Perasaan cinta yang bersemi di hati masing - masing semakin lama semakin pudar disebabkan seorang manusia yg sentiasa mencuba untuk meruntuhkan ikatan cinta antara Raydennick Nicholarosez dan Puteri Raysyaroses ..
" Walau apapun yang jadi antara kita berdua .. walau apapun perkara yang berlaku membuatkan ikatan tali cinta kita berdua semakin hendak putus .. saya janji pada awak yang saya akan tetap mengutuhkan kembali tali itu sebelum ianya putus .. saya janji akan menyayangi awak sampai bila - bila walaupon Batrisyia Camelia sentiasa mencuba meruntuhkan hubungan kita ini .. " ucap Raydennick sambil menggenggam erat tangan Puteri Raysya ..
" Ray .. janji dengan puteri yang ray takkan tinggalkan puteri .. sebab ray taukan .. puteri dah takde sesiapa dah dalam dunia ni .. " puteri mula bersuara setelah lama berdiam diri sambil mengusap air mata jernih yang mengalir keluar dari tubir matanya ..
" Aku berjanji dengan diri aku , aku akan musnahkan hidup korang sampai aku dapat apa yang aku nak .. aku akan ambil Ray aku walau apapon jadi .. AKU BENCI KAU , PUTERI RAYSYAROSES !! " jeritan yang keluar dari mulut Batrisya membuatkan ramai orang disekelilingnya memandangnya dengan penuh perasaan menyampah terhadap dirinya dan perasaan amarah yang membuak - buak dalam diri mereka ..
" Kalau batrisya tu pun saya boleh lawan dia daripada terus merampas kebahagiaan kita .. demi ikatan cinta kita bersama .. apatah lagi kalau dengan orang diluar sana , kan .. pasti saya dapat menandingi mereka .. huhu " jelas Ray terhadap Puteri apabila perasaan cinta Puteri semakin berpudar terhadap diri Ray akibat terlalu banyak halangan yang ingin mereka berpisah dan ingin meleraikan ikatan tali percintaan mereka yang utuh itu ..
# sorry .. prolog ni memang aku tak tau sangat nak buat camne .. tapi memang pelik skit .. hambar kan .. haha .. aku tau ..
* semua watak dlm novel ni wujud ..
Sekian , terima kasih ..☆ nnti aku sambung lagi ehh .. sabar sabar .. ni baru prolog .. baru prolog dulu .. hehe .. huhu ..
25 Aug 20
YOU ARE READING
Seteguh Ikatan Cinta Kita Bersama ... ♡♡♡ ...
RomancePerasaan cinta yang bersemi di hati masing - masing semakin lama semakin pudar disebabkan seorang manusia yang sentiasa mencuba untuk meruntuhkan ikatan cinta antara Raydennick Nicholarosez dan Puteri Raysyaroses .. Goyahkah akhirnya ikatan cinta P...