Evden çık tık ve bir taksi ye bindik. Şirketin önğne geldik. Şirketin değişik bir adı vardı. Sanırım yeni bşr k pop gurubu guracaklar bize k pop gurubu hakkında ne düşün düğümüzü sordular. Cevapladık. Projeyi sunduk. Ha hatırladım sanırım BİGHİT ti yanlış değilse. Projeyi teslim ettik sonra. Sametin süprizi için Samet bankadan bşraz para çekti. AVM Merve okadar sevindiki ilkdefa ailemiz olmadan yıllar sonra AVM deyiz. Ben hemen Gucci ye girdim bayılıyorum buraya. Yeni şeyler aldık. Yarında okula başlicaz. Aman ne güzel. Kayıt için okula geldik.
Ve müdürün saçma sapan sorularına maruz kaldım.
Medür:Eğitim durumun ne?
Liseye geçmeden önce üniversiteden mezun olunuyoda benimmi haberim yok.
İç ses:Hocam bende bir Allahın kulu olarak. Orta okuldan mezun oldum liseye geçişyaptım. Yani korkmayın üniversite mezunu değilim.
Ben:Hocam orta ve ilkokul diplomam yanımda bakmak isterseniz.
Müdür:Sendemi kiseye kayıt yaptıracaktın. Bende seni abin ve ablanla geldin zannetmiştim.Tabi bizimkiler surıtmaya başladı. Sonra evde kıyamet kopacak anladılar tabi.
Samet:Şey hocam biz kuzeniz ve hepimiz aynı yaştayız. Hepimizde 10 sınıf a gidiyoruz.
Merve hala sırıtıyodu. Bende ayağına tekme attım. Ooh canıma değsin.
Merve:Evet hocam.
Ben:Mümkünse aynı sınıfta olmayalım.
Müdür:Neden ki? Herneyse senin 10. Sınıf öğrencisi olduğuna inanmak biraz güç ama belgeler ne diyosa odur.
Belgelerimize baktı ve.
Müdür:Sen sen Alev Dinçaslan. Oldukça başarışıymıssın. Sizde fena sayılmazsınız.
Ben:Yani?
Müdür:Yani. İstesende aynı sınıfta olamzsınız.
Samet:Nasıl yani? Öğrenci ayrımımı?
Müdür:Öğle demeyelimde? Başarısı yüksek olan öğrenci deuelim. Okulumuzdaki çok başarılı olmayan öğrencinin ortalaması bile 85.97 korkma yani tembel öğrenci yok. Sadece Alev A sınıfında sız se B yada C sınıfında olacaksınız.
Merve:Başarımız artarsa A ya geçme şansımız varmı?
Müdür:A sımıfında yer varsa tabiki.
Ben:Ozaman pazartesi günü okula başlıyoruz değilmi.
Müdür:Formanız varsa elbette. Yosa sadece 2 hafta süreniz var.
Samet:(neredeyse fısıltıyla) o 2 hafta bize fazlasıyla yeter.
Müdür:Bi şeymi dedin evladım.
Samet kıpkırmızı bir vazıyette.
Samet:Şey... 2 hafta boyunca istediğimiz şeyleri giye bilirmiyiz?
Müdür:Adam gibş doru dürüst seylerse elbette.
Samet:Teşekkürler hocam.
Müdür:bi sey değil çıka bilirsiniz.Tekrar teşekkür ettikten sonra odadan çıktık.
Okulun bahçesine gelince Merve ve beni bir gülme tuttu. Merve sameti taklıt ediyor du.
Merve:Şey.. Hocam.
Sonra kahkahayı basıyordu. Bende gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Bahöedeki herkes bize bakıp gülü yordu. Sanki ayı oynuyo.
Ben:Ne gülüyonuz lan komik bişeymi var?
Oğlanın birisi.
1.oğlan:Size sormalı güzellik. Sabahtan beri gülensizsiniz.
Ben:Ne dedin? Sen kim köpek bana güzellik diyon senin o ağzını varya.
Ordan kızın biri.
Kız:Sakin ol kızım. Onların hepsi böyle işte. Hepsi birbirinden p**.
Ben:Saol sen demesen ben bu itin anasına yazık olacaktı.
1.oğlan:Sakin. Benim anamı ben bile tanımıyom sana noluyo.
Dedi ve yüzü yere düşüp gitti. Acaba kötü nişeymi ettim.
Kız:Bu okuldaki çoğu kişinin annesi bqbası yok. Bşrebşr yetim okulu gibi. Anası babası olanlar çok sayıda. Yani sen tam öyle diyecek adamı buldun. Bu rada ben Ha Yon. Peki ya sen.
Ben:Şey... Benmi? Ben Alev Dinçaslan.
Ha yon:İsmini daha önce hiç duymadım.
Ben:Şey... Ben Türkiye'den geliyorum. Bunlarda benim kuzenim. Samet ve Merve. Samet biraz kafadan çatlatır onum dediklerine aldırma.
Samet koluma hızlıca vurdu.
Ben:Aww. Şey.. Bi şey sora bilirmiyim Ha Yon.
Ha Yon:Elbette. Sor.
Ben:Az önceki çocuk kimdi? Ve hangi sınıfta okuyor.
Ha Yon: O mu? Lee Jong Suk 10 A da okuyor.
Demek adı Lee Jong suk. Çok cool bi adı varmış.
Ha Yon:Okulun en popüler çocuğu. Noldu niye sordun?
Tam koşarken sormuştu. Bende koşarken cevap verdim.
Ben:Sanırım dediklerimden dolayı pişman oldum. Özürdilemem gerektiğini hissediyorum.
Ha yon:Çok fazla üzerine gittme senş kıra bilir.
Ben:Öküzleri ikna etme kabiliyetine sahibim.
Samet:Bu durumda o öküz ben oluyorum. Demek o çovukta bi öküz avıdım şu an ona. Alev çocuğun kafasını fazla ütüleme.
Ben:Tamam.
Merve:Ben seni anlamış değilim. Çok çanuk pişman oluyosun. Keşke bekleseydin önce bi okula başlasaydık.
Ben:Gelecek sen gel. Yosada mal mal konuşma.
Merve:Ben kaçtim Samet. Görüşürüz Ha yon.
Ha yon:By by.
Şimdi nerde bu sınıf.~Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hem Suçlu Hem Güçlü
DiversosKüçük army e çarpan yoongi ne yapacak. Kızın tepkisi ne olacak. Kız ne tepki verecek?