Sabah uyandığımda dayak yemiş gibiydim. 8562455 tane kıyafet denersen olacağı bu Selvi.
"4 Yeni Mesaj: Sürtükqarı"
_Şşşş
_Şarıl Şarıl
_Selvii çişin gelir de uyanirsın belki.
_Selviii
Tam dayaklik kız bu Liva. Sabah sabah yine güldürdü beni :) Önce banyoya gittim. Egemen'in arkadaşlarıyla 1 hafta tatile gittiğini öğrenince annemden, havalara uçtum ama çok sürmedi. Sonra anamqarı Bodrum a da bizimle geleceğini söyledi ve bom.
Kahvaltı yapıp çanta hazırlamaya gittim. Annemden zar zor izin aldım birkaç gün Livalarda kalabilirim artık. Herşeyimi aldıktan sonra üzerime önce dar bi pantolon giymeyi düşündüm. Tabiki giymedim dışarısı 785545325650 derece. Kot sort ve bol bi tişört giyip çıktım dışarı. Livalara gitmek için. Sonra özel şoförümüüz şaka lan şaka. Dolmuşa binecegim tabiki.
Livalara vardığımda kapıyı çaldım. Açılmadı. Çaldım. Açılmadı. Kıracak gibi vurunca Liva "Sikseydin kapıyı" diyerek açtı. Bu da onun özlü sözlerinden biri. Ben içeri girince çantamı yere koyup mutfağa kostum. Liva nin annesi yani teyzem var mu diye bakmak için, mutfakta yoktu. Liva babasının işinden dolayı bi seyahate gittiklerini ve yurtdışında olduklarını söyledi yani ev bizim WUHU :)) Yemek hazırladık, film izledik, oje sürdük ve birsürü malca şey yaptık. Bar saati yaklaştığında Ogün aradı.
"Alo Selvi?"
"Alo Ogün"
"Biz bara gidiyoruz. Biraz takiliriz. Siz giyindiyseniz alalım sizi de"
"Biz mi?Daha hazır değiliz ama evde kimse yok isterseniz gelin."
" Tamam olur adresi mesaj at"
Ben adresi gönderdikten 20 dk sonra zil çaldı. Ogün ve yanında iki çocuk daha vardı. Ben o sırada dustan yeni çıkmıştım.Onları içeri aldım. Audi marka araba ile gelmişlerdi. Ben onlara yiyecek birşeyler getirdim. Ogün tanışmamızı söyledi. Yakışıklı ve uzun boylu olan, Ulaş; Ulaştan daha kısa boylu ve konuşkan olan ise Onat. Daha sonra Liva dusa girmek için gitti. Ben de üzerimi değiştirmek için yukarıya çıktım. Dün aldıklarımdan dar ve siyah olan elbiseyi giydim ve saçlarımı kuruttm. Ben bunları yaparken Liva çıkıp kuruyup giyinmişti bile. Daha sonra aşağıya indik. Ogün, Ulaş ve Onat ağızları açık bize bakıyorlardı.
"Hadi gidelim beyler, ne duruyoruz. Bu gece bizim olsun." ilk defa kötü kız rolündeydim. Aslında bunu yapıp yapmamakta tam emin değildim. Liva"Bardakları alayım" diyerek önlerine eğildi. O bunu yaparken göğüsleri açılıyordu. Sessizce onu uyardım. O "Benim yaptığım orospuluk da seninki ne?"
Biz böyle tartışırken onlar çıkıp arabaya binmişlerdi. Biz de bindik. Arkada Onat, Liva ve ben önde ise Ulaş ve Ogün vardı. Bara vardığımızda tabelasına baktım. Gece Bar yazıyordu. Arabadan indik. Onat kapıdaki güvenliğe birşeyler söyledi ve içeriye girdik. Içerinin hoş bi havası vardı. Yabancı müzik, loş ışık, köşelerde öpüşenler ve barmenler. Hepsi birbirini tamamlıyordu. "Buraya sık gelir misiniz?" diye sordu Liva.
"Arasıra kızlarla geliyoruz. " dedi Onat. Ogün ve Ulaş ise sanki Onat ağzından devlet sırrı kaçırmış gibi "Onaaat annın..." diye dürttüler.
Daha sonra içki istedik. Liva ve ben fazla içmemeye dikkat ediyorduk. Yoksa gecenin sonunda namus go. Bir süre dans ettik. Benim uykum gelmişti. Bar sandalyesinde otururken başım Ogün'ün omzuna gitmişti. "Eve gidelim" diye mırıldandim. Şimdiye kadar fazla olay çıkmamıştı. Sadece içmiş, dans etmiş, yiyişen çiftleri ve çıkan bir kavgayı seyretmiştik. Buraya geleli aşağı yukarı 2 saat geçmişti. Saat geç değildi fakat içkinin etkisindeydim. Dışarı çıktık. Sahildeki banklardan birine oturduk. Ben yine Ogün'e yapışık, Liva Onat'a. Ulaş ise bardan bulduğu bir kızlaydi. Ogün bir sigara yakıp bana uzattı. "Ben içmem" dememe rağmen önce kendisi çekti, sonra bana uzattı. Denedim. Sonra umursamadım. Ulaş ve yanındaki kız bir taksi tutup bizden önce gittiler. Biz de arabaya bindik. Ben arabada uyumuşum. Uyandığımda durmuştuk ve ben Ogün'ün kucağındaydim. Eve girmeye çalışıyorduk. Liva kapıyı açtı ve içeri girdik. Biraz oturup birşeyler yedikten sonra film izlemeye karar verdik. Ben dayanamayarak pijama giydim. Film izleyip uyuduk. Ben herkesten önce uyuduğum için neler olduğunu bilmiyorum. Sanırım kötü şeyler oldu.