Пинг Ан инээмсэглэн: "Чу Дан түүнийг дахин засах хэрэгтэй." Чу Цяо армиа орхин явахдаа Пинг Ан эгчийгээ дагуулан ууланд хамт явахдаа амаа сольсонгүй гэж үргэлж хэлдэг байв. Тэр түүнийг Хэ Сяо шиг дууддаг байв. Дуожи хажуу тийшээ зогсоод бага зэрэг ичиж байв. Ажлын өдрүүдэд тэр бас их ухаантай хүүхэд байсан. Тэр их мэдлэгтэй, хурдан ярьдаг хүн байв. Чү Кяогийн өмнө тэр үргэлж ухаангүй доошоо хардаг байв. энэ нь нэг зүйл ичмээр зүйл гэдгийг тэр мэдэрсэн боловч үүнтэй холбоотой боломжийг хайж олов. Би түүний амьдарч байгаа байшингаас харж болох юм шиг байна. Чү Кяо, Жинг Жин хоёр хэд хэд инээгээд, дээшээ харан Дуожи руу харан зөөлөн эгдүүцүүлэн: Аав чинь сайжирч байна уу?
Дуожи хүндэтгэлтэйгээр хэлээд: "Энэ хэдийнэ дээрдсэн. Чу да рэн одоо ч санаж байна." "Намар ургац хураана. Энэ хугацаанд танай гэр бүлийн бизнес ээжийн чинь завгүй ажилаар дүүрэн байна. Би Хи Сяо-д аль хэдийн хэлсэн. Намрын ургац хураагдах үед би туслах хүн илгээх болно. Та нар эргэж очоод ээжтэйгээ ярилц, улаан буудай хэзээ авах вэ? "Сайн уу" гэж хэлээрэй. "Тийм ээ, Чу да Рэнд санаа тавьсанд баярлалаа." "Өнөө шөнө ууланд бороо орно гэж тооцоолсон тул уулнаас бүү буу, нэг шөнө аюулгүй байгаарай. Мэй Сян чамд халуун хоол өгнө, цаашаа яваад идээрэй. "Хэдэн хүн хурдан толгой дохиж хаалганаас гарав. Хагас цагийн дараа үнэхээр бороо орж эхлэв. Намрын хүйтэн бороо орж, температур гэнэт маш их унав. Мэй Сянг тэдэнд нэмэлт хөнжил нэмж, гэрт галзууруулагч нэмж, тайван унтаж, хэсэг зуур дуудав. Унтаж дууссаны дараа Дуожи орондоо хэвтээд унтаж чадахгүй байв. Шөнө дунд хүртэл хувцас өмсөөд тэр хаалгыг түлхээд чимээгүйхэн гарав. Пинг Ангийн өрөө Жинжингийн хажууд байсан бөгөөд Дуожи өнгөрөхөд тэр охин зүүдэндээ ярьж байгааг сонсоод юу ярьж байгааг нь сонсоогүй байв. нь усан павильон бөгөөд уулан дээрх халуун булаг руу буцаж ордог бөгөөд энэ газар нь халаалт хайлж, нарийхан павильон барьсан бөгөөд энэ нь сарны гэрлийн дор нуугдаж, бүдэг харагдаж байна. насанд хүрэгчдийн унтлагын өрөө.Хаврын дор хэд хэдэн хуучин чавга хучигдсан нь хүний хувь тавиланг арилгаж өгдөг. бороо асгасан. Дуожи маш их дуртай. Тэр орой хэзээ нэгэн цагт ирэх дуртай тул Чу да рэн түүнтэй хамт хонох болно, тэгвэл Пин Ан унтаж байгаад хэсэг хугацаагаар зугаалах болно. Насанд хүрэгчид Qiulanping дээр ирснээс хойш хоёр жил болжээ. Томчууд энд ирснээс хойш Циуланпин цэргийн алба, хавар, намрын татвараас чөлөөлөгдсөн. Эзэн хаан эргэн тойрноо шүүрдэхээр цэргүүд илгээж, ойролцоох хулгайч