~~(13) další den ~~

99 6 11
                                    

(Pohled Jimina) *^*

Jsem tu taaak saaaam. Samitinkej sameček.

"Jungkooookiiiiieeeeeeeee~"

~nikdo nic~

" Jungkoookiiieeee~"

"Co chceš!"
Rozrazil dveře a zařval.

"Jsem tu saaam"
Řekl jsem otravným hlasem

"To je normální když si vězeň"
Zabouchl dveře
.
.
.
.
.
~nic~
.
.
.
.
.
"Jungkookiiiieeeeeeee"

"To mě poser. Co je?"
Udělal jsem psí oči a zakňučil jsem.

"No joo tak se pojď vysprchovat"
Začal jsem jásat radostí a šel.
Jungkook mě vzal za ruku a vzal mě do koupelny.
Byla velkaaaaaa! Jak celý můj dům! Jde vidět že je Jungkook zazobaný jak sviňa.

"Svlíkni se"
Řekl hravě.

"A to na mě budeš jako civět?"
Řekl jsem naštvaně.

"Už jdu "

~Hlasité oddechnutí~

"Si myslím"
Řekl jsem drze a zasmál se vlastnímu vtipu. •^•
Svlíkl jsem se a šel do sprchy. Vzal jsem si mandarinkový sprchový gél s šampón a začal si umívat kompletně celé tělo. Zastavilo mě až teplé ruce na mém bříšku. Prudce jsem se otočil a stál tam Jungkook v celé své kráse. Hmm má ho fakt velkýho! Jimine! Na co to myslíš ty úchyle!!!!

"Copak štěňátko nečekal si náštěvu?"
Řekl drzím ale zároveň přísným pohledem.
Naskočila mi husí kůže a mírně se oklepal.

"A-ani ne!"
Začal jsem z ničeho nic koktat.
Vzal si do svích velkých prstou mojí malinkou bradičku a přitiskl mě ke zdi a začal mě zuřivě líbat.
Vzal do druhý ruky mého drahokama a začal s ní hýbat tam a sem. Otřásl se ve mě pocit vzrušenosti a stvrdil jsem jako kámen. Jungkook pokračoval na můj krk a začal se usmívat nad tím jak vzdychám.

"Mám na tebe chuť štěňátko. Mimochodem máš krásnou prdelku."
Začervenl jsem se a z nevědomky jsem kývl a potom jsem litoval. Klekl si na kolena a začal pumpovat tam a sem a začal mě lízat po celé mé délce a potom si ho vzal do úst. Vzdychal jsem jako zvíře a on se smál. Bylo to moc krásné ale nevypadá to že to někdy přiznám. Najednou se otřásla tělem zvláštní ale krásná energie a udělal jsem se mu na tvář z jeho jménem. Usmál se a oblízl se. Umil si obličej a vzal si Župan ze slovy - "zachvíli jsem zpátky tak se pořádně umej".

Potom co jsme se umili tak mi dal další svojí mikinu a šli jsme do jedné mísnosti která byla útulnější než sklep ale měla taky jenom matraci.

"Kdyby něco tak zaťukej, jsem hned vedle."
Řekl a odešel. Na vraha je vcelku milí pomyslel jsem si a šel spát.

TMAVĚ MODRÁ KREV ( dark blue blood )Kde žijí příběhy. Začni objevovat