Aku Anith syarini bt azfar senior bawahan yang berlagak macam captain tapi penakut hahahha ade lagi senior besar dari aku let say la aku ni memang jenis suka padang perempuan dan aku berminat pada senior sorang ni.
Kulit dia putih, gebu, comel, aku pernah try mintak dia jadi kak angkat tapi kena reject hahaha usaha tinggi tak mengalah struggle. Then dia layan je aku baik walaupon kena reject hahaha
Dekat kolej kalau bab sukan mesti diutamakan aku dengan senior kak mila memang main dalam satu sport ni iaitu softball sini ade bola pentaque tapi aku tahu tu sport paling senang so aku try softball.
Tengah training sesi mencari player baru untuk next game.
Tiba-tiba
Mata aku melekat dekat sorang junior ni yang turun training untuk pengambilan player baru softball rupanye si telekung emas tu hahaha aku terdiam kejap aku tak tahu nak cakap ape. Bukan ape aku reserve tapi dia training terus dapat position. Position dia bahagian pitcher yang kena tahan dengan psysco luar padang fuhh.
Mata aku automatic liar bila tengok cara dia baling bola body dia fuh meletop. Pinggang kecik bontot dia sedikit besar boobs yang sedikit terangkat. Dia pakai baju hitam so tak nampak mana tapi kalau aku bab scan dari atas sampai bawah aku nampak.
Time tournament entah kenape aku jadi caring. Dia berlari nak pergi first base sape tak gelabah lepas dapat hit bola terus kena lari. "Pukk !!" Satu hentakan kuat kena dekat dahi dia. Helmet pihak lawan terkena dia. Dia menangis aku yang gelabah cari ice. Aku pon tolong lah reserve kan hahaha sambil aku tolong aku tengok dia mata dia cantik nyaa geram nak terkam hahahaha.
---Syahida arifah junior telekung emas--
"Fuck pergi halang laluan" sambil menangis muka merah menahan kemarahan.
"Hey jangan macam ni kita main balik kita lawan dia balik" anith
Aku perhati je budak yang halang aku tu ish geram betul la.
YOU ARE READING
Cute but 'DEVILISH' inside (gxg)
RomanceSatu persahabatan yang terjalin bertukar menjadi cinta. "Berani sangat cium orang" Anith terdiam apabila satu bibir lembut singgah pada bibir nya membuatkan dia terkejut. "Weyh ! ape kau buat ni" Anith mengelap bibir nya ini dan toleh ke arah lain...