𝒜𝓂𝑒𝓁𝒾𝒶Η Νέα Υόρκη ήταν γνωστόν ότι ήταν το στολίδι της Αμερικής που ειδικά τον χειμώνα τα όντα που ζούσαν στον ουρανό όταν την έβλεπαν πίστευαν ότι βρίσκεται στο κέντρο μίας όμορφης χιονόμπαλας. Όμως αυτήν την εποχή όσο αισθησιακή και φωτεινή και γιορτινή κι αν γινόταν η πόλη, η Αμέλια προτιμούσε να μείνει στο σπίτι της αγκαλιά με την κουβέρτα. Τα μαγαζιά είχαν αρχίσει να στολίζουν για τις Ευχαριστίες και τα Χριστούγεννα, ο κάθε δήμος προσπαθούσε να κάνει την περιοχή του να δείχνει λες και ο Άι Βασίλης ζούσε στην καρδιά της και πολλοί κυκλοφορούσαν με τα εποχιακά πουλόβερ ή φούτερ. Ήταν ένα θέαμα που η Αμέλια κάθε χρόνο ήθελε να το βγάλει εκατομμύρια φωτογραφίες, όμως για να γίνει αυτό θα έπρεπε να υποστεί την χαμηλή θερμοκρασία με την οποία δεν τα πήγαινε ιδιαίτερα καλά.
Εξαίρεση αποτελούσε η εικοστή πέμπτη μέρα του Νοέμβρη που εδώ και χρόνια το εβδομηκοστό όγδοο τμήμα του Μπρούκλιν είχε αγώνες εναντίον του εικοστού δεύτερου. Η έχθρα τους πήγαινε πολύ πίσω στον χρόνο από τις εποχές του Στίβενς και Ντάνιελς και κανένας δεν μπορούσε να προσδιορίσει τον ακριβή λόγο για το μίσος που έτρεφαν. Πάντα εκείνες τις εποχές στα τέλη του Νοεμβρίου βρισκόντουσαν σε ένα σημείο του Central Park για αναμετρηθούν σε διαφορετικό άθλημα κάθε φορά.
Υποτίθεται αυτό προωθούσε την ευγενή άμυλα όμως η εχθρότητα και ο ανταγωνισμός χαρακτήριζαν τα βλέμματα τον αντιπάλων καθ' όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Το φετινό παιχνίδι ήταν το ποδόσφαιρο και όπως κάθε χρόνο είχαν καλέσει όσους περισσότερους επιτρεπόταν για να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Αυτό περιλάμβανε τα τμήματα με τα οποία είχαν φιλικές σχέσεις και όσους πολίτες φίλους είχαν. Δυστυχώς εκείνη την χρονιά ανάμεσα σε αυτούς βρισκόταν και η Αμέλια που η Κιάρα την είχε παρακαλέσει να έρθει για να τραβήξει βίντεο του αγώνα.
Φυσικά και η Αμέλια είχε καλύτερα πράγματα να κάνει όμως δεν μπορούσε παρά να είναι καλή φίλη. Μαζί της είχε τραβήξει και τον Έιντζελ ο οποίος για κάποιο λόγο φαινόταν λες και ήθελε να βρίσκεται εκεί.
''Μπορείς να σταματήσεις να χαμογελάς σαν το ηλίθιο;'' τον ρώτησε ενοχλημένη καθώς περίμεναν να αρχίσει ο αγώνας.
''Δεν είναι ωραίο που...-''.
''Όχι δεν είναι'' τον διέκοψε απότομα ''Δεν είναι επειδή έχει κρύο''.
VOUS LISEZ
Πριν σβήσουν τ' αστέρια
Roman pour AdolescentsΗ Αμέλια Άντερσον λάτρευε την Νέα Υόρκη διότι εκ φύσεως είχε μία αδυναμία στο χάος · σε αυτήν την τεράστια πολυπολιτισμική πόλη μπορούσες να χαθείς εύκολα και γρήγορα οπότε η Αμέλια μέρα με την μέρα εξαφανιζόταν μέσα σε ένα συνονθύλευμα από ανθρώπου...