нарыг цохив. Хоосон, хойд болон урд хэсэгт саравчны батальон байгуулжээ. Циуланпинг нь энх тайван, баян чинээлэг, тэр ч байтугай нохой хулгайлдаг нохой олдохгүй байна (Хятад хулгайлах гэсэн дөрвөн үгтэй хэлц үг юм.) Анхны үе нь орон сууцны хороолол биш байв. Цөөхөн хэдэн малчин энд амьдардаг байсан. Аажмаар хүмүүс улам бүр цугларч, Шангшены хүмүүс аравны нэг рүү шилжив. Циулан хот тийм ч хол биш байв. Ердөө хоёр жилийн дотор энэ нь Янбэй хотын алдартай хотуудын нэг болжээ. Хүн бүр Чу да рэнийг үнэхээр их хайрладаг. Тэр жилүүдэд тэрээр Чиду нарыг хамгаалах цэргүүдийг авч, хойд зүгийг хадгалан, Шангшены хүмүүсийг авч захыг нээх, ус барих, газар тариалан, төмөр замын зам заах, хүнцэл барих, сургууль нээх. Пүүс олон сайхан зүйлийг хийсэн. Тэрээр албан тушаалтан биш ч гэсэн үдэшлэгээ үргэлжлүүлж, Шанг Шенийн ард түмэнд цэцэглэн хөгжиж, амар амгалан амьдрах боломжийг олгов. Янбэй хотын хамгийн эмх замбараагүй Шангин муж одоо Янбэйд анхны баялаг байртай болжээ. Чу да рэнгийн тухай ярихад эрхий хуруугаа чилээхгүй бүхэл бүтэн хүмүүс энэ нь бурханы хувилгаан, ялангуяа Ванхейг хамгаалах гэж хэлжээ. Зөвхөн ээж минь, тэр өдөр насанд хүрэгсдийн өвчний талаар ярихад ээж маань санаа алдан санаа алдан толгойгоо сэгсэрч: "Эцэст нь хэлэхэд энэ бол ердөө 20-оос доош насны охин юм!" (Тийм ээ Чу Цяо үнэхээр бодит түүхэнд үнэхээр залуу байна) Тийм ээ! Хэрэв манай ээж Чу да Рэн энэ жил 20 нас хүрээгүй гэдгээ мартаад байгаа юм шиг санагдвал тэр надаас дөнгөж 4 настай л байна. Чу да рэн найман настай байхдаа Их эзэнт гүрний Вэй ордонд хэдийнэ эзэн хааны хамт оржээ гэж хүмүүс сонсдог. Арван зургаан настайдаа тэр цэргүүдтэй хамт хойд болон өмнө зүг рүү яарч явсан бөгөөд арван зургаан настайдаа тэр юу хийж байв? морь унах уу? Хонидыг зөвшөөрөх үү? Ямааны сүүг шахаж уу? Дорж бага зэрэг сэтгэлээр унасан бөгөөд тэр маш их гунигтай, санаа алдав. Дуу хоолой нь унахад л түүний урд хэн нэгэн: "Энэ бол Дуожи мөн үү?" Дуожи дээш харахад тэр Чу Да рэнийг чавганы модны доор цагаан нөмрөгтэй зогсож байсныг харав. "С-Чу да рэн ..." Дуожи жаахан ичиж, улайлт нь ямар нэгэн юм хулгайлсан хулгайч шиг байв. Чу да рэн юу болох байсан, тэр ирээдүйд өөрийгөө ирэхийг зөвшөөрөөгүй гэж үү?
Тэр өрөөнийхөө урд ийм удаан зогсов, уурлах уу? Синусын эхэнд байсан залуу хүү энэ тухай бодсон ч тэр Чу Цяоны үгийг сонсоод зөөлөн: "Унтаж чадахгүй байна уу?"
"юу?"
Дужи тэнэг бөгөөд хурдан толгой дохив: "тийм ээ, би унтаж чадахгүй байна."
"Өлсөж байна уу?"
"Юу?"
