Mem 87

469 25 4
                                    


Kilka ogłoszeń

Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy przewinęli się przez tę książkę.

Rezygnuje z przywitania, będę wstawiać tylko memy, czasami jakiś komentarz. Memy jak można zauważyć nie pojawiają się często, to dlatego, że naprawdę nie mam teraz zbytnio czasu, i Harry Potter nie jest już moją ulubioną serią książek/filmem. Oczywiście dalej jest dla niego miejsce w moim serduszku, ale teraz interesuje się bardziej innymi rzeczami. Wiedziałam, że ten moment kiedyś nadejdzie, ale ludzie mówili, że przyjdzie moment i wcale nie będę się tym interesować, a ja im mówię nie, nie, nie. To, że nie jest to dla mnie coś najbardziej ulubionego to nie znaczy, że o tym zapomnę, ponieważ jest to duża część mojego życia. No dobrze, napisałam trochę więcej niż się spodziewałam, ale czułam, że chciałabym to tutaj umieścić. Mam nadzieje, że to jeszcze ktoś czyta (nie mówię o moim wylaniu myśli tylko moją książkę XD) Powiem wam jeszcze, że naprawdę jestem z siebie trochę dumna, bo mimo wszystkiego dalej jako tako pisze tu coś i na razie nie mam w planach stopowania pisania tutaj.

 Mam nadzieje, że to jeszcze ktoś czyta (nie mówię o moim wylaniu myśli tylko moją książkę XD) Powiem wam jeszcze, że naprawdę jestem z siebie trochę dumna, bo mimo wszystkiego dalej jako tako pisze tu coś i na razie nie mam w planach stopowania p...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
memy Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz