Hoofdstuk 2 :)

133 4 0
                                    

Het was zwart. Heel zwart. Even wist Ilse niets meer. Daar lag ze. Het bewoog voor haar ogen. Ze zag een paar mensen voor haar staan die Ilse probeerde te helpen. 'Gaat het, gaat het?' Hoorde ze op de achtergrond. De ambulance kwam aangereden. Ilse werd op de brancard gelegd en ze werd de wagen ingereden. Één van de dokters was Ilse aan het onderzoeken. 'Shit!' Hoorde de dokter heel zacht achter zich. 'Bart wacht!' Zei Ilse eem beetje stotterend en zacht. 'Slaap maar even. Het komt goed!' Zei deu dokter. Ilse keek voorzichtig naar buiten. Ze zag dat Alexandra en Merel achter de ambulance aan rende. Meneer, daar zijn mijn vriendinnen!' 'Wat zei ik nou ga even slapen!' Riep de dokter een beetje geïrriteerd. 'Sorry hoor!' Evenlater kwamen ze bij het ziekenhuis aan. Alexandra en Merel stonden Ilse op te wachten. 'Ilse, Ilse!!!!' Riepen ze rennend. 'Meiden meiden, ze is net aangereden. Geef der een beetje rust!' Alexandra en Merel gingen in de wachtkamer zitten totdat ze te horen kregen dat ze naar binnen mochten. 'Meiden, jullie mogen naar binnen, maar jullie moeten heel rustig zijn. Ze is nogal verward. Alexandra en Merel liepen naar binnen. 'Ilse, schatje! Gaat het?' Vroeg Merel. 'Merel, Alexandra! Kom alsjeblieft even zitten!' Zei Ilse. 'Wat is er allemaal gebeurd meid?' Vroeg Alexandra. 'Bart! Weet Bart dit al? Straks denkt hij nog dat ik altijd te laat ben!' 'Ilse, het komt goed! Laat dit allemaal maar aan ons zorgen.' Zei Merel. 'Nee!! Het is mijn vriendje!' Zei Ilse. 'Ilse doe nou eens......' Alexandra kon haar zin niet afmaken. De dokter stond voor de deur. 'Komen jullie eens eventjes hier ALEXANDRA en MEREL!!'

Ilse story :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu