Draga Femeie,
daca vreodata ai simtit ca te afli la marginea prapastiei inseamna ca te vei regasi in totalitate in povestea aceasta.
Daca ai simtit ca sufletul tau o ia razna iar ranile trecutului nu vor sa dispara, atunci , cuvintele mele vor ajuta procesul tau de vindecare iar recuperarea sufleteasca si recapatarea echilibrului necesar vietii nu vor intarzia sa apara.
La fel ca si tine,mereu m-am considerat o femeie puternica si capabila sa imi ofer tot ce am nevoie singura,fara a astepta pe cineva sa faca acest lucru pentru mine,dar,cu siguranta,la fel ca si tine am trecut printr-o intamplare care m-a facut sa vad viata cu alti ochi.De mica,mama ma considera diferita de ceilalti copii deoarece mereu alegeam sa imi impart jucariile cu cei care nu aveau,odata cu trecerea timpului am descoperit ca intr-adevar sunt diferita in privinta asta , atunci cand am hotarat sa incalzesc sufletul rece al unui om care nu avusese parte de iubire si caldura niciodata in viata lui.
Intotdeauna mi-am asemanat inima cu marea,crescusem intr-un orasel foarte aproape de mare,poate ca acesta era motivul ,la fel ca si marea si sufletul meu avea valurile sale,furtunile sale, "fenomene" pe care am invatat sa le accept si sa le controlez cu ajutorul LUI,pentru ca asemeni marii si sufletul meu avea nevoie de un tarm care sa linisteasca fiecare parte din el, "un suflet plin de furtuni are nevoie de un ragaz in care sa se linisteasca , sa se piarda,sa moara si sa prinda viata din nou".Iar EL parea sa ma completeze la fel de bine precum marea completa tarmul, iar tarmul completa marea,iar cum tarmul tine in brate toata marea,doar el o poate cunoaste si doar el stie ce se ascunde in totalitate acolo : "o femeie ca marea are nevoie de un barbat ca tarmul".
Dar cand toate aceste vise cad,iar tarmul nu mai este capabil sa completeze marea,apare durerea,suferinta,anxietatea si dorinta de a-l uita pe cel care ne-a facut atata rau,care pana la urma va deveni raul indispensabil ,un rau fara de care nu am fi ceea ce suntem astazi.
Incercam zile intregi sa imi pacalesc mintea ca nu am trait atatea momente minunate alaturi de EL ,erau doar amagiri ."Mintea nu e mereu este in razboi cu sufletul" pentru ca atunci cand suferim si ne facem rau singuri , mintea ne ajuta sa uitam ceea ce ne face rau,de aceea abia atunci cand mintea considera ca e momentul sa uitam ,reusim intr-adevar sa o facem.Uitarea vine de la sine,este ca si un cadou de multumire pe care mintea il face cadou sufletului.
Noi,ca si femei suntem vinovate doar de faptul ca acceptam pe oricine ne zambeste si ne promite iubire,acceptam fara semne de intrebare ,fara incertitudini,acceptam din dorinta de a oferi iubire dar si de a primi inapoi.Tocmai de aceea nu suntem atente la persoanele care intra in viata noastra,pur si simplu ii lasam sa intre incaltati,fara sa se stearga de noroiul de pe bocanci.Asta,draga Femeie,este greseala noastra!
Astfel ca,toata lumea ar trebui sa aiba un pres pe care sa il puna la intrarea in inima si un afis pe care sa scrie clar ca oricine doreste sa intre,intai trebuie sa se curete de toata mizeria sufleteasca si dezamagiri dar si de dezastrul pe care ar putea sa il cauzeze la iesire.Sigur ca am putea fi mult mai atente pe cine lasam sa paseasca in sufletul nostru,pentru ca de-a lungul vietii o sa intalnim oameni care ne vor invata sa IUBIM si oameni care ne vor invata sa NE iubim.
TU,draga Femeie,primeste cu drag pe oricine merita sa intre in sufletul tau dar fi atenta si la cine uita sa lase tot raul in cui,inainte sa intre !
Multe dintre noi alegem sa trecem peste o despartire in liniste,fara ca cei din jur sa stie despre asta,poate pentru ca ne dorim sa ramanem acele persoane pe care te poti baza mereu fara sa astepte nimic la schimb,si eu sunt una dintre acele persoane,la fel cum suntem multe dintre noi.
Niciodata un barbat nu va intelege ca femeia nu uraste,da! Ati auzit bine,noi nu uram nici macar pe barbatul care ne-a ranit,care a intrat cu papucii murdari fara sa-i peste ce lasa in urma lui.Noi uram barbatii prin cuvinte,dar prin sentimente probabil ca unele dintre noi niciodata nu o sa reusim.Femeia mereu o sa vrea sa construiasca ceva frumos cu barbatul de langa ea,mereu il va pune pe el pe primul loc pentru ca asa este natura noastra.
Sa stii,barbate,ca noi suntem superioare tie,prin faptul ca daca am avea totul,noi tot am vrea sa iti dam tie macar cat avem pentru noi,si sa mai stii,ca am putea fi fericite si fara tine,dar niciodata MAI fericite! "Aceasta e o nuanta discrete pe care unii nu ar sesiza-o ,dar ea exista si face diferenta."
Alaturi de tine,am devenit un alt om,reusisem sa fiu EU in preajma ta,datorita grijii pe care mi-o purtai,eram ca si un copil si tu tatal meu,care stii si tu niciodata nu mi-a fost alaturi,dar TU ,ai umplut acel gol,dragul meu!ai reusit sa faci asta,erau momente in care pur si simplu te adoram atat de tare incat te RESPIRAM ,imi doream sa iti fiu doar eu alaturi si chiar daca niciodata nu am incercat sa ma tin dupa tine,tu ai reusit sa ma pui in umbra ta,cand eu voiam doar sa iti fiu FEMEIE si sa iti fiu mereu sprijin ,se zice ca in spatele unui barbat de success sta mereu o femeie puternica,asa este,doar ca EU nu imi doream sa raman in spatele tau,voiam sa fiu in dreapta ta sa te tin de mana,pe cand tu mi-ai demonstrat ca eu te tineam inapoi si nu te lasam sa "cresti".
Nu am sa mai alerg dupa tine,chiar daca de atatea ori am facut-o,nu va ma trebui sa ma astepti sa fiu gata ,o sa iti iau aceasta povara pe care ai dus-o in spate timp de doi ani ,doi ani minunati,pe care nu ii voi uita niciodata.
Nu voi mai fi incapatanata sa nu imi dau seama ca trebuie sa te las liber,ca vrei sa ai aripile tale si ca eu doar ti le taiam in timp ce eu credeam ca iti potentez dezvoltarea fiindu-ti aproape.
Daca vrei sa pastrezi o femeie pentru totdeauna nu o lasa sa se simta a doua ta optiune ,fa-o prioritatea ta,iar daca simti ca nu esti capabil sa oferi acest lucru,nu ii pasii in suflet.
YOU ARE READING
EU DUPA TINE
Short StoryAceasta poveste va descrie in totalitate sufletul puternic al femeii care dupa nenumarate esecuri va reusi sa treaca cu fruntea sus peste tot si peste toate.Nimic nu are loc din intamplare,iar daca te vei regasi in cuvintele mele se poate sa fie chi...