Δημητρης- που πας μικρή?
-καπου που δεν υπάρχεις εσύ,λέω και πάω να φύγω αλλά με κρατάει ακόμα ποιο σφιχτά..
Δημήτρης-νο νο νο,δεν το νομίζω,και με μια κίνηση με πιάνει από τα χέρια και με κολαλει στον τοίχο,οι ανάσες μας χτύπαγαν και τον κοιτούσα έντονα στα μάτια,ήθελα να του πω να με αφήσει αλλά δεν έβγαινε μίλια,δεν ήξερα τι να κάνω..
Μετά απο κάποια δευτερόλεπτα βρήκα επιτέλους την φωνή μου
- τι κάνεις εκεί? Μπορείς να με αφησεις??,λέω και πάω να τραβηχτω αλλά με κολλάει πάνω του
Δημητρης- όχι αν δεν...*σιγή*...επικρατούσε σιγή,έμεινε στο "αν δεν" και πήγα να φύγω,με ξανά έπιασε και συνέχισε την φράση του:
" Αν δεν μαζέψεις τον κολλητουλη σου από μπλεξίματα...",είπε και κάτι μέσα μου έσπασε,ξενέρωσα ,νόμιζα θα ήταν σαν τις ταινίες που με έπαιρνε και με φιλαγε αλλα όχι...απόλυτη ξενερα το παιδί..
-ο κολλητός μου είναι μπέσα καλύτερος από εσένα,έχει ποιο ωραία συμπεριφορά και δεν θα φερόταν ποτέ έτσι σε ένα κορίτσι,οπότε αστον να μπλέκει όπου θέλει γιατί πάρουμε συμβουλές από εσένα,σίγουρα θα βρεθούμε άτυχοι στην ζωή μας..
Είπα και έφυγα,περίμενα να με κρατάει ακόμα αλλά με είχε αφήσει από πριν ,δεν ξέρω αλλά τον ένιωθα ακόμα να κρατάει με τα όμορφα του χέρια τα δικά μου...όχι Κατερίνα είναι απλά μελανιές που σου έκανε ο αχρειος...
Πήγα σπίτι τόσο νευριασμένη με όσα έγιναν με τον Δημήτρη αλλά και με την κοννα που μας άφησε στο σχολείο σε μια πολύ δύσκολη στιγμή και απλά έφυγε σαν να μην συμβαίνει τιποτα.
Το πήρα απόφαση να την πάρω τηλέφωνο,οτι και να έκανε θέλω εξηγήσεις..
Μετά από δύο χτυπήματα... :
Κοννα- έλα
-ΤΙ ΕΛΑ ΜΩΡΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΦΥΓΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ,ΤΙ ΕΛΑΑ?
κοννα- σόρρυ ρε Κατερίνα αλήθεια αλλά δεν ήθελα να μπλέξω και εγώ με αυτους- ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΕΣ,ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΤΙ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ?
κοννα- απλά πιστεύω ότι πρέπει να κόψουμε...δεν μου κάνεις καλό...ούτε εσύ ούτε η Εύη ούτε ο Κώστας...αφήστε με στην ησυχία μου πιαααα
-κατσε τι εννο- μπιπ μπιπ μπιπ
Τι έπαθε αυτή ξαφνικά? Εμ μας αφήνει ,εμ εχει νεύρα,ε δεν διέγραψε και από φίλη της αυτό πρέπει να το συζητήσω με τους άλλουςΜετά από δυωρη συζήτηση με τα παιδιά αποφασίσαμε να συναντηθούμε κάπου να της μιλήσουμε,δεν της έστειλα μήνυμα επειδή δεν θα ερχόταν αλλά πήγαμε όλοι μαζί*αφού έφαγα * στο στέκι της
Όταν φτάσαμε απλά ευχομασταν να μην το είχαμε δει αυτό....
STAI LEGGENDO
Απαγορευμένη αγάπη💔
Teen FictionΗ Κατερίνα ένα νεαρό κορίτσι που θα βρεθεί σε αδιέξοδο,θα διαλέξει το σωστό η αυτό που της αρέσει περισσότερο? Θα τα μάθετε όλα αν ρίξετε μια ματιααα