ALVIN I WIEWIÓRKI

37 1 0
                                    

CZY KIEDCYKOLWIEK WIDZIALES MTAKI SZOL AZWANY ALVIN I WIEWIORKI>? Bo czasami jak ja o tym musle to to jesr krejzi! Wiesz bi sa se dzieci i one ogladaja to wszystko! Ale przeciez to nie jest trakie niewinne szol ! jest tam tski ziellony i tomoze byc w sumie nawiazanie do marihuany. Ale jeszcze girzej na tej powierszchni wyglada sam seksowny alvin! ! On uwodzi  wsztstkich ludzi glosem swoim pieknym prawiejak lan dajrekszyn i ogfolnie to myske ze lan dajrekszyn jest zwiazane z alwinem. Roziwne ci moje mysli jakczerwony dywan do twojej slawy!!

To bedxzie tajemnica ktora zmieni twoje zycie/




Alwin to okres.

Czy widziales kiedys ich obu w tym samyj miejscu!!!!? Czyb patrztkas kiedys na swoja podpasek pelna okresu i krwi i widzialas tam alwina!!!! pomyskl!!!!!!! zastnaow sie!

nie boje sie tego ale wiem ze alwin to jest metafora z okres i ze on panuje nad naszym zyciem jam okres! ale czasami boje sie wyjsc z domu bo sie boje ale w sumie nie wolno die bac dzieci bo to jest normlna rzecz i alwin nie moze paowac nad nami bo jestesmy silniejsi!

Jakby spojrzec na ten temat zx innej strony to jedst tam tski duzy gosc. I on ma dziewczyne.Kiedys, Chyba. probuje miec dziewcztne. Bo ja nie pamietam tego filmu le on byl mocny wiec pamietsm alwina, alwin byl micny. I ten duzy gosc, on on probuje panowac nad wiewiorkami i on daje im fejm ale jedynym co uszczesliwilo wiewiorki bylo w sumie to nie wiem co bo nie amietam filmu, ale jak juz to mysle ze dziewczyny bo tez bym chciala taka. nie zeby homo czy cos. ale pewnie dobrxe sie [REDACTED]

Jkaby o tym pomyslec jeszcze troche (chociaz jeszcze troche to za duzo), to jest tam takinjeden niebieski. I on jest nerdem. Ale jest madry! I ma dziewczyne! a ja nie nie wiem jak on to robi. HIe zeby homo czy cos, ale mam 4 lata i myske ze juz jestem wystaczajaco dojrzala na malzenstwo. A i ten niebieski mial fajna dziewczyne, pewnie duzo [REDACTED], ale to tylko fakty a ja pronuje stwierdzic cos glebszego, prawie jak dupa alwina.

Podsumowujac, awlin pracuje dla lan dajrekszyn i oni nigdy nie spiewaja, tylko zawsze maja alwina w kapturach ewentualnie w spodniach. A pamietacie te filmiki na jutubie ze prawdziwi alwin i wiewiory spiewaja np biedronka nie ma ogonka?? to nie byl alwin i wiewiorki. bo to bylo lan dajrekszyn. PRAWDZIWE lan dajrekszyn.

Najlepsze piuosenki spiewa okres. aloha

TEORIE SPISKOWEWhere stories live. Discover now