| Love Service |
Aku memandang ke arah Bidadara Kim yang duduk bersimpuh di atas sofa sambil memandang ke arahku .
Kekok . Sudahlah dia kacak , pergi tenung orang macam tu dah kenapa ? Berdebor aku dibuatnya .
" J-jadi kau takda nama ke ? Takkan aku nak panggil kau Bidadara Kim saja setiap masa ? " Soalku cuba memecahkan suasana sunyi antara kami berdua .
" Sudah tentu aku ada nama . Kim Taehyung . Apa macam ? Padan dengan rupa aku kan ? Hehe " Sempat dia memuji dirinya sendiri sambil tersengih . Aku sekadar mengangguk mengiyakan .
Mataku memandang ke arah pemakaiannya yang serupa model gucci serba putih dari atas ke bawah .
" Taehyung , kau ke sini takda bawa pakaian lain ? "
" Nanti aku tukar . Aku malaikat sayang , petik jari saja aku boleh tukar pakaian . Takpayah buka baju . "
Taehyung tersengih nakal memandang wajahku yang sudah mula merona merah dan naik panas . Dasar bidadara nakal !
" Lee Jung , hidup kau serba mewah . Kenapa kau minta didatangkan seorang utusan ? " Soalan drastik Kim Taehyung membuatkan aku memandangnya dengan wajah sedikit mendung .
" Buat apa hidup mewah tapi sunyi , Taehyung ? Lagipula aku dah nak bertemu ajal . Aku taknak mati dalam keadaan sunyi . " Aku mula berura ura hendak melarikan diri ke dalam bilik .
Tapi Taehyung lebih pantas meraih pergelangan tanganku .
" Selagi bidadara Kim ada , aku akan pastikan sisa hidup kau akan jadi moment terindah kau pernah lalui . "
+
YOU ARE READING
Love Service - kth [ C ]
Фэнтези" 𝓘𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓪𝓷𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓷𝓮𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓶𝓮 , 𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 ? " A Kim Taehyung Short Story . 30 Dec 2019 [ C ]