Ali, Ferman Hocasına dokunuyordu. Dokunmak ne kelime, okşuyordu hocasını adeta. Ferman da ona dokunuyordu. Ali’nin eller Ferman’ın bisepslerini sımsıkı kavramıştı.
Ama sonra Ferman’ın elleri aşağı doğru ilerlemeye başladı.
Ali’nin gözleri fal taşı gibi açıldı. Ferman Hocası ne yapıyordu öyle?
Ferman’ın eller Ali’nin poposuna geldiğinde Ali, Ferman’ın omuzlara tutunuyordu. Şaşkınlıktan nasıl tepki vereceğini şaşırmıştı.
Sonra aniden Ferman, Ali’yi kucağına aldı. Ali’nin yapabildiği tek şey düşmemek için bacaklarını Ferman’ın beline dolamaktı.
Ferman, suratları aynı hiza olunca Ali’yi öptü. Önce yanağından, sonra dudağından. Ali inlemeye başlamıştır sevinçten. Ferman Hocasının sakalı biraz kaşındırmıştı cildini ama bu o çok beklenmiş öpücüğe değmişti.
Ferman’ın hoşuna gitmişti o sesler. O yüzden de sonra tek eliyle popodan destek alarak diğer elini Ali’nin ensesine koydu.
Ali ve Ferman salya diş doyasıya öpüştüler.
Bir süre sonra Ferman, Ali’nin ensesindeki elini kullanarak Ali’nin kafasını sağa yatırdı ve Ali’nin boğazını öpmeye başladı.
Ama Ali gıdıklanıp kıpraşmaya başladı.
Bunu gören Ferman, duvara doğru yürümeye başladı ve Ali’yi duvara pelvisiyle dayadı ki elleri boşta olsun. Sonra da kendi elleriyle Ali’nin ellerini duvara sabitledi.
Ali istese bile kıpırdayamazdı artık. Ama zaten Ali bayılıyordu Ferman’ın ona yaptıklarına. Ali de az değildi yani. Hiç durmadan inliyordu.
Ferman fırsattan istifade Ali’nin boğazına dalmıştı, omuzundan kulağına doğru bir güzel yaladı. Kulağına geldiğinde nazikçe ısırdı ve Ali’nin kulak memesiyle oynamaya başladı.
Ali nefes nefese kalmıştı.
Sırıtarak Ferman, Ali’nin ellerini birleştirip tek elle duvarda tuttu. O gülüşünde bir çakal gizliydi, her an her şey olabilirdi sanki.
Ferman, boştaki eliyle Ali’nin çenesini tutup kendine çevirdi, Ali’yi şehvetle öpmeye devam ederken alttan da sürtmeye başlamıştı.
Ali tam daha fazla istiyorum diyecekken alarmının sesiyle uykusundan uyanır.
Her şeyin bir rüya olduğunu fark edince bir an çeker.
Ferman Hocası, sevgilisi Beliz Hanımla gayet mutlu bir ilişki içersindedir ve Ali’nin Ferman’a olan aşkı bu gerçeği değiştiremezdi. Ferman Hocası başkasına aşıktı. Ali’nin yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Ali yatağından istemiye istemiye kalkar ve günlük rutinini uygulamaya başlar.
Hayat hep heteroseksüellere güzel zaten.