mrb mrb :d. En heyecanli yerde kestim inadina :D ama dedigm gibi haftada 3 yb yada 4 yb yazicam bunun iki yb si de pazar gunleri arka arkaya yazilcak.BUGÜN PAZAR xD
MULTİ:BAR
--------------------------------------------------
OHA!
LAN NE BU HAL!?!?
BİR ADET HERYERİ KAN İCİNDE AYAZ!.
Noldu boyle.Kiyamam ki ben buna.Yani arkadasim sonucta.
"A-ayaz noldu s-sana b-böyle"
Konusmaya calisti ama olmadi.Kan kusuyordu.Yere yigildi. Zorda olsa onu kaldirip salonda bir koktuga oturttum.Cok mu agir bu belki de halsizliktendir.KAS YİGİNİ.
"Oha noldu boyle" dedi Büsra.
"Ayaz naptin kendine ya kiyamam." kiyamami sesli mi soylemistim ben?!. Kizardim.Domates diye yerlerse sasirmam.
******************************
Pansuman yapiyorum.Susuyoruz.Sadece Ayaz'in inleme sesleri vardi cani aciyordu.O inledikce gozlerimde yaslar birikiyordu ama geri ceviriyodum.Neden bana bisey yaptilar canimi yaktilar gibi oluyordum orasi merak konusu..
Pansuman yaptiktan sonra oturup onu izledim.Gözlerini yumuyodu ama uyuyamiyor cani yaniyordu.Onu boyle gorunce dayanamayip gozyaslarimi saliverdim. Birkez dahagucsuz Ezgi kendini ortaya cikarmisti.Ses cikarmiyordum.Gözyaslarim benim yerime konusuyordu.Ayaz beni farkedince elini oturdugu koltuga uzatip biseyler yapiyordu.Hemen ayaga kalktim ne oldu acaba.Bisey olsun istemiyorum o na. Neden boyle davraniyorum? Cokmu korumaciyim? Bskasi olsa bu kadar ugrasmazdim ama neden Ayaz? Hicbirinin cevabini bilmiyorum.Kendime geldim.
"A-ayaz n-noldu birsey mi oldu?"
Agzini kipirdatarak gel demeye calisti.Hemen yanina gittim.Bana sarildi.Huzurluydu.Goz yaslarimi sildi.
Kulagima yaklasip"Sen aglayinca canim daha da yaniyor" dedi.
Aglamayi kestim.
+++++++++++++++++++++++++
•AYAZDAN•Disarida gezerken bir cocugun elinde telefon vardi yaninda 3-4 tane de arkadasi. Telefondan Ezginin facebook'unu bulmuslar.Fotografkara bakip konusuyolardi.İki de bir de kahkaha eksik olmuyordu.Kulak misafiri oldum.
"Citira bak ya."
"16lik kasar"
"Simdi burda olucakti"
en son denen seyle sinirim tasti.
"Ne diyonuz lan siz"
"Hayirdir bebe?"
"Bebe anan olur lan o kizla ugrasmiycaksiniz"
"Oo ne dedi"
Yumruk attim. Hepsi ustume geldi.Biri bicak cekti bir digeride elindeki bira sisesini kirip bir parcasini aldi.KLASİK SERSERİ.Biraz ugrastim dayak attim ama daha sonra birinin arkamdan beni tutmasiyla bana vurmaya basladilar.Ezginin evi en yakin yerdi zaten bu haimle nereye giderdim?! Ezgiyi suan aglarken gordum canim iyice yandi.O benim icn degerli.
°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^°^
•BUSRADAN•Sabah olmustu.Ben misafir odasinda uyumustum.Ezgi ve Ayaz birbirlerine sarilarak otururken uyumuslardi uyandiramadim tekrar uyuyabilirlermi bilmiyordum Ayaz zor uyudu.Kiyamam cok tatli duruyolar.Beli tutulmustur simdi bunlarin.
¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•¥•
•EZGİDEN•Kalkip kahvalti yaptik.Daha sonra Ayaz olanlari anlatti.Benim icin bunu yapmasi normal deildi.Simd hazirlaniyoruz.Birazdan partiye gidicez.Ayaza israr ettim kalalim diye ama biseyim yok diye itiraz etti.Erke pansumandan da yaralardan eser yoktu.Sadece yuzunde 2-3 cizik.
Partinin olucagi bara geldik. Gozler bize cevrildi.Okulun popisi yarali olunca tabi.Mete selam verdi.Ayaz yuz goz olmadi biryere oturduk.Ayaz disari cikmisti.Busrada biryerlerde gezinirken Mete geldi.
"Benimle dans edin hanfendi"
"Emredersin"
"Ozrunu kabul etmem istersen?"
Kimseyle kus kalamiyorum ben mecbur kabul ettim.Ayaz bizi gordu birakmiyo ki bu uyuz.Hemen bi kizin yanina oturdu.
YUH! YİYİSİYOLAR YAVAS İCİNDE DUSCEN KİZİN!!
Yolarim ben bu kizi.Mete beni elimden tutup disari cikardi.
"Napiyon sen ya"
"İste sunu" dedi.
Bana iyice yaklasti ki arkasindan bi el onu yakasindan tuttu.Ayaz bu.
"Ayaz dur!" durmadi bir de tekme atti. Sonra elimden tutup arabaya bindirdi.Konusmadi.Gaza basiyodu cok hizlandik nereye gittigimizi bilmeden suruyodu.
"Ayaz! Dur hersey yanlis anlamandan ibaret!"
Frene aniden basti.Arabadan indi bende pesinden indim.Konusmadim.
"Dogrusu neymis!?!" dedi
"Bana bagirma! Zorla dans ettirdi.Diarda da ustume geldi e yapcagimi bilemedim!"
Arabaya bindik sustuk.Ona kirgindim.Bu gunde bende kalicakti itiraz da edemem bu halde ailesinin karsisima gecemez.
××××××××××××××××××××××××××
Gunde iki yb ve uzun! ^-^
Vote pls pls!