"Надтай хамт ирээрэй" Дуожи Чу Цяоны тэнэгийг дагаж усан павильон руу алхав. Чу Цяо зөөлөн зөөлөн хатгамал гутал өмссөн бөгөөд бие нь нарийхан, туранхай, хөмсөг нь уул шиг дулаан байв. Цагаан гараа хааж, нөгөө гурван цонхыг нь хаав. Нэг нь. Усны павильоны төв хэсэгт хэдэн хоолны нарийн хайрцаг бүхий жижиг ширээ бий. Нээлтээ хийсний дараа анхилуун үнэр нь тансаг зууш, хажуугийн хоолоор дүүрэн байдаг. "Мэй Сян Жи үүнийг хийсэн үү?" Дуожи сандарч, Чу Цяо-той ярих зөв яриаг олж чадаагүй ч тэр Чу Цяо аажмаар толгойгоо сэгсрээд инээмсэглэн: "Би үүнийг өөрөө хийсэн шүү дээ, та ийм зүйл тохиолдсонгүй шүү дээ" гэж хэлэв. Дуожи хэсэг зуур гайхсан байв. Чу Рэнь ингэж инээж байхыг урьд нь хэзээ ч харж байгаагүй. Хэдийгээр тэр үргэлж эелдэг зөөлөн байсан ч тэр аз жаргалгүй байгаагаа үргэлж мэдэрдэг байв. Хэдий түүний царай тод инээмсэглэлтэй байсан ч нүд нь салшгүй юм шиг санагдсан. Толбо нь жинхэнэ баяр баяслыг харж чадахгүй. Ма (энэ нь ээж гэсэн үг) түүний зүрхэнд гунигтай бүргэд шиг хэт их уйтгар гуниг байдаг, тэр нь амьд байсан ч баярлахгүй, учир нь бүргэд байхаа больжээ. Гэхдээ одоо Чу да рэн түүнтэй маш ойрхон байгаа болохоор тэр түүний чин сэтгэлийн инээмсэглэлийг, зальтай, жаахан үнэг шиг харцтай, нүд нь гозойлсон, дэггүй гэрэл, зарим нь бахархалтай инээмсэглэл байгааг олж харав. Тэр тэнэг толгой дохив, гэхдээ тэр түүний асуусан зүйлийг мартаж, зөвхөн түүний хоолойг гайхшруулж чадна: "Энэ мөн үү? Аа гайхалтай!" Чү Кяо сайн ааштай байв. Түүнийг хараад тэр хуруугаа сунгаад толгой дээр нь наав. Тэр инээмсэглээд: "Тэнэг хүү" гэж хэлэв. Дуожи бага зэрэг сэтгэлээр унасан, тэрээр арван зургаан настай байсан бөгөөд A ba (аав) хүүхэд биш харин насан дээрээ ээжтэйгээ гэрлэж байжээ. "Суугаад амтаа аваарай." Дорж хэлээд сууж байтал боов аваад хэсэг зуур эргэн харав, гэвч тэсэж чадахгүй байв. Энэхүү нарийн боов нь маш нарийн, цэцэглэж буй цэцэг шиг харагдаж байна, цагаан элсэн чихэртэй бялуугаар хийгдсэн бөгөөд төв хэсэгт нь хэдэн улаан огноо бий. "Үүнийг ид!" Чу Цяо түүнийг яаравчлан, залуу хүү мэдрэлийн хазалтыг залгисан бөгөөд тэр маш их ичсэндээ Чу Цяо хурдан түүнд аяга цай асгаж, Дуожи бялууг залгих гэж том амаа асгав. "Амттай байна уу?" Гэж хэлэхэд Чүа Кяо асуухад Дуүжи нулимс хурдан гарч ирэн, ичээд "Би үүнийг амталж үзээгүй" гэж хэлэв. "Өө," Чу Цяо инээгээд бүхэл хавтанг түлхээд: "Бүгд чиний төлөө" гэж хэлэв. Дуожи нэг нэгээр нь идэж эхлэв, хааяа магтаж: "Чу да рэн, чи үнэхээр мундаг юм аа. "Би ордонд байхдаа эзэн хааны гал тогооны багшаас сурсан. Дуожи нь маш азтай. Дэйвэйгийн эзэн хаан эдгээрийг ихэвчлэн иддэг." Аан? "Дуожи, тэр өнөө орой ердийнхөөсөө илүү тэнэг юм шиг харагддаг." үргэлж тэнэг байдаг .. Гаднах усан сан гэнэт хашгирч, салхи салхилж, өөр цонхыг онгойлгов.