L e o s z e m s z ö g————————————————————-
Hétfő reggel már hajnali ötkor a pályán voltam. Eléggé megviselt a hétvége, kicsit még mindig másnapos vagyok. Lejöttem lefutni a szokásos 10 km-t, majd dobáltam még párat. Igazán jól esett. Hetet mutatott az óra amikor leparkoltam a közös házunk előtt a Teslával. Csak ami otthon várt arra nem igen voltam felkészülve. Átvágtam a kerten de már onnan lehetett hallani az ordibálást. Benyitottam, de bár ne tettem volna... Mi a kurva élet? Cameron épp a melegebb éghajlatra küldte Lucas édesanyját. Az említett fiú a földön ült konkrétan félholtra verve. Hogy az a kurva... A fiúk próbálták lefejteni Cameront Lucasról sikertelenül. Odaléptem és szétszedtem őket. Szitkozódva felkapartam Lucast a földről, hoztam egy rongyot és a fiú orrára nyomtam. Idióták! Rohadt mérges vagyok. Az egyik félholtra van verve, a másikat meg 4 fiúnak kell visszafogni.
-Mégis mi történt itt?-sziszegtem.-Normálisak vagytok? Minden tiszta vér!-masszíroztam a halántékom, hogy megnyugodjak.
-Én se tudom, mire felkeltem már itt dulakodtak-sóhajtott gondterhelten Nate.-Rayen volt csak ébren, őt kérdezd. Ránéztem a kreol bőrű fiúra aki épp Cameront lökdöste vissza a kanapéra.
-Nem tudom pontosan, csak annyit hogy Lucas tegnap este haza hozott egy 9.-es kislányt. Reggel Cameron rájuk nyitott, onnantól meg csak az ordibálást lehetett hallani. Amikor kijöttem a szobámból, addigra már dulakodtak-vonta meg a vállát.
-Milyen lány?-fordultam Lucas felé, aki ezt az egészet unottan nézte végig.
-Azt hiszem Debora a lány neve-válaszolt Nate. Cameron felpattant. A szeme szikrákat szórt.
-Debora Johnson-emelte ki a saját nevét. Azt a kurva!
-A húgomat-ordította.-Az a szerencsétlen faszkalap megfektette a 14 éves húgomat-indult meg újra Lucas felé. Nate elállta az útját, de ő nem zavartatta magát. Nate előtt megállt és csak úgy köpte a szavakat.
-Egy undoritó féreg vagy! Csak 14 éves. Neked kell hogy több eszed legyen!Idióta!-meredt a fiúra. Lucas gunyorosan elmosolyodott, majd felnevetett.
-Pedig nem nagyon ellenkezett. Sőt. Azt mondom, még élvezte is-kacsintott az őt fenyegető fiúra. Szerintem mindenkinek aki a szobába volt megnyúlt az arca. Nate mellé most már Rayen is oda állt, nehogy most tényleg agyon verje Cameron Lucast.
-Most ez komoly haver?! Megbeszéltük, hogy a családtagok tabuk a mocskos játékodban-rázta meg a fejét Rayen lemondóan.
Lucas még 11.-ben kezdte el ezt a fajta szórakozást. Összefeküdt fűvel fával, majd megalázta a szegény lányokat. Igazából nem csinálhatunk semmit, mert a lányok még így is összefeküdtek vele, tudva a következményeket. Persze mi is csajozunk, de csakis egy éjszakás kalandokat, és nem kötünk fogadásokat a lányokra, mint Lucas. Hagytuk elkanászodni a fiút. A mi hibánk, hogy Cameron húgát megrontották. Ezt soha nem bocsátom meg sem neki, sem magamnak. Szegény lány... El tudom képzelni, hogy mit művelt vele ez a barom.
-Volt egy megállapodásunk Peterson és te megszegted, elég durván megszegted. Ennek lesznek még következményei-tűnt el a szemünk elől Cameron. Csak egy rohadt nagy ajtócsapást hallottunk.
-Lucas beszélhetnénk négyszemközt?-kérdeztem tőle, még mindig idegesen.
-Tőlem-vont vállat unottan. Nagyon kevés kell és engem is le kell róla szedni. Cameron általában nem olyan durva, ritkán verekszik. Inkább a szavak embere. Én viszont durva vagyok és határozott. Nem állok meg egy vérző orrnál. Szóval le kell nyugodnom!
-Menj el!-mutattam határozottan az ajtó felé. Lucas arca megnyúlt.
-Hogy..mi? Mi van?!-dadogott idegesen.-Biztos hogy nem...
-Takarodj!-ordítottam az arcába.-Lucas húzd el a beledet! Nagyon kevés választ el attól, hogy én is neked menjek, és hidd el azt nem akarod!-undorodtam a "barátomtól". Csalódtam. Megjött Alex. Kint már jó ideje kivillágosodott. Megmerevedett, amikor meglátta a házat.
-Itt meg mi a szar történt?-nézett rám, majd Lucasra.-És mi van Lucasszal?-faggatott tovább. Hogy őszinte legyek kurvára nem volt kedvem magyarázkodni, meg hazudozni. Joga van tudni, hogy kivel élünk együtt. És természetesen a barátunknak tartunk. Eddig annak tartottuk...
-Peterson lefeküdt Cameron húgával. A lány 14 éves-Alex szemei kidülledtek.
-Mi?-jött közelebb a fiú.-Hogy mit csináltál?-mérte végig ingerülten.
-Édes Istenem most mit akad ki mindenki ezen ennyire? Nem mondta meg a nevét, meg a korát. Csak amikor már mindegy volt. Inkább azzal foglalkozzatok, hogy szerintem eltört az orrom. Ez a vadbarom majdnem kinyírt-háborodott fel.-Nem csináltam semmi nagyon durvát a lánnyal!
Hát ez hülye baszki! A továbbiakban nem akartam a házban maradni. Alex megkért, hogy szóljak az embereknek, hogy a parkerdőbe találkozunk suli után. Ma nem mentem, már el is késtem volna. Tök mindegy! Lazítottam inkább egyet. Mire hazaértem már este 11 volt. Leszarom! El kell mennem Rosehoz! Így mentem az akadémia kollégiumába. Körübelül 100x elképzeltem, ahogy ki fog akadni..
YOU ARE READING
Sunrise (Átírás alatt)
RomanceMikor a mások szerint fura 𝐀𝐧𝐧𝐞 𝐀𝐮𝐫𝐨𝐫𝐚 𝐂𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫 felkelti a menőbbnél menőbb 𝐋𝐞𝐨 𝐖𝐚𝐥𝐤𝐞𝐫 figyelmét akkor állnak a dolgok a fejük tetejére. Vajon egy közös fogadás miatt közelebb kerülnek egymáshoz a fiatalok? És vajon ki fog nye...