Jag och Johnny kom in i klassrummet exakt när andra lektionen börja , då insåg jag att Ten och Bora kollade på oss . Såklart de undra varför vi var försenad . Jag berrätade om hur jag ramla , hur jag grät och såklart de började skratta hah .
Innan lektionen började sa Johnny att det vi pratade är en hemlighet mellan oss.Jaså , Bora sitter bredvid mig , Ten sitter första raden , Johnny sitter på tredje raden . Jag sitter ju längst bak så jag kan se de direkt .
Mitt i lektionen flög en papper och kom på mig . Blev lite schokad och öppnade pappret stod det " Om du vill så vi kan gå ut och ta lite promenad med Peachie " jag tittade direkt på Johnny . Han vinkar till .
Peachie , mumla jag och log men samtidigt kommer jag ihåg mamma , mamma som kan inte gå ... får ej lämna henne och gå ut .
*
Inne i skolan det är mycket rörigt , alla förbreder för uppträdningen . Det har gått en månad sen jag flytta hit . Nu jag är van med min klasskamrater och började alltid gå till skolan med Ten , Johnny och Bora . Som jag märkte de är bästavänner . Kanske jag är deras vän nu . Men jag dålig självförtroende såå... Johnny och vi brukar gå ut på promenad ofta . Men inget speccielt mellan oss , bara om film , musik och såklart om peachie .
Ja , som vanligt vi går ut på promenad idag också .Johnny : Btw vilken typ av tjej var du i Seoul ?
- En bra tjej , ja en bra tjej men ingen kärlek sa jag och skratta fejkt .
Johnny : Varför inte ? Har du aldrig varit kär eller haha näe du är ju från Seoul .
- Spelar det roll om jag är från Seoul ? Är du bättre än mig eller ? Men jo jag har varit kär , men slutade inte roligt .
Johnny : Jag har varit kär och tjejer brukade dö för mig araso ! Jag är ju populär .
- Due ju liten hahah
Johnny : Vadå liten ha ? Jag går i högstadiet så du måste kalla mig oppa föresten .
- NEVER
***
Några dagar sen >Det är skit varmt idag , det är ju bara Maj nu och det känns som sommar . Våran klass ligger på första våningen så jag kunde se alla genom fönstret t.ex kunde se mina klasskamrater som är ute i planen och speladr handboll . Lyckliga folk . Hur ska jag va lycklig som de . När jag va inne i min tanke så avbröt två tjejer som stod bredvid fönstret och snacka . Jag gillar inte höra folks grej men de snackade om Johnny . Man kunde inte se de utan bara deras skugga .
- Ska man säga att jag gillar honom eller inte ?
- Du måste säga ,
Men är Johnny verkligen okej ... Kommer han gilla mig ?
- Den häxan har dött för längesen så det är okej nu tror jag
- Men ändå Ten å Johnny har inte varit ihop med någon sen dess ? Vad kommer hända ens ?Jaha , en av de gillar Johnny tänkte jag men då hördes Johnnys röst . Jag kunde se honom mellan gardinen . Men han såg inte ut som lycklig Johnny . Bara en arg Johnny .
- Gillar du mig ?
- Ja.aaa...aaa , bli ihop med mig sa ena tjejen och gav honom en brev.Jag log lite för det såg ut som en kdrama inte vara elakt men............. Plötsligt Johnny sa en mening som fick mig å bli schokad .
- Ska du sova med mig då ?
Tjejen fick panik och började darra . Vem kommer va vanligt efter att man har hört sin crush säga det .! Johnny log lite och sa högt
" Ska du sova med mig dåååå , jag hänger med tjejer som dig för att sova annars har jag ingen intresse . Om du vill vi kan gå t skolans tak . Ingen är där . Och du kan skrika hur mycket du vill "
Tjejen som gav honom brev bara örfilade honom och sprang tillbaks .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Om världen var triangel
Ficção Adolescente" 𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 , 𝘐 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘵𝘳𝘢𝘺𝘦𝘥 "