Чу Цяо босоод цонхоо хаагаад зогсож байтал байшингийн үндэс дор байсан хуучин чавга нь хоолой шиг өндөр байсан тул чадахгүй байв. тусламж гэвч гайхсан байв .. Агаарын дунд сунгасан түүний гар зогсч, шугамын сарны гэрэл нь бугуй, сүүдэр, сүүдэрийг гэрэлтүүлэв .. Нүдний анивчилтаар хоёр жил болж, шинэ чавга мод өнгөрсөн жилүүд дэлхийн хамгийн харгис зүйл бөгөөд хэзээ ч баяр баясгалан, уй гашуунаасаа болж зогсдоггүй. Яарахдаа сэтгэлийн хөдлөлүүд аажмаар хөрнө. Юнби хотыг орхин яваад хагас сарын турш яваад эцэст нь Бейбэй хотод ирэв өглөө эрт Бибэй хотын хаалганаас хүйтэн, тунгалаг Бэйбэй гудамжинд гарахад тэр олон мянган хүнийг харав. Ян Бэй хүмүүс. Тэд Бейбэй хотын нутгийн иргэдтэй бөгөөд зарим нь алс холын Шанг Шен, Луо Ри Шан, Лан Чен, Чи Ду, Хуй Хуй, Мэй Лин зэрэг орноос ирсэн байна. Che нь түүнийг орхихыг хүсч байгаа тухай мэдээг хүмүүс мэддэг түүний хэлсэн үгс. Тэр энэ талаар олон багтай уулзсан, гэвч тэр тэднийг мэдэхгүй. Түүнийг тэд тоосонгүй. Тэд зүгээр л энэ замаар чимээгүй явав. Тэр болтол тэд Бейбэй хотын үүдэнд цугларав. Түүнийг чимээгүй ажиглаад сүүлчийн аяллаа явуулаарай. Олон хүмүүсийн дунд цагаан үстэй хөгшин хүмүүс, залуу, сул дорой хүүхдүүд, цэнхэр нүдтэй хүмүүс, Дунлу руу бизнес хийхээр ирсэн бизнесменүүд, Дахиа армитай нэгэн зэрэг зэрэгцэн тулалдаж байсан Улаан загалмайн цэргүүд байдаг. Түүний хамгаалалтад оргон зугтаж байсан Бейбэйчүүд, түүний зам, худалдаа наймаа эрхэлдэг Шангшанчууд, мөн морьдоо бэлчээхээр уул руу буцаж очсон малчид байв. Тэдгээр хүмүүс өглөө эрт хотыг орхин, замын хажуу талыг чимээгүйхэн салгаж, хоосон замыг гаргаж, түүнийг гарч ирэхэд бүгд түүн рүү харц тулгарав. Чу Кяо эдгээр нүд, уйтгар гуниг, уйтгар гуниг, хадгалалт, уйтгар гуниг, сэтгэлийн түгшүүр, айдас зэргийг мартаж чадахгүй ч эдгээр бүх нүдийг чимээгүй болгож хувирав. Тэр бүү хэл гурваас дөрвөн настай хүүхдүүд ч харагдахгүй, зүгээр л түүн рүү чимээгүйхэн, тэр чимээгүй жил Тэр үед тэр гунигтай байсан бөгөөд уйлахыг хүсчээ. Тэр хариуцлагаа сайн мэддэг. Өнгөрсөн нэг жилийн хугацаанд тэр Янбэй даяар аялж байжээ. Тэрээр амар амгалангийн санааг Янбэйгийн өнцөг булан бүрт тархав. Тэр тэднийг гэр орноо барьж, дайны дараа үйлдвэрлэлээ сэргээхийн тулд маш их хичээсэн. Түүнийг дэмжих чин сэтгэлийн итгэл юм. Олон зуун жилийн турш дарангуйлж ирсэн энэ үндэстэн эрх чөлөөний төлөөх хүсэл эрмэлзэлээ байрлуулж, илүү сайхан амьдралд найдаж байв. Одоо тэр явах гэж байгаа, тэр тэдэнд өгсөн амлалтаа биелүүлж, орхих болно. Тэд түүнтэй тулалдах гэж хичээсэн мөрөөдлийнхөө талаар түүнээс асуухаар хэзээ ч явсангүй төлөө. Тэр