| Love Service |
Jung memandang tubuhnya yang tersarung gaun putih yang dihias batu permata . Di kepalanya sudah dipakai rambut palsu bagi menampakkan lagi kecantikkannya .
" Lee Jung .. " Taehyung masuk ke dalam bilik persiapan gadis itu . Matanya memandang ke arah Jung yang membelakanginya .
Dia menghampiri gadis itu , bahunya disentuh lembut dari belakang .
" Dah ready ? Janganlah masam saja muka tu , senyum sayang . Kau bakal kahwin dengan bidadara tau ? " Taehyung mencucuk lembut pipi mulus Jung . Membuatkan gadis itu tersenyum .
" Iya iya aku tahu . " Jung mengalih tangan Taehyung ke tepi . Wajahnya yang masih belum di touch up itu menarik perhatian bidadara Kim .
Tubuh Lee Jung dipaling menghadapnya . Taehyung mencebik kecil memandang setiap inci wajah Lee Jung yang pucat .
Taehyung mengangkat tangannya ke atas , jari dipetik . Langsung wajah pucat Lee Jung berseri dengan make up yang tipis namun sudah boleh menaikkan seri gadis itu .
" Aku nak pastikan kau cantik di hari penting ni . "
Chup !
Langsung pipi Lee Jung dikucup sekilas oleh bibir bidadara Kim .
" Aku tunggu kau di sana ya , bidadari Lee ? " Sejurus itu Taehyung keluar dari bilik persalinan Jung .
Lee Jung tersenyum kelat . Meskipun ini hanya perkahwinan olok-olok saja , sudah cukup untuk dia rasa bahagianya di hari perkahwinan sendiri .
Tidak salah lagi , ini memang love service paling terbaik .
+
YOU ARE READING
Love Service - kth [ C ]
Fantasy" 𝓘𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓪𝓷𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝔂𝓸𝓾 𝓷𝓮𝓮𝓭 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓶𝓮 , 𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 ? " A Kim Taehyung Short Story . 30 Dec 2019 [ C ]