar Bart. Bart was dit jaar nieuw in de klas gekomen en vanaf begin af aan kon Ilse haar ogen niet van hem af houden. Hij was gewoon zo leuk.
De bel ging, eindelijk weekend. 'Hee gaan jullie mee naar de stad' vroeg Merel. 'Ja lijkt me leuk' zei Ilse enthousiast. 'Gaan we nu meteen?' vroeg Alexandra. 'Ja, van mij uit wel' zei Ilse.
We liepen de stad in en liepen een tijdje rond toen Ilse's telefoon ging. Ilse werd helemaal rood en begon te stralen. 'Enne van wie is het?' vroeg Merel. 'Van Bart' zei Ilse verbaasd. In de klas praten ze nauwelijks met elkaar maar nu kreeg ze opeens een berichtje van hem.
Bart: Hey, alles goed?
'Schrijf dan terug' zei Alexandra lachend.
Ilse: Hey :), ja met jou?
Bart: Prima, wat ga je nog doen dit weekend
Ilse: niet veel haha jij?
Bart: nah, ook niet echt iets bijzonders maar er komt dit weekend een nieuwe film uit, heb je zin om mee te gaan?
'OMG HIJ VRAAGT ME MEE NAAR DE FILM' riep Ilse in het rond springend. 'Waah dat is zo lief' riep Merel.
Ilse: ja lijkt me leuk
Bart: morgen 6 uur?
Ilse: ja prima :), tot dan
Bart; tot morgen
'WAAAAH ik ga morgen naar de film :D' riep Ilse en sprong in het rond. 'Ben zo blij voor je Ilse' riep Alexandra. 'Jongens doe eens rustig' riep Merel lachend, iedereen kijkt naar ons.
Volgende avond om half 6: 'Je ziet er super uit Ilse' zei Merel. 'Echt lief van jullie dat jullie me wilden helpen' zei Ilse. 'Geen probleem maar je moet nu wel echt opschieten anders kom je te laat' zei Alexandra 'het is al half 6'. 'Aah ik ben zo zenuwachtig' riep Ilse. 'Maare ik ga meiden anders kom ik echt nog te laat, ik app jullie wel hoe het gegaan is, doeii, riep Ilse en knuffelde haar vriendinnen. Ze sprong op haar fietst en reed naar de bioscoop, het was al aardig donker en de straatverlichting op deze wegen was niet echt optimaal. Ilse was in gedachten verzonken en dacht na over hoe het vanavond zou lopen. 'Hopelijk ga ik niet weer iets stoms zeggen ofzo' dacht Ilse. Omdat ze zo in gedachten verzonken was zag ze niet dat......
JE LEEST
Ilse story :)
Teen FictionDe jongen die je leuk vind vraagt je eindelijk mee uit en je kunt niet wachten totmhet zo ver is. De dag dat het zover is ga je met de fiets naar de bioscoop maar dan gebeurd iets dat alles veranderd. Je hele leven staat op zijn kop en niks zal meer...