Сяо Сюй Ли армийн есөн мянгыг аваад түүний урд зогсож байв. Тэрбээр бүрэн зэвсэглэсэн тул түүнтэй хамт явахад бэлэн байв. Юу ч хэлэх шаардлагагүй, тэр зөвхөн чулуун хөшөө шиг зогсож чадна. Гэнэт нэг жижиг зөөлөн гар түүний бэлхүүсийг тэврэв. Тэр доошоо хараад, тэр өсвөр насныхаа охин байсан юм. Тэр юу ч хэлэлгүйгээр түүн рүү харан толгойгоо дээш нь харав. Нүдэнд нулимс байдаг, гэхдээ тэд унахгүй. Пинг Ан араас нь гүйж, эгчээ Чу Цяогоос холдуулах гэсэн боловч тэр түүнийг татаж чадсангүй. Тэр үед Пинг Ан цэрэг байсан. Түүнийг Янбэйд анх удаа эх оронд нь ирэхэд Сиао Жинжин түүнийг дагаж явав. Тэр түүнтэй хамт нэг жил гаруй амьдарсан. "Эгч ээ" Жинжинг эцэст нь хашхирч, нулимс доош урсаж: "Чи намайг хүсэхгүй байна уу? Та намайг хүсэхгүй байна уу?" Хүүхэд уйлж эхлэв. Аажмаар, зарим хүмүүс уйлж эхлэв. Хүмүүс тэнд дараалан зогсож байв. Хэн хамгийн түрүүнд бууж байсныг би мэдэхгүй. Аажмаар том, том хүмүүс газарт өвдөг сөгдөж, хөгшин, хөгшин хүмүүс уйлж байв. Хөгшин нулимс цийлэгнэж, "дахин бид та хүсэхгүй байна уу?" Гэж дахин дахин асуув. "Да рэн, хэрэв та тэнд байхгүй бол би дахиад боол болохын тулд баривчлагдах ёстой."
"Да рэн, чи хаашаа явах юм бэ?
Би тантай хамт явж болох уу?"
Хүйтэн салхи салхилж, цасыг газар унав. Замдаа явж байсан Чу Цяо баасыг орхиод дээш харан гэрэлт нар руу харав. Нулимс нүднийхээ булангаар урсаж, өтгөн үстэй дээр унав. Хүнд хариуцлага нь түүний мөрөн дээр байсан бөгөөд тэр амьсгалж чадахгүй байв. Энэ бүхнийг хэн удирдаж байгааг тэр мэдэж байгаа ч тэр зугтаж чадахгүй. Тэр түүнийг маш сайн мэддэг тул жижиг арга хэрэглэвэл түүнийг үхэлд хүргэх боломжтой. Тэр өдөр тэр нулимсаа насан туршдаа нулимс дуслуулсан мэт санагдаж байв. Тэр тэнгэр дээрх цасан дээр зогсож байсан, гарт л цаасан шувуу байгаа юм шиг санагдсан, ямар ч холбоо байхгүй, яаж зугтахаа мэдэхгүй байв. Хаашаа явах. Тэр ийм халаасандаа үлдээд уулын эрэг дээр буцаж уул руу оров. Тэр хоёр жил амьдарсан. Сүүлийн хоёр жилийн хугацаанд тэр түүнийг анхааралтай харж, татвар ногдуулж, түүнийг хот руу дайрч байгааг, Да Вейгээс илүү чанга цэргийн алба хаах тогтолцоог гүйцэтгэж байгааг, түүнийг эсэргүүцэгчдийг устгах алхамаар алхам алхмаар ажиглаж байв. Байна. Янбэй төмрийн торх (Жинг Шанг өөр нэрээр энэ нь хаан бүх зүйлтэй адил гэсэн үг бөгөөд Ян Сюн нь шоргоолж бүх зүйлийг хийдэг * хүч *). Тэр заримдаа амьдрал бол гайхалтай зүйл гэж боддог. Энэ нь танд цөхрөлгүй найдварыг үргэлж өгдөг, үргэлжлүүлэн үргэлжлүүлээрэй, дараа нь итгэл найдвардаа ойртох үед тогоонд хүйтэн ус асгагдана. Бүх мөрөөдлөө сүйтгэж байна. Эцсийн эцэст Ян Сюн амжилттай болсон бөгөөд Да Вэй дарамт шахалтаар толгойгоо өргөж чадахгүй байв.
