9♡

98 6 0
                                    

/Leo szemszöge/

A csók után elrángattam Annet a körből és szegényt jól kiosztottam.. Azt hiszem most mégjobban utál..

A hét többi része gyorsan elment, a vöröske nem tárgyalt velem, és ezt rohadtul bántam. Bassza meg mivan velem? Leo te vadbarom mi történik veled? PICSÁBA... Jó ezt el kell felejtenem. Buliznom kell!

Ahogy hazaértem a táborból este elmentem buliba Alexékkal. Az elején jól éreztem magam, sikerült is elfelejtenem a sok szart. Le is toltam pár tequilát. Ez persze nem könnyített a helyzemen amikor összetalálkoztam a konyhában Lucasszal.

-Hello haver-köszönt rám egy nyálas mosollyal.

-Szevasz tavasz itt a nyár.

-Huu te aztán kurvára bebasztál-röhögött a képembe.

-Csillapodj csillagom, csak egy pár pohárral ittam.

-Gondolom-forgatta meg a szemeit.

-Áhh,szétmegy a fejem, inkább ledőlök valahova- kacsintottam rá.

-Csak óvatosan-viszonozta a kacsintásomat, majd lelépett a konyhából.Jézusom de letörölném azt a vigyort az arcáról. Próbáltam felmenni az emeletre és keresni egy szabad szobát. Ezzel nem jártam sok sikerrel. Benyitottam egy szobába ahol már elég jó volt a hangulat ezért gyorsan elküldtem a gerle párt. Már dőltem volna le aludni amikor hallottam, hogy nyílik az ajtó. Felnéztem...Visszajött a csaj. Ahh kikészítenek a lányok.... Nem akartam szegénynek elrontani a kedvét, úgyhogy ismét volt egy jó estém. Valamivel el kell terelnem a gondolataim.

Reggel kurvára fájt a fejem, és szörnyen másnapos voltam. Lekászálódtam az emeletről amikor összefutottam azzal a emberrel akivel végképp nem akartam......

/Folytatása következik..../

♕𝐹,𝒟♕ ö𝐥𝐞𝐥é𝐬

Sunrise (Átírás alatt)Where stories live. Discover now