Tom és Jerry

41 4 1
                                    

Kirohantam az osztalyteremből egyenesen a sikátor felé futottam de mire odaértem csak a pali tetemét láttam a fekete csuklyást nem, elment. Mi folyik itt? Valaki vámpírosdit játszik?

Közelebb mentem a holttesthez,hogy szemügyre vehessem a nyakát ahogy gondoltam 2 pötty van a nyakán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Közelebb mentem a holttesthez,hogy szemügyre vehessem a nyakát ahogy gondoltam 2 pötty van a nyakán. Ki lehet ő? Tárcsáztam a rendőrséget névtelenül majd elindultam haza, átöltöztem, ettem majd elkeztem böngészni. ,,VÁMPÍROK,, 

VÁMPÍROK:

Éjjeli ragadozók, az 1500 évek körül jelentek meg. Úgy néznek ki mint az emberek, étel helyett vérrel táplálkoznak emberi vérrel. A legelső vámír Drakula volt napi szinten 1000 akár 10000 embert ölt meg. A vámpirok nem birják a napfényt és a fokhagymáért sem rajonganak. A legenda szerint Drakula még mindig él és virul valahol, de persze erre mái napig nincsenek bizonyitékok. 

Ennyi amit az internet tud? Pffffff kösz nagy segitség voltál.Péntek van úgyis kikell szellőztetnem kicsit a fejelemet, kinyitottam a szekrényemet bulirucit keresve. Kb 10 perc keresés után VÉGRE megtaláltam a megfelelő buli szettet. Fekete sagetti pántos póló, piros fekete kockás ing, fekete tapadós naci, fehér patika és végül a fekete dzseki. A hajamat kivasaltam majd elindultam a legközelebbi kocsmába. Rendeltem egy pohár bort a pultnál, nem táncoltam csak ülni van kedvem és hallgatni az énekes hangját.

-Szia.-a hang gazdájához fordultam, tuti fel akar szedni bár nem néz ki rosszul de én nem kérek a pasikból egy életre elég volt belőlük.

-a hang gazdájához fordultam, tuti fel akar szedni bár nem néz ki rosszul de én nem kérek a pasikból egy életre elég volt belőlük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia-gyors köszönés megvolt vedd a lapot és huzz innen.
-ChangKyun vagyok, tartozik ehez a szépséghez egy csodálatos név?-kérdően szemébe néztem.
-Igen-feleltem flegmán, ahh menyjen már innen. A pincérlányra néztem, égetett a tekintete attól függetlenül,hogy nem is nézek rá tudom és érzem,hogy amég nem válaszolok addig bámulni fog.-Luna-hazudtam, nem fogom egy piásnak elmondani az igazi nevemet. Hiába szívdöglesztően szexi én átlátok rajta.
-Luna, szép neved van. Meghivhatlak egy italra?-ült kicsit közelebb.
-Bocs de nem, mennem kell.
-Haza vihetlek.-meg a lóf**t, még csak ez hiányzik.
-Kösz de nem, egyedül is haza jutok.
-Nem engedhetem,hogy egy magad fajta szépség egyedül menyjen haza, főleg,hogy sorozat gyilkos ólálkodik a városban.-najó ebben igaza van.
-Kösz de nem, inkább taxival megyek haza.
Így is történt, a válaszom után bementem a mosdóba és addig ki nem jöttem még a taxim meg nem érkezett de addigra már Changkyun nem volt a kocsmában.Otthon mindent bezártam majd lefeküdtem aludni de előtte bekapcsoltam a Netflixen a Riveldalel-t. A 2. évadot keztem el nézni nagyjából hajnali hàrom felé mikor valami furcsa hangra lettem figyelmes. Gyorsan úgy tettem mintha aludnék egy árnyék elhaladt az ablakom előtt, miért kellett olyan lakást vàlasztanom ami nem emeletes?

Tengerbe Folyt Vér [V.SZ. II.Season]Where stories live. Discover now