Юй Вэн Юг нас барсны дараа Ю Вэнийн гэр бүл өөрийгөө цэвэрлэх гэж яарч, Юй Вэн Югийн удмын бичгийг гэр бүлийн модноос гаргаж, тэр ч байтугай цогцсыг гэр бүлийн оршуулгын газарт оршуулаагүй байв. Гэсэн хэдий ч эдгээрийг үл тоомсорлож байсан бөгөөд Пресбитериан сүм дэх байр суурь өмнөх шигээ сайн байсангүй. Юй Вэн Хуай бас загнасан тул Юй Вэн Мукинг гэр бүлийн хажуугийн хүүхдүүдийг сэргээх, идэвхтэй байлгахыг хичээж байсан ч үр нөлөө нь тийм ч сайн биш нь лавтай. Генерал Ле Сингийн охин Ле Вуан мөн л яарч гэмшсэн бөгөөд Ваняний цусны номыг өөрөө бичжээ. Ширээн дээр тэр Шиа эзэнтэнд өгснөөр Ю Вэний хөрөнгө их байсан, тэр хууран мэхэлж байна гэж хэлээд Юй Вэн Юэ зан чанар нь доогуур байсан тул түүний гоо үзэсгэлэнд шуналгүй байв. Түүнийг хүсэхгүй байгаа үед нь гэр бүлийн хүчээр заналхийлж, өөрийгөө түүнтэй холбогдохыг шаарджээ. Өнөө үед тэрээр үндэслэлгүй ийм гэмт хэрэг үйлдсэн, тэр ч байтугай хүсэл зоригтой байсан ч энэ нь эзэн хаанд хүндэтгэлгүй хандаж, доромжлох явдал юм. Тэр ийм ичгүүртэй хүнтэй гэрлэхийг хүсэхгүй байгаа эр хүнээс илүү лам байх нь дээр. (ийм худал хуурмаг зүйлийг АМЬДРАХЫГ ХҮСЬЕ ... Намайг уучлаарай) Le Yiyi-г Будда руу шийдүүлэх нь маш их хичээнгүй байсан бөгөөд түүний шийдэмгий байдал нь маш тодорхой байв. Тэрээр Чин гүрний эзэн хааны үед сайн түүхтэй байсан. Хэдийгээр тэр эцэст нь амжилтанд хүрч чадаагүй ч муу нүгэлтнүүдтэй хил хязгаарыг арилгаж чадсан. Түүний зан чанар өндөр, цэвэрхэн юм. Мэдээжийн хэрэг, Ю Вэн Югийн шууд дарга Юан Чэ баривчлагдах хувь заяанаас зугтаж чадахгүй. Энэ хэдэн ноёдыг дахиад нэг удаа зүүн хойд хилээр саатуулж, бүрэн ашиглагдаагүй цэргийн бэхлэлтэд хяналт тавихаар ургацгүй газар очиж, улмаар хол байна. агуу зуны улс төрийн тавцан.