Beau un vin vechi,pentru a-ti demonstra ca nu tot ce e vechi se strica,ba chiar cu trecerea timpului lucrurile devin mai bune si nu se degradeaza.E un vin sec,asa ca tine in ultima perioada,tare ca durerile de cap pe care le-am capatat dupa noptile nedormite datorita tie.Putin acrisor ca si gustul pe care mi l-ai lasat in inima si ca si sentimentele pe care incep sa ti le port.
Sa nu crezi ca o sa fie un vin ieftin,desi ,tu in final,mi-ai demonstrat ca nu valorezi prea mult.
Iti aduci aminte de ziua cand ti-am scris "La multi ani" ?
Ouf..ce zi! nu pot sa zic ca imi pare rau,dar de ce s-a intamplat pe parcurs si faptul ca ti-am dat voie sa te joci cu mine,DA ,imi pare rau!
Am intrat desculta in inima ta,chiar daca multi dintre prietenii tai ma considerau o panarama,iubitul meu drag,cat ai crezut in ei...candva ei o sa contribuie la esecul tau,la caderea ta.
Am trecut peste crizele tale cum ca nu mai poti dormi noaptea,ca ti-am dereglat programul de somn cu discutiile mele si toate isteriile.Iti promit ca nu am vrut sa-ti perturb linistea,imi placea prea mult sa discut cu tine,iti iubeam vocea si felul in care ma ascultai,chiar daca nu crezi ,e o calitatea ce nu multa o are.
"Se spune ca din iubire te vindeci cu timp,cu o alta iubire,singura,cu alti oameni,cu conteaza cum ,conteaza ca te vindeci si scapi de rani si ajungi sa nu-ti mai pese.Dar de dor nu scapi cu timp,dorul se hraneste cu asteptari.De dor nu scapi cu alt dor,devine mai puternic,doare mai tare.Cum scapi de el?asteptand sa uiti."Atat...
-Azi mi-am dat seama ca mi-e dor de el,dar asta nu inseamna ca il mai iubesc,inseamna ca atunci cand sunt puternica si stapana pe mine,as vrea sa-i fie lui dor de noi,pentru ca inainte ca totul sa fie asa,a fost al naibii de frumos.Daca nu exista dorul ,nu am sti cat de mult iubim anumiti oameni.Daca nu ar fi atat de mare dorul nu am stii cat de mare a fost iubirea.
-Nu asteptarea ne omoara,ci dorul!Te-as fi asteptat o viata intreaga si inca un pic,dar e ucigator sa astepti pe cineva care nu vrea sa fie asteptat.Dorul acela e chinuitor...
Beau acest vin alb doar pentru mine,imi place sa-mi vad reflexia in pahar,eu cu mine insami.
De ce vin?pentru ca m-am saturat sa plece.De ce nu ceva mai tare?pentru ca nu sunt una dintre femeile care se imbata in fiecare zi ,eu beau doar asa,de metafora,in cinstea cui merita.
Asa ca nu are rost sa-i mai arat ce a pierdut,ii va arata viata.
Dragul meu iubit,viata iti va arata cine au fost oamenii cu adevarat importanti pentru tine scotandu-ti in cale exact pe cei nepotriviti.Nu e treaba mea sa iti arat ca am fost o pierdere,o sa aflii singur.Roata tot se intoarce si stiu ca tu crezi in karma,pregateste-te sa afli ca asa e.
Nu o sa ma arunc in bratele nimanui din singuratate,o sa stau asa ,poate toata viata,nu o sa ma grabesc sa ma indragostesc,mi-am invatat lectia,sper ca anul 2020 sa fie doar despre mine si despre implinirile mele,materiale sau sufletesti.
N-am depins niciodata de un barbat si nici n-o s-o fac,sunt o femeie cu principii si demnitate ,chiar daca voi ati zis contrariul.Pot sa te uit,desi avem amintiri,in suflet undeva imi vei ramane,dar atat.O sa fiu fericita,desi m-a durut pana in maduva oaselor si ajunsesem sa am dureri de suflet,sa respir greu.M-am iertat,oamenii o sa se intrebe cum am reusit,o sa le spun pana la urma despre fapta ta cand o sa fiu vindecata .
Daca trecutul imi va bate la usa o sa il ignor,pentru ca asta esti tu acum,trecutul! te cunosc foarte bine si nu mai ai ce sa-mi oferi,ti-am luat tot cand m-ai lasat.Si daca o sa insisti o sa-ti zic sa -ti vezi de treaba si ca nu mai traiesc in trecut si ca te-am iertat pentru toate momentele de indiferenta in care mi-am dat seama ca merit mai mult.te-am iertat ca mi-ai luat sufletul si mi-ai lasat doar ramasite.
YOU ARE READING
EU DUPA TINE
Cerita PendekAceasta poveste va descrie in totalitate sufletul puternic al femeii care dupa nenumarate esecuri va reusi sa treaca cu fruntea sus peste tot si peste toate.Nimic nu are loc din intamplare,iar daca te vei regasi in cuvintele mele se poate sa fie chi...