Alexandra en Merel liepen met de dokter mee naar buiten. 'Hebben jullie het ongeluk gezien?' vroeg de dokter. 'Nee, we fietsten toevallig langs en toen zagen we dat er iets gebeurd was en toen we gingen kijken zagen we dat Ilse was aangereden' zei Merel. 'Oh oke, bedankt voor de informatie' zei de dokter. 'Zou ik vragen waarom u dit vroeg.' zei Alexandra. 'Ja natuurlijk, de politie is net langs geweest en ze vertelden dat er in de buurt een man is neergeschoten en nu vermoeden ze dat dat dezelfde mensen zijn geweest die jullie vriendin aangereden heeft' zei de dokter. 'Oh oke, maar nee sorry we hebben echt niks gezien' zeiden Merel en Alexandra. 'Vertel dit maar even aan jullie vriendin want ze heeft een flinke klap gehad en herinnert zich niks van het ongeval. Het zou goed mogelijk kunnen zijn dat ze de daders gezien heeft en daarmee kan ze flink in de problemen komen als ze erachter komen hoe ze heet' zei de dokter. 'Ehh oke we zullen onze mond houden' zei Merel geschrokken. De dokter liep weg en Alexandra en Merel liepen weer de ziekenzaal binnen. 'Waarover wilde de dokter jullie spreken?' vroeg Ilse. 'Oh niks bijzonders alleen of we wat gezien hadden omdat de bestuurder weggereden is' zei Alexandra. 'Ja ik weet ook niet meer wat gebeurd is dus ik zou ook niet kunnen helpen' zei Ilse somber. 'Ga maar even rustig slapen Ilse je hebt een flinke klap gehad. We komen morgen weer langs.' zei Merel. 'Oke is goed tot morgen' zei Ilse terwijl ze geeuwde. Alexandra en Merel liepen naar de deur en riepen 'doeii Ilse'. Maar dat hoorde Ilse al niet meer ze was al in slaap gevallen. Merel en Alexandra liepen de deuren van het ziekenhuis uit. 'Wat nou als die bestuurder die Ilse aangereden heeft echt iets met die moord te maken heeft en ze komen erachter dat het Ilse was die ze aangereden hebben wat dan?' zei Alexandra bezorgd. 'Ik denk niet dat ze dat te weten komen het was heel donker dus ja ik denk niet dat ze Ilse goed gezien hebben, tenminste dat hoop ik' zei Merel. Merel en Alexandra stapten op hun fietsen en fietsten naar huis. Op dat moment kwam Bart aangefietst sprong van ze fietst en rende naar binnen. Bij de balie aangekomen vroeg hij aan de verpleegster of ze wist waar Ilse lag. 'Ja die is net hier. Ze ligt op de 2e etage op kamer 23' zei de verpleegster. Bart liep naar de 2e etage en zocht naar kamer 23. Toen hij de kamer gevonden had maakte hij voorzichtig de deur open en liep naar Ilse....
JE LEEST
Ilse story :)
Teen FictionDe jongen die je leuk vind vraagt je eindelijk mee uit en je kunt niet wachten totmhet zo ver is. De dag dat het zover is ga je met de fiets naar de bioscoop maar dan gebeurd iets dat alles veranderd. Je hele leven staat op zijn kop en niks zal meer...