Bab 3

571 3 5
                                    

Tibalah hari yang dinanti-nantikan.Ya, harini hari perkahwinan aku.Huwaaaaaaa rasa nak nangis je ni.Haihhh aku harap perkahwinan kekal sampai akhir hayat lah.

"Haihh anak mama ni termenung apa,macam penting sangat je tu" aku tersentak sebab mama datang.

'ye memang penting pun,warda nervous mama' kata warda dalam hati sahaja.

"Tak lah mana ada penting cuma fikir macam mana lah lepas kahwin nanti" balas aku dengan wajah sedih.

"Alaaaaa mula-mula kahwin memang macam tu sayang,nanti dah lama-lama ok lah tu" kata mama dengan muka yang ceria.

"Ok ma-" belum sempat aku menghabiskan ayat abang akmal dah panggil.

"Haa adik turun lah cepat,pengantin lelaki dah sampai tu" Ujar abang dengan senyuman manis dia tu.Elehhh orang pun boleh senyum lah.

*****************************

"Tengku Rayyan Malik bin Tengku Rizal"

"Ya Saya"

"Aku nikahkan dikau dengan puteriku Warda Erina binti Dato Ahmad dengan mas kahwinnya rm500 tunai!"

"Aku Terima nikahnya Warda Erina binti Dato Ahmad dengan mas kahwinnya rm500 tunai!" Dengan sekali lafaz aku dah jadi isteri orang. Isteri orang wehhh!!!!!!

"Warda sayang" apa dia buat dekat sini.

Kemudian Rayyan menyarungkan cincin di jari manis aku. 'wahhh lawa juga cincin ni,pandai dia pilih' warda hanya mampu berkata dalam hati.

"Haa pengantin lelaki sila cium dahi isteri kamu kejap ye" kata photographer itu.Eh eh eh suka hati dia je suruh orang cium dahi aku, elehhh dia laki aku juga kan.

Bila sahaja Rayyan mencium dahi warda,jantunnya berdegup laju.

Dupdapdupdapdupdapdupdapdupdap.






























Wehh otak blur ni wehh😭😭😭😭😭
















Tak tahu nak buat ayat apa lagi Ni!!! Yang kat atas tu guna ayat yang ada dalam otak je,tu yang berterabur tu!!!!












Pening wehh!

Kahwin Paksa Dengan CEO SendiriWhere stories live. Discover now