1. BÖLÜM - İLK GÖRÜŞ

87 6 5
                                    


Uyandım ve okulun ilk günüydü.(bence daha etkileyici bir giriş olamazdı zncnzmz) Sabırsızlanmıyordum çünkü neden sabırsızlanayım ki. Ortaokul arkadaşlarım yanımda ve kimseye ihtiyacım yok.Yok derken yani yeni arkadaş edinme derdim yok adım atan olursa tanışırız düşüncesindeydim. Okula gittim ve ilk derse girdik . Hocalar girdi yıl içinde ne yapacaklarımız, tanışmalar,ders işleyişi gibi  şeyler konuşuldu. Okulun ilk günüydü ama çabuk alışmıştım. Ortama uyum sağlarım genelde. Sınıfım hakkında şunu söyleyebilirim ki sonuçta hangi sınıfa düşsem bi hayvan grubu oluşuyor ve aa yine var ne tesadüf. Şişe kapağı patlatmalar kağıt atmalar öyle süper aman aman bir sınıfa düşmek talihimde yok sanırım. Yani en baştan bir gruplaşmalar bölünmeler kavgalar olacağı belliydi.
Teneffüs oldu yakın arkadaşlarım yani Nisa, Feyza ve ben tabiki okulu keşfe çıktık. Zeki insanların arasına düştüğümüz barizdi ama biz de zeki olduğumuz için tuhaf gelmedi açıkçası.(Mrs. Ego)
Sonra okulu ve öğrencileri yorumlamaya başladık ve gerçekten yakışıklılar vardı ki bu bizi hiç alakadar etmez çünkü aşka inanmıyoruz ve tercih etmiyoruz. Nedenini açıklıyım mı evet. Yani bi düşünün siz biriyle evleneceksiniz huylarını görmeyecek kadar demiyim de aşıksınız ve bu yüzden evlendiniz. Tamam iyi hoş ama evlendikten sonra işler ciddiye biniyor işe gitmesi var, düzenli, hoşgörülü, saygılı, yardımsever bir beyefendi olması lazım öyle değil mi? Yemeklere falan el atsa fena olmaz hani akxmakzka . Mantık evliliği miss. Sana değer veriyo, mutlu da ediyo, paralar da tıkır tıkır eve geliyor mu evet o zaman ne oluyo mantık evliliği mantıklı oluyooo. Olgun bir düşünce evet.

Artık yaklaşık 1 aydır okula geliyorduk ve lisede derslerin hakikaten zor olduğunu anlamıştık. Sınav zamanlarında kendimi az çok hayal edebiliyordum. Şu an dersleri araya katmak istemedim bazen uzatıyorum ders konusunu ve sıkıcı olabiliyor.
Işte yine bir okul günü teneffüse çıktık okulun etrafını tavaf ediyoruz. Önüme bakarak yürürüm genelde  etraf beni ilgilendirmez pek ama okulda yeni olduğumuz için bi etrafa göz atmak gerekiyor.
Okulun arka kısmına gelmiştik gözüm merdivenlere kaydı bir grup öğrenci oturmuştu hepsine bakmıştım. Ama aralarından birine... Gözlerim takılı kalmıştı. Nisa ve Feyza'ya belli etmek istemedim. Döndüm önüme ama zihnimde hâlâ onun görüntüsü vardı. Nisa bir şeyler konuşuyordu ama duymuyordum ona dair aklıma bir çok soru geliyordu. Ne gibi mi? İsmi ssodnskzkszl. Mübalağa sanatımız bir kenara ben galiba aşık olmuştum. Tabi ilk defa görür görmez aşk diye yargılayamam ama içimi kıpırdatmıştı göz göze gelişimiz. Aşka inanmam mantık evliliğine inanırım olayı da yalan oldu gibi oldu şuan akfmskxskkcs.

Bir sonraki tur tekrar bakmaya yeltendi gözlerim ve yine o bakışma. Hemen gözlerimi kaçırdım. Sonunu bilmediğim olup olmayacağını bilmediğim bir şeye kendimi kaptırmak istemedim. Zil çalmıştı ve derse girmek üzereydik. Bu durumu Nisa ve Feyza'ya anlatmak istedim ve yanlarına gittim. Anlatmaya başlayınca ben "şu kot gömlekli olan çocuk mu ?" dediler. Kot gömlekli... Evet o , o çocuk..
Günler geçti ve her onu görüşümde içimdeki bir his ona sahip olma düşüncesiyle zihnimi kavurup duruyordu. Sonunu düşünmedim. Ne olacağını hiç düşünmedim çünkü fena sevgi besliyordum ona karşı. Evet sanki biraz erkendi ama hislerime ben engel olamıyorum siz oluyor musunuz? Belki de evet ama o kadar kolay olmuyordur en azından?

Onun bilmesini istediğim bir şey vardı. Evet,onu sevdiğimi bilmesini istiyordum. Eve gittim yine bir okul çıkışıydı. Evimiz yakındı ama servisle gidiyordum. Babam koruyucu davranmak istedi. "Henüz dokuzuncu sınıfsın bu yıl servisle git" demişti. Kardeşim de benden bir yaş küçük. Muhtemelen seneye o da bizim liseye gelirdi. 

Sınavlar henüz başlamadığından rahattım. Yemek yiyip odama indim. Evimiz ters dublex ve oldukça memnunum. Ders çalıştığımı düşünen annem odama gelene kadar düşündüğü o pozisyona 5 saniyede geçebiliyordum ksmfkalxa. Yani evet kötü bir şey bu, ama beni telefonla uğraşırken görmesi daha kötü.

BİR UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin