Evet,söylediğim gibi beni kıskanan insanlar benden çok başarılarımı kıskanırlardı.Okulda pek çalışkan öğrenci yoktu,oysa ki ben bu okula gelmek için çok çalışmıştım.Peki bunlar!Çoğu torpille yerleşmiş haksızlıktı.Düşünsene senin yapmak istediğin şeyi insanlar bakkaldan ekmek almak istercesine kolay gerçekleştirmesi de ayrı koyuyor insana!!Neyse ben kendi başarılarıma bakmalıyım.Her sınav sonucundan sonra hırçın gözleri üstümde görmekten bıkmıştım...Sizde çalışınnn kazanın!!Fakat bu okul benim hayatımın dönüm noktası oldu işte size bunu anlatacağım...Aslında bir kaç çıkma teklifi almıştım fakat hiç düşünmeden reddetmiştim.Güzel bir kızım aslında fakat yalnız olunca güzelliğin beş para etmiyor ki.Sınıfımızdakilerin çoğu benden bayağı büyüktü çünkü ben okula bir yaş erken başlamıştım bir de sınıfımızdakilerin neredeyse hepsi en az bir defa sınıfta kalmıştı.Ah Tanrım ben bu okul için mi gece gündüz demeden çalıştım!!Fakat öğretmenler çok iyisi hiç bir öğrenci bu öğretmenleri hak etmiyordu çünkü çok saygısızdılar..Neyse bence artık mahdolan hayatımı anlatmaya başlayabilirim..
Arkadaşlar bunların hepsi tanıtımdı artık 4.bölümde hikaye başlayacak...Umarım beğenirsiniz ♥♥♥ :-D :-D bu şarkıyıda sözle paylaşmak istedim...