Saati 8.30 ğa kurmuştum. Ama kalkamadım. Cnımın içileri kahvaltı hazırlayıp beni uyandırmaya geldiler.
Merve:Şşştt uyuyan güzel kalk.
Haaa bu arada söylemeyi unuttum dün partiye gittik çok kalabalık tı. Bende kalabalıktan pek hoşlanmam. Kıza hediye almıştım onu verdim sonrada bşraz oturup eve geldim yattim uyudum. Bizimkilerde ne ara geldiyse artık.
Samet:Lan zaten bize söylemeden eve gelip yatmışsın. Kalk birazdan projeyi sunmaya gidecek.
Ben:Nee...? Siz ne ara geldiniz? Nezaman sabah oldu? Projemi? Ben tamamen unutmuşum...
Merve:Alarmın deli gibi çalıp durdu duymadın demi?
Ben sadece kafamı salladım.
Merve:Hadi kalk giyinde yemek yiyip çıkalım.
Ben:Tımm.
Samet:Tımm neya?
Ben:Defol senin yüzünden uyuya kaldım zaten.
Samet:Tamam kızma. Hem benim size bir sürprizim var.
Merve:Neee?
Ben şaşkın laşkın bakarken. Birden bire aklımdan geçenleri dışımdan söylemişim.
Ben:Noldu ki acaba başına taş falan mı düştü? (bunu içimden söylediğimi zannetmiştim ama öple depilmiş. Basbaya çocuğun yüzüne karşı söylemişim).
Samet biraz bana baktı sonra kahkaha atmaya başladı. Bu sefer de ben onun yüzüne öğle aval aval bakıyordım. Gülerek.
Samet:Merak etme ben iyiyim. Hem böyle şeyler bazen okuşda bana da oluyordu. Haaa bide kızlar seni sordu niye haber vermeden gitrin.
Ben:Uykum gedi.
Biraz gülüştük yemekleri yedik. Sofrayı Samet topladı 6 ay boyunca böyle artık. Biz acıyana kadar.
Üzerimi değiştirmek için odaya gittim. Ne giysem acaba. Rahat olsun.Saçlarımıda at kuyruğu yaptıktan sonra. Evet şimdi çıkabiliriz. Kulaklıpımı ve telwfonumu aldım.
Ben:Ben hazırım!...
Samet:Merve hanımı bekliyoruz. Bi gelemdi ne süsülendi amma. MERVEEE GELİYONMU?
Merve:Bekleyin bi dakika.
Ben:Onun bi dakikası bizim 10 dakikamız ben şuna bir bakim.
Gittiğimde hala makyaj yapıyordu. Üzerinede. Merve kot bi mini etek, gri bir de kazak ve benim heryerde yana döne aradığım siyah ceketim.
Ben:Merveeee ben heryerde bunu arıyordum senin haberin varmı? Nerden olacak canım. Bi de sen niye bukadar çok sualendin hıı.
Merve:Benmi? Şey... Hanii... Iıı... Nasıl desimki. Yıllar sonra ilk defa yurt ve okuldan başka yere gideceğiz.Sanırım haklıydı yıllardır bize herşeyi yurt hocası alırdı yada biz siphariş ederdik. Yurd hocası alırdı biz de beyensekte beyenmesekte giyerdik. Bu gün onu ceketimi aldığı için tartaklamicam.
Ben:Cwketimi alırken bi dakine izin al tamamamı
Merve:Tım iyiki varsın. Gidelimmi. Yoksa geç kalıcaz. Sen geçkalmayı pek sevmessin.
Ben:Hadi koş. Bide bu havada donarsan karışmam.
Merve:Sen kızmadın ya bana bi şey olmaz.
Aşağı indik Samet apzı ayrık bi şekilde Merve ye bakıyordu. Ben bu çocuğa keyfimden sğrtük demiyorum.
Samet:Mervee bu ne hal sen bukadar güzel miydin?
Ben:Öhö öhö... Salak o senin kuzenin. Kuzenine sarkanı da ilk defa görüyorum.
Samet:Alev kıskanma kıskanma sende gğzelsin.
Ben:Kim benmi seni kıskanacam. Kimse depilde ben... Öğlemi?
Samet elini omuzuma attı ve.
Samet:Evet kimse değilde sen. Kuralcı bir anne gibisin.
Ben:İstersen çıkmadan lu gözünü morartim.
Samet:Relax sakin ol Alev. Şimdi derin derin nefes alve dilini koreceye çevir.
Merve:Tamam ben hazırım.
Samet:Peki ya sen Alev hazırmısın.
Ben:Huuu hazırım gide biliriz....~Bölüm sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hem Suçlu Hem Güçlü
DiversosKüçük army e çarpan yoongi ne yapacak. Kızın tepkisi ne olacak. Kız ne tepki verecek?