Seni seviyorum!

72 1 0
                                    

Pazar günü saat 12:30'da uyandım hayatımda hiç bu kadar çok uyuduğumu hatırlamıyorum.Uyandığında annem yoktu,işe gitmiş olmalıydı,kadıncağız haftasonlarıda çalışırdı. Masada kahvaltı hazırlanmıştı,bir şeyler atıştırıp televizyonun karşısına oturdum,bütün kanallar reklam bu kadar da olmazki! Televizyonu kapattım. Koltuğa uzanıp kendi kendime şarkı mırıldandim. O anda telefon çaldı,"EKİM"of ya dün geceden sonra çok utanıyordum,ben ne yapmıştım! Neyse yakarmanın anlamı yok olan oldu.Telefonu utana sıkıla açtım.

Ekim:Selam canım!

-(içimden:bu da ne hızlı adammış)selam selam..

-Nasılsın,bi terslik yok inşallah?

-Yok yok sen beni niye aradın öğrenebilir miyim?

-Hazırlan seni almaya geliyorum!

-yaa nereye?

-sürpriz!

-Yok ya ben gelmicem.

-Kapıya yaklaşıyorum hazırlan 5dk var.

-heyyy (dit dit dit telefon kapandı)

-yuhh ama yaaa! Bu kadarda olmazki!

Elbise dolabımdan bir pantolon ve triko çıkarıp giydim kış gününde ne giyebilirdim ki.

Sonra annemi arayıp dile kolay yalan söyledim. Kadın inandı.

Sonra aşağıdan korna sesi geldi nede çabuk.

Aşağı indim vaaovvv çok yakışıklıydı her zamanki gibi. Ya ben bilseydim daha güzel giyinirdim demek güzel bi yere gidicez. Sordum durur muyum:

-Son kez diyorum n-e-r-e-y-e gidiyoruz?

-Sürpriz dedik ya amma meraklı çıktın sende.

Abi resmen öküzmüş bu ne de yanlış tanımışım.Lüks bi restorantın önünde durduk.Aman Allahım ne de güzel bir yer.Uffff yaz bilseydim hoş bişi giyerdim!Restoranta geldik,bize masamızı gösterdiler.Çok güzel bi gece geçirdik,gece olmuştu eve bıraktı beni ama gitmeden önce beni çekti ve kulağıma fısıldadı "seni seviyorum "yanağıma bir öpücük kondurdu ne büyüleyiciydi o kelime "seni seviyorum" ben ise mal gibi baktım bişi demeden sonra eve geldim saat 19:30du annnem daha gelmemişti içeride onu bekledim,bi yarım saat sonra geldi,çok yorgundu bişi söylemedi gidip uyudu. O uyuyunca ben de uyudum ama uyuyamadım sabaha kadar....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aldanmak ve aldatılmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin