'James! I-ik ben zwanger!', riep een rood-blond harige vrouw. 'Wat?! Maar dat is geweldig!', roept een man met bruind-zwart haar en een bril blij. Hij geeft een kus aan de vrouw. 'Alles wordt perfect! Ik hou zo veel van jouw!', fluistert de man, James, in de oor van zijn vriendin, Lily. Samen omhelzen ze elkaar.
-Time Skip-
POV Lily
Ik ben nu bij mijn allerbeste vriend. Ik heb echt geen idee hoe ik hem ga vertellen dat ik zwanger ben... Het zal zijn hart breken, want hij is dan misschien mijn beste vriend, maar hij heeft al gevoelens voor me sinds we 12 zijn. Toch klop ik op de deur.
'Lils!', roept Severus blij terwijl hij me in een knuffel trekt. 'Hey Sev!', lach ik terug. Hij laat me los en laat me binnen.
Nadat we hadden gekletst over het feit dat hij toverdrankles gaat geven op Hogwarts, begon ik serieus te kijken.
'Lils? Is alles oké?', vroeg hij bezorgt. Ik knikte en glimlachte voorzichtig. 'Ik moet je iets vertellen, maar je moet me beloven dat je niet boos wordt en hoe moeilijk het ook zal zijn, dat je nog steeds mijn beste vriend blijft', zeg ik langzaam en gespannen.
-Time Skip-
POV Lily
'HOE DURFT DIE SUKKEL?!', schreeuw ik boos. 'Lily, wat is er?', vroeg James sussend. 'Ik had Severus vertelt dat ik zwanger ben en toen begon hij te schelden en te vloeken op jouw! Ik zei dat hij moest stoppen en toen noemde hij mij een vies modderbloedje!', zei ik boos met tranen van verdriet. Ik begreep gewoon niet waarom mijn ''beste'' vriend me zo noemde.
James liep naar me toe en sloeg zijn armen om me heen. 'Rustig maar schat, alles komt goed... Het is voorbij... Sshhht', zegt James zachtjes en ik begin me weer enigszins te ontspannen. Dan drukt hij een kus op mijn wang. 'Ik hou van jouw Lily Evans', zegt hij en al het beetje spanning dat ik nog had, weg gleed. Ik glimlachte en draaide me om, zodat ik hem aankeek. 'En ik hou van jouw, James Potter', zeg ik zachtjes. Ik kus hem. Hij legt zijn handen op mijn heupen en ik mijn armen om zijn nek. Dat kussen is nu overgegaan in zoenen vol passie. Wat hou ik toch van deze man! Mijn lippen vormen een glimlach tegen zijn lippen. Dan stopt hij ineens.
POV James
'James? Wat is er?', vraagt Lily. Ik ging op m'n knieën. Ik zag dat ze uit reactie haar handen voor haar mond sloeg.
'Lieve Lily Evans, ik hou van je met heel mijn hart, al vanaf jaar één op Hogwarts tot aan m'n dood. Ik wil samen een gezin met je starten, wat al lukt'- ik knipoog naar haar-' en de kinderen en kleinkinderen zien opgroeien. Lieve Lily, wil je met me trouwen?'
Ik moet toegeven, ik ben super nerveus voor haar antwoord.
'Ja! JAJAJA! Heel graag!', roept Lily terwijl ze in mijn armen springt. Ik kijk haar aan en ze heeft tranen van geluk in haar ogen, net zoals ik. Ik kus haar liefdevol.
-Time Skip-
POV James
Liefdevol kijk ik naar mijn verloofde en mijn zoon. Hij heet Harry, vernoemd naar de overleden opa van Lily, waar ze veel van hield. Kijk dat kleine knulletje toch... Hij lijkt alsmaar meer op mij, behalve zijn ogen, die zijn net zo mooi als die van zijn moeder. Ik glimlach naar Lily. Sirius is zijn peetvader en is al net zo dol op Harry. Over een week word Harry 1 jaar en Lily is weer zwanger! Mijn leven is compleet! Oh en Lily en ik zijn getrouwd!!
Hey!! Dat was het eerste hs al!🤩 Hoop dat jullie het leuk vonden! Zo ja, vergeet dan niet te stemmen en/ of mij te volgen! Laat ook gerust weten wat je van het verhaal vindt en geef tips en tops, laat weten wat je graag zou willen zien of wat juist niet, dat zou me erg helpen!!😊❤
xx Daisy
JE LEEST
Als alles anders was {Hailey Rose Potter-Snape}
FanfictionWe weten allemaal wel hoe het verhaal over Harry Potter ging. Maar wat nou als zijn ouders bleven leven en hij nu zusjes heeft? Hailey is één van zijn zusjes. Ze wordt beste vrienden met Draco, of misschien wel meer... Dan heb je nog Lilian, het twe...