Hihňačka a líbačka

124 6 0
                                    

Když jsme dorazili do obchoďáku, tak jsme zalezli do obchodu s elektronikou. Byl tam počítač a já ho využila. ,,Kolik máš času, když se do toho dostaneš?'' zeptal se mě Steve. ,,Asi tak, devět minut.'' řekla jsem. ,,Můžu vám nějak pomoci?'' zeptal se nás jeden pán. Byl trochu při těle. ,,Ne, jen pomáhám kamarádce a jejímu příteli vyhledat místo na líbánky.'' oznámila jsem mu a Nat se podívala opatrně na počítač jestli neuvidí název města. ,,Už víte kam chcete jet?'' zeptal se nás znova. Bože, ten chlap je tak otravnej.

,,New Jersey.'' odpověděla rychle Nat. ,,No, kdyby jste něco potřebovali, tak....jsem Aaron.'' řekl a ukázal na svou jmenovku.

Na chvíli se ale zarazil. ,,Jé. My máme stejné brýle.'' řekl a ukázal na Stevovi brýle. To sotva kámo. ,,Jo jste jako dvojčata.'' řekla Nat.

Nakonec Aaron odešel a my se zeptali Steva, jestli zná to místo. Řekl že jo. Vyšli jsme z obchodu. Ale vyděli jsme Rumlowovi vojáky. ,,Dělejte. Chyťte se za ramena, skloňte hlavy a zasmějte se.'' řekla Nat. ,,Co....'' než to stihl Steve doříct, skloňila jsem mu hlavu a všichni jsme se zasmáli.

Šli jsme dál na eskalátory. Na protějším byl ale Rumlow. ,,Polib mě.'' řekla Nat k Stevovi. ,,Co?'' zeptal se Steve. ,,Lidé nesnáší, když se někdo líbá na veřejnosti.'' vložila jsem se do toho. Steve váhal. ,,Jestli to neuděláš, tak já políbím jednoho z vás.'' řekla jsem naléhlavě. Nat si Steva k sobě přitáhla a políbila ho. Já jsem skloňila hlavu k zemi. Když byli vojáci a Rumlow pryč, tak jsme
vyšli z obchoďáku.

Avengers - Sam WilsonKde žijí příběhy. Začni objevovat