Soare

13 0 0
                                    

Iubitule drag,ce ai facut?m-ai ranit atat de tare incat am descoperit o latura de-a mea pe care nu credeam ca o detin,rabdarea!DA,ai citit bine,niciodata nu fusesem o persoana rabdatoare,dar odata cu trecere saptamanilor ,timp in care absenta ta isi facea de cap ca nebuna in viata mea,am descoperit ca pot sa am rabdare cand vine vorba despre iubire,despre NOI.

                        Poate nu ar trebui sa redeschidem rani pe care credeam ca le-am  inchis sau ca s-au vindecat,dar chiar daca iubire ar disparea,ar ramane dorul,daca dorul ar disparea si el,ar ramane obisnuinta.

Doamne...cat de obisnuita eram cu tine! Obisnuiam sa te iubesc,acum imi spun ca pot sa trec peste ,ce altceva as putea sa fac?Nu am nici o alta optiune.

Mi-a fost greu sa nu ma mai gandesc daca ai mancat,daca esti obosit,sau daca mai esti racit,imi era greu si sa incetez din a ma gandi daca esti bine sau ai nevoie de ceva.Probabil asta e cel mai greu intr-o despartire,sa te dezobisnuiesti de un om,si pentru mine,S,a fost foarte greu sa invat sa ma descurc fara tine,a fost ca si cum ma nascusem inca o data si trebuia sa reiau fiecare deprindere care,candva mi se parea o nimica toata.

Nu as vrea sa ramai cu indoieli si intrebari fara raspuns,dar nici nu-ti mai pot oferi prea multe,mai am sentimente pentru tine si le voi avea mereu,dar sa nu plangi pentru mine,nu uita decizia de a pleca tu ai luat-o!Ai plecat crezand ca o sa iti gasesti fericirea in alta parte,ouf...daca ai stii cat te amagesti,fericirea ta eram EU.Nu o zic din egoism,ci pentru ca niciodata nu te vazusem la fel de fericit ca si cand erai cu mine.

                                     Adoram sa te fac sa razi,adoram sa iti zambesc...stii tu,Zambetul acela! doar tie ti-l ofeream si cat iti mai placea!Dar in schimb eu ce am primit de la tine?nu-ti face griji,nu regret nimic si nu o voi face,pentru ca mi-ai oferit cei mai frumosi doi ani din intreaga mea existenta.Ai aparut cand aveam mai mare nevoie de tine,ai ajutat la formarea mea si eu am ajutat ca tu sa ai parte de o dezvoltare armonioasa intr-un ritm placut.

                                  Stiu ca o sa treci printr-o perioada din viata ta mai putin placuta,dar stiu ca o sa profiti de ea ca sa te maturizezi si sa devii un barbat adevarat ,un barbat pe care orice femeie si l-ar dori doar pentru ea,candva obisnuiai sa fii barbatul meu,vreau sa iti multumesc pentru acest lucru.O parte din mine inca asteapta ca nebuna ziua in care te vei intoarce la mine si imi vei spune ca oricat ai cautat nu ai mai reusit sa gasesti pe cineva care sa umple golul din sufletul tau,pentru ca in toate ma cautai pe mine,e normal ca nu m-ai gasit intr-o alta femeie,eu am fost mereu aici,te-am asteptat pana in ultima clipa si tu ai refuzat sa vezi ce ai exact in fata ta.

                             Poate o sa decizi sa ramai singur,crede-ma nu ti-ar face deloc bine,e atat de frumos sa iubesti si sa FII IUBIT,despre asta e iubirea,despre faptul ca sentimentele iti sunt impartasite.

"Toti barbatii ar trebui sa inteleaga ca femeia vrea sa fie iubita,nu cumparata,vrea sa fie
ascultata ,nu ignorata! "

Simt si acum parfumul tau pe perna mea,ma gandesc ca poate ar trebui sa plangi si tu,femeile puternice plang si ele,barbatii puternici de ce n-ar face-o?Dar sa nu plangi pentru mine,ma omoara gandul ca as putea sa aduc lacrimi in ochii cuiva,e oribil sa plangi pentru cineva,tu m-ai invatat ,chiar daca acel cineva te-a ranit candva.Sa plangi sa te linistesti ,sa plangi pentru a te ajuta sa fii mai puternic,desi pare nu semn de slabiciune.

                 Cel mai frumos este sa iubesti pe cineva cu acea pofta nebuna ,nespus de mare...Ca atunci cand ai ceva ce adori pentru ultima oara si te temi sa nu clipesti pentru ca acel ceva sa nu dispara de langa tine.Dar tu ai disparut,asa cum soarele pleaca pentru a lasa LUNA sa straluceasca ,sa devina regina noptii,asa m-ai lasat si tu.

Astazi este ultima zi in care scriu despre TINE despre NOI,la fel cum un cantaret isi canta iubirea pentru persoana de langa el,eu imi scriu gandurile si sentimentele aici ca si intr-un jurnal,dar n-o pot face la nesfarsit,trebuie sa intorc pagina si sa realizez intr-un final ca noi nu am fost o poveste,am fost un capitol.

In aceasta noapte ,noul an va capata o noua intorsatura,oricat mi-ai fi dorit sa-mi fi alaturi in 2020 , nu am putut sa te tin cu forta langa mine si nici n-o sa mai lupt ca tu sa-ti dai seama de tot binele pe care ti-l vreau.

Asa ca,iubitul meu drag,daca nu o sa iti mai aud vreodata vocea sau daca nu o sa-ti mai privesc vreodata ochisorii caprui cu acele minunate reflexii verzi ,cei mai frumosi pe care i-am vazut ,chiar daca nu ti-am spus asta,erau cei mai frumosi,pentru ca ma priveau cu atata iubire! Vreau sa stii ca in ciuda celor intamplate intre noi te-as mai fi asteptat inca o eternitate si nu m-as fi saturat,dar nu mai pot,sunt presata de timp si de oamenii din jurul nostru care deja cer prea multe de la mine.

Nu uita,un om care este hotarat sa te iubeasca,o va face oricum.Nu se va lasa descurajat de ranile sufletului tau,de cat de greu de iubit esti sau de temerile pe care le ai din cauza celor care te-au ranit.El te va iubi pur si simplu si te va face sa intelegi de ce inainte de el iubirea nu a fost la fel de frumoasa.

Te iubesc,
cu drag , a ta L.

EU DUPA TINEWhere stories live. Discover now