kapitola 2

21 1 0
                                    

 Když jsem otevřela tak tam stál Gunnarsen no a byl to naštěstí Martinus. ,,A-ahoj Martinusi potřebuješ něco?" zeptala jsem se a pustila jsem ho dál. ,,No jestli jdeš na tu párty protože jestli ne tak jestli by jsi semnou nešla ven"odpověděl a pomalu ke mě přešel. ,,J-já jěšte nevím Amy chce abych tam šla ,ale můžeš jít s námi jestli chceš" řekla jsem nejistě a trochu od něj odstoupila. ,,Dobře tak mi napiš a zatím Ahoj " odpovědel a viděla jsem jen jak odchází pryč. Sakra. Sakra. Nechci jít sama s Martinusem ven jedině že by šla Amy semnou ,ale zase na té párty bude určitě Marcus takže super.

Zamkla jsem vchodové dveře a šla si konečně lehnout. Začala jsem přemýšlet o Marcusovi. Kdybych mohla tak bych ho objala a nikdy nepustila ,ale to by se musel začít chovat normálně.
Po nějaké době mého přemýšlení jsem konečně usla.

Probudila jsem se a šla jsem do koupelny. Rychle jsem se osprchovala a šla se převléct a vysušit vlasy. Když jsem je měla suché ,tak jsem si udělala culík. Sešla jsem schody a uviděla papír na lince.  Vrátíme se za 3 týdny. Peníze si vem z kasy. Máma a táta.
No jasně zase někam odjely a nic mi neřekly. Na tohle jsem zvyklá už hodně dlouho. Vyhodila jsem papírek do koše a udělala si cereálie s mlékem. Poté jsem dala kočkám najíst.

Běžela jsem se nahoru převléct do sportovního a šla si zaběhat. Vzala jsem sebou i Neeko. Běžela jsem svoji obvyklou trasu. Běžela jsem k lesu tam jsem se trochu protáhla a běžela zpět domů. Otevřela jsem dveře a šla do pokoje. Vzala jsem si mobil a podívala kdo mi psal atd..
Přišla mi zpráva od Amy.

@a.butler- čau půjdeš dneska na tu párty?😂🎉
@me- moc se mi nechce a navíc bude tam Marcus. 😂❣
@a.butler- tak to on je ten problém už to chápu je to tvůj crush že? XD
@me- jo je ,ale asi nepůjdu promiň , vynahradím ti to jindy ❤
@a.butler- dobře no 💗

Vypla jsem mobil a šla se dívat na různé seriály a filmy. Po nějaké době jsem si šla udělat popcorn a vzít si brambůrky. Potom jsem si všechno jídlo odnesla do pokoje a pokračovala ve sledování.

Najednou se domem roznesl zvonek , zvedla jsem se a šla otevřít. Neeko jsem nechala v pokoji. Otevřela jsem dveře a nikdo tam nebyl ,všude jsem se rozhlížela a nikde nikdo. Pak jsem na zemi uviděla zmuchlaný papírek. Rozevřela jsem ho a přečetla jsem si co na něm bylo napsáno. Jednou budeš jen moje Wønnergová...
Nevěděla jsem od koho to bylo. Zavřela jsem dveře a šla směrem do pokoje ,ale najednou jsem si všimla jak někdo sedí v obýváku v křesle. Dost jsem se zděsila. Nakonec jsem šla směrem k dotyčnému. Došla jsem k němu a když jsem viděla kdo to je tak jsem začala panikařit...

Takže další kapitola
Předem se omlouvám za chyby a snad se líbí
Příště bude mnohem lepší a delší.
No nic užívejte si prázdniny a bye 💗

Bully | Marcus GunnarsenKde žijí příběhy. Začni objevovat