Představte si scénu, jako vystřiženou z filmu, romantika a něha. Jen škoda, že zrovna já to nikdy nezažiju..
Ahoj, jsem Alexa. Vlastně úplně normální holka, trochu nudná. Spíš hodně. Abych nezapomněla, tak mi je 17 a nikdy jsem neměla kluka, líbil se mi už nějaký, to jo, jen nikdy z toho nic nebylo a mám z toho celkem strach. Teďka musím běžet dolů, je první školní den, opět nestíhám a moje sestra na mě čeká venku.
„Alexo, tak už pohni!"
Jo, to je Kitty, moje malá sestřička. „Jó, už běžím!!!"
Nějak rychle jsem se nachystala a běžela dolů, byla jsem trochu v šoku, protože táta nikde, aby nás odvezl.
"Prý máš řídit ty, Alexo" zastavilo se mi srdce, nesnáším řízení a vůbec mi to nejde. Držte si psy a děti, Collinsová jede.
„Alexo? Nepříjdeš si sama, když nikoho nemáš a nemáš žádné plány? Víš mně je 12 a mám dost plánů a tobě je 17 a jediný plán, co máš, je si číst a koukat na seriál", o tom jsem nikdy nepřemýšlela, nemá Kitty pravdu?
„Ne, mně to tak vyhovuje"
__________________________Hned, co jsem vstoupila do školy se mě chopila moje kamarádka Jane.
Šla jsem si do skříňky pro věci, když mi ji najednou nečekaně zavřela Kristin. To je moje bývalá kamarádka, jenže s její rostoucí popularitou a mojí nulovou, to přátelství skončilo.
„Hezky vlasy, zapomněla si se učesat?"
Ach bože, zase to začíná.
„Jo, proto mám uhlazený culík, to bych totiž bez učesání zvládla" naštvaně se na mě podívala a začala odcházet, ale z batohu ji vypadl lísteček. Vzala jsem ho, abych se koukla co tam je. Telefonní číslo a není napsane koho je. Nevrátila jsem ho, i když jsem měla, já vím. Zajímá mě koho je.
Den ve škole pak utekl a mě čekala další zběsilá jízda za volantem.
Přiběhl mi nějaký kluk k autu. „Vypadaš nějak vystrašeně, nechceš pomoct vyjet z parkoviště?"
„Ne, to je dobrý, já to zvládnu, ale dík“
„Ale dávej pozor!" A pak odešel.
Nikdy jsem ho tu neviděla, nebo si ho minimálně nevšimla, jsem toho schopná.
Přijela jsem domů, bylo to náročné. Kitty jela autobusem, prý radši, nechce nic riskovat a je ještě mladá na smrt. Skočila jsem do postele jako rozpláclá velryba. Nevěděla jsem, co mám dělat, zase mi vrtalo hlavou, to co mi Kitty ráno řekla.
Pak mi vlastně došlo, že mám to neznámé číslo. Rozhodla jsem se tomu neznámému napsat.Já: Ahoj
Neznámé číslo: Ahoj?
Neznámé číslo: S kým mám tu čest?Takjooo, první část je za námi. Můžete mi napsat nějakou konstruktivní kritiku, co mám zlepšit na psaní. Dloooouho jsem nic nepsala <33
ČTEŠ
Moje srdce=Tvoje srdce ||Noah Centineo
RomantikZnáme se? Myslím, že ne, ale viděli jsme se. Cože, kde? Ty si to nepamatujuš? Přiběhl si ke mně, že mi pomůžeš odjet z parkoviště. To jsi ty? Zamotaná romance na střední škole.