Prolog

278 14 0
                                    

I když se všichni přou, jak to vlastně na téhle planetě bylo před příchodem čehokoliv, původně tu nebylo nic. Všude byla pouze pustina, neúrodná půda a prach. A legendy praví, že s úplně prvním deštěm, se z toho prachu a bláta zrodil první drak. Drak s elementem země Zéme. Měl sílu pouhou myšlenkou pohnout vším, co bylo se zemí spojeno. Dokázal tvořit vysoké skály a hory, dokázal tvořit prohlubně a propasti. A když vypršel jeho čas tady, pomocí síly, stvořil pět vajec. A po jeho odchodu, se díky jednomu z nich vrátil.    

Tento drak však nebyl na planetě jediným. Spolu s ním se z prachu zrodilo dalších šest draků. Dalších šest sourozenců. Každý z nich oplýval kosmickou silou a dokázal ovládat jeden z elementů. Drak Uguns vládl ohni, Udens vládl vodě. Gaiss vládne větru a Augi Rostlinám. Dzivniek veškeré zvěři ve vodě či na souši a Visums vládne ve vesmíru. Těchto sedm sourozenců žilo na planetě spokojený a dlouhý život. Až dokud se neobjevil člověk.

Po zrození nové rasy, člověka, se draci pokojně snažili navázat s lidmi prosperující život po dlouhá staletí. Lidská rasa se rozšiřovala po celém světě a draky začali uctívat jako svá božstva. Draci se již volně nepohybovali po celé zeměkouli. Přijali svá království, nově vznikající státy za své. Postupem času, jak se z měst stávali země a v zemích vznikala první království, každý z draků se uchýlil k jednomu z nich a všemožně svou mocí své království chránil a opečovával. 

Na několik tisíc let, vše vypadalo pokojně a udržitelně. V lidských srdcích však zavládla chamtivost. V království, kterému se říkalo Liesma, kde vládl Uguns, vznikl požár. Nikdy se nezjistilo, zda požár způsobil drak úmyslně či nehodou, jisté však je to, že od té doby se lidé bouřili. Rostlo nebezpečí a vzhledem k tomu, že draci nejsou nesmrtelní a to lidé věděli, vznikla první vzpoura. Lidé naostřili nože a sekery a pokusili se Ugunse sprovodit ze světa. Bývalo by se jim to i podařilo, nebýt vajíček, díky kterým se mohl Uguns vrátit. 

V království Piliens, kde vládl vodní drak Udens, taková skupina lidí chtěli draka zabít jiným způsobem. Najali si vraha a ten zničil veškerá vajíčka. Drak Udens se neměl jak vrátit. Svolal proto ostatní draky a poradil se s nimi. Ten den vznikla jaká si pojistka pro tyto případy. Kdyby se opět těmto lidem podařilo draka zabít. V tomto království je král s královnou, kteří mají prvorozenou dceru. Draci zařídili, aby v každém z království se každou generaci narodila první dcera. Ta bude sloužit, jako jaká si schránka pro znovuzrození draka. Jak si draci usmysleli, tak se stalo. Díky spojení sil všech draků, královská dcera zemřela a skrze její oběť se Udens mohl vrátit. 

Když lidem došlo, čeho jsou draci schopní, zavládl opět na několik generací klid vyvolaný strachem. Aby však draci lid uklidnili, spojili svou sílu podruhé. Když se královské rodiny takto propojili s draky, bylo za potřebí, aby vždy prvorozená dcera byla u zrodu nového draka. Tak vznikly výpravy s vajíčky a jméno pro prvorozenou dceru. Puka mate - Matka draka 

Ani tento způsob života však nevydržel. Po letech se draci stáhli, až zmizeli úplně. Lidé ze strachu, že se vrátí vymazali veškeré vzpomínky na draky. Stará království se rozpadla a vznikla nová království a poté i města a z draků zbyly jen historky a vyprávění.

Dnes již nikdo neví, kde se tehdejší královské rodiny nachází a zda stále žijí. Během tisíce let se zde začali objevovat velká města a lidstvo na draky úplně zapomnělo. Nikdo už si nepřipomíná krutou pojistku, nikdo si již nepřipomíná den, kdy se vejce zničila. Nikdo neví kam se draci ztratili, či kam odletěli. V příbězích se vypráví o portálech do jiných světů, nebo že opustili tuto planetu a nechali ji lidem. S každým vyprávění je tu jiná možnost, co se s draky doopravdy stalo. V jedné věci se však shodují. Ve všech příbězích se vypráví, že se draci jednou vrátí a nastolí se nová vláda. Vláda Draků.

 Vláda Draků

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Dračí mámaKde žijí příběhy. Začni objevovat