Draco en ik lopen weer samen naar het veld, om mijn nieuwe bezem uit te proberen: de Nimbus 2001, de allernieuwste die er is! Draco heeft die ook. We hebben ook gelijk onze zwerkbal gewaden aan, want we gaan een zwerkbal potje spelen met elkaar. 'Klaar voor?', vraagt hij. Ik knik. We stappen op onze bezem en stijgen de lucht in. 'Eerst maar eens een rondje racen?', vroeg hij. 'Kom maar op!', daag ik hem uit en ik schiet weg. Hij komt me achterna en wil me afsnijden, maar ik ben hem te slim af, waardoor ik nog steeds sneller ben. Hij probeert nog wat trucjes om me af te snijden, maar niks helpt echt, waardoor ik als eerste weer terug ben.
'Oké, dit heb jij gewonnen, maar nu gaan we verder met mijn specialiteit; de Golden Snitch vangen!', zegt hij uitdagend. Ik rol met mijn ogen. 'Makkie! Ik win zelfs nog met mijn ogen dicht!', roep ik. Hij lacht en laat de Golden Snitch vrij. We wachten nog 10 seconden en gaan er dan achteraan. Al gauw heb ik de snitch gevonden, maar doe alsof ik hem ergens anders had gezien. Ik maak een vluchtduik naar beneden, en zie dat Draco achter me aan komt. Vlak boven de grond trek ik mijn bezem op en vlieg nu recht naar boven, naar de snitch en vlieg er voorbij, en laat mijn bezem los. 'Hailey?! Wat doe je?', roept Draco die naar boven scheert om mij op te vangen. Precies wanneer hij 5 meter onder mij vliegt, vang ik de snitch uit de lucht en vliegt mijn bezem weer onder mij. Ik ga naast Draco vliegen en houd mijn hand op.
'Hoe deed je dat? Ik dacht dat je dood zou vallen!', zegt hij verbaast. Ik haal mijn schouders op en lach. We vliegen naar beneden en landen. Draco krijgt een lachje op zijn lippen en trekt een wenkbrauw omhoog. 'Weet je wel zeker dat je niet gewoon een zoeker bent?', vraagt hij. Ik knik. 'Ik speel het liefst op de positie van de jager, maar ik kan eigenlijk wel iedere positie spelen', zeg ik. We lopen naast elkaar weer naar de school, richting mijn kamer.
'Kom je anders mee naar mijn kamer? Ik heb namelijk een mooiere badkamer, zonder speklappen, zoals Korzel en Kwast', grinnik ik. Draco schiet in de lach, en knikt. Hij loopt eventjes naar zijn kamer voor zijn kleren en komt dan weer terug. 'Ga jij maar eerst douchen, dan ruim ik nog wel het één en ander op', bied ik hem aan. 'Bedankt, maar jij mag eerst!' Ik glimlach en pak mijn schone kleding. 'Oh, en Draco?' Hij knikt vragend. 'Doe alsof je thuis bent!', zeg ik met een knipoog. Hij glimlacht en bekijkt dan mijn boekenkast.
Als ik klaar ben met douchen, trek ik mijn kleding aan:
Ik noem de look Modern-day Slytherin. Idk why... Ik doe ook wat make-up op, en doe mijn haar in een mooie hoge staart. Als ik vind dat ik klaar ben, ga ik de badkamer uit. Ik voel Draco's ogen op me branden. 'Your turn', zeg ik. Hij loopt naar de badkamer en niet veel later hoor ik de douche aan gaan.
Ik tik weer op het piano bedeltje en mompel de spreuk. Ik begin met spelen. (Speel nu het liedje af en ik doe btw geen tekst omdat het fk veel werk is)
Als ik klaar ben hoor ik, alweer, geklap. Maar dit keer is het van Draco. 'Je speelt en zingt goed!', zegt hij met een glimlach. Ik bloos. 'Welnee!' 'Jawel! Leer het me!', zegt hij. 'Oké, kom maar zitten dan!' Hij gaat zitten. 'We beginnen met iets simpels', zeg ik. Ik leer hem eerst vader jacob en daarna een klein liedje. Al gauw heeft hij het onder de knie. Ik voel hem kijken, en kijk zelf ook op. Ik weet niet precies waarom, maar we staarden elkaar heel lang aan. Opeens komt Draco dichterbij en sluit zelfs zijn ogen. Ik merk dat ik sneller begin te ademen, en sluit ook mijn ogen. Ik voel nu zijn adem in mijn gezicht, steeds dichter bij... Ik buig ook naar voren en nu voel ik zijn lippen op de mijne. Na een tijdje trekken we allebei terug.
'O fuck it!', roep ik en ik pak zijn shirt vast en trek hem naar me toe, waarna ik hem begin te zoenen. Hij gaat erin mee, en onze lippen bewegen synchroon met elkaar. We zoenen steeds wilder en wilder. Dan pak ik zijn hand en trek hem richting mijn bed. We gaan allebei erop zitten en zoenen nog steeds. Hij duwt mij zachtjes naar achter, waardoor we nu liggen. Ik pak zijn shirt en wil hem uit trekken, als ik opeens mijn schilderij hoor open schuiven. 'Shit!', mompel ik en ik duw Draco terug. Ik zie pap net binnenkomen. 'Oh, eh... hai pap', zeg ik ongemakkelijk.
Oof, wat ben ik toch gemeen. Eerst verstoor ik Draco en Hailey's intieme momentje, en dan stop ik opeens met verder schrijven!😈 Haha, dan moeten jullie nog maar even wachten I guess...❤ Even een vraagje, moeten ze Friends with benefits worden, of echt een koppel? Tell me please! Dan weet ik tenminste of ik ze nu samen moet laten komen of niet...
xxx daisy_readinglover😘
JE LEEST
Als alles anders was {Hailey Rose Potter-Snape}
FanfictionWe weten allemaal wel hoe het verhaal over Harry Potter ging. Maar wat nou als zijn ouders bleven leven en hij nu zusjes heeft? Hailey is één van zijn zusjes. Ze wordt beste vrienden met Draco, of misschien wel meer... Dan heb je nog Lilian, het twe...