"İçimdeki umut asla ve asla tükenmiyor."
'Ben bu işi beceremiyorum ya sabahtan beri yazıp yazıp siliyorum!'
'Hadi kızım Derin onunla yarın konuşmak için bahanen bu senin karala bir şeyler.'
'Ooo iç ses hanımefendi görmeyeli bana ısınmışsınız gaz vermeler falan.'
'Hadi olum ne oyalanıyosun yazsana.'
'Lan ben baskıya gelemiyorum susarsan yazıcam bir şeyler.'
'Tm.'
Iç sesimle böyle atışmalardan sonra kağıda zar zor da olsa bir şeyler yazmıştım. Ehe, siz de iç sesinizle böyle konuşuyorsunuzdur arada bence ülkede sağlam kaldı mı acaba?
İlham perim napıyor acep? Uyumuş mudur? Peri kızdır erkek için neden kullandım ben şimdi. İlham neyim deseydim? İlham erkeğim ahaha yok daha neler. İlham neyi diyebilirimm... Ne kullanabilirim...
Diye üstün zeka içerikli düşüncelerimden sıyrılıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım bile."Abla! Abla! Ablaaa! Aaablaaa! Uyansanaaa!"
Yav ne oldu sabah sabah ne var ya?
"Yarım saattir abla diyorum nasıl bir uykun var olm senin ya"
" Kalk hadi kahvaltı hazır 5 dakika içinde geliyosun.""Hı hıı" asla yataktan hemen kalkamam. Hı hı diye geçiştirdim tabi. Yatağımdan asla ayrılmak istemiyorum yatağa bağlı da yaşarım ben valla. Huyumu bildiği için kardeşim Gonca tekrar sinirle abla diye bağırdı bana.
" Tamam geliyorum ya" diye hırçın bir şekilde bağırdım uykudan yeni uyanmanın verdiği sinirle. Zar zor da olsa banyoya doğru ayaklarımı yere sürterek gittim. Yüzümü yıkadım. Aynaya kendime bakarak "Nabeer kız?" deyip göz kırptım. Sonra gözlerimi kıstım. Ve gülmeye başladım. Hatta durduk yere bağırasım geliyor bazı zamanlar. Odamdaki aynaya bakarak 'Aaaaa', ' Lallalalalalaaaa' diye bağırıyorum . Sonra da gülüyorum. Valla hoşuma da gidiyor.
Dişlerimi fırçalayıp günlük salaş kıyafetlerimi üzerime geçirip yukarı çıktım. Annemlere gülümseyip masaya oturdum." Allah'ım ya " diye çok sesli olmayarak bağırdım ve ekledim. "İlacımı içmeyi unuttum." benim gibi üşengeç bir oturma ve yatma uzmanının o masaya oturup ve sonra kalkmamın gerekmesi bana aşırı eziyet verici bir durum gibi geliyor. Yıkık ve bıkkın bir tiple kalkıp ilacımı içip geri oturdum. Yavaşça yemeye başladım genelde uykudan uyanır uyanmaz bir şeyler yemeye iştahım olmaz 10-20 dk sonra ise kurt iştahı mübarek.
He ilaç demişken hastalığımı da söyleyeyim hatta anlatayım. Tiroit bezlerimiz var ya o boğazımızdaki onlar yavaş ve ya hızlı çalışıyor. Tabiri caizse. Bu bezlerimiz büyüme ve gelişme ile alakalı. Hızlıyı tam bilmiyorum ama benimki yavaş çalışıyor işte. Boyum yavaş uzuyor. Kilo artışı hızlı olabiliyor. Kansızlık görülebiliyor vs. vs. 5 yaşımda teşhis konulmuş o zamandan itibaren hastaneye 6 ayda bir kontrole gidiyor ve ilaç kullanıyorum dengede tutmak için de ölene kadar ilaç kullanıp kontrole gideceğim. Ilaçlarımı düzensiz kullanırsam guatr oluşur bu da ameliyatla alınıyor. Yeter, baya fazla bilgi verdim. Sizleri aydınlatmış oldum. Fazla bilgi göz çıkarmaz boşverin idndkskz.
Hava almaya balkona çıktım. Kanepemsi salıncağımıza attım kendimi. Biraz güneş vitamini almak lazım yani. Sosyal medyada biraz gezindikten sonra bir şeyler yemek için mutfağa gidecektim. Hafta sonu, hava güzel ama ben evdeyim. E üşengeçlik bunu gerektirir. Boşuna demiyorum oturma uzmanıyım diye.
Ah! Belim ağrımış, ay bacağım, aaa boynumm lan noluyo? Ayağı kalkınca anladım ki ben saatlerdir bu balkonda manyak gibi oturuyorum. Mideme bir kaç şey gönderdikten sonra odama gidip ders çalışmaya koyuldum. Ders çalışınca zaman çabuk geçiyor. 3 saattir ders çalışmışım. Birden enerji geldi ve odamı düzenleyip toplamak istedim pek te dağınık değildi aslında. Maksat hareket yoksa otura otura kilom 70'e dayanacak.
Aman kızım Derim kilona dikkat et camış gibi olursan yârin seni beğenmez.
Buna iç ses mi deniir zihnimin mükemmelik akan zekice düşünceleri mi denir bilmiyorum ama bunlar tam kafa dengim ha. La zaten benim beynimin içi yaa doğru. Ankaralı insanlardan daha çok kullanıyorum "la" sözcüğünü ben he. Her neyse.
Çok şükür pazartesi günü gelip çatmıştı. Bakmayın çok şükür dediğime memnun falan değilim sendrom bir gün tam lâkin benim de görmeye can attığım bir yârim var değil mi?
Çılgın insan Derin yine çılgın kalbine engel olamayıp kendini Murat'ın yaında bulmuştuuuu.
"Qızım sen nesin be aşk perisi falan mıı?"
" iç sesim hanımefendi beyle gaz veriyosunuz ama bu çocuk beni sevecek gibi değil bakın"Ne kadar çılgın olsam da Murat'ın yanında kuzu gibiyim hep. Neden utanıyorum ki neden böyleyim. Murat çılgın kız seviyor eğlenceli de biri böyle olmamam lazımm.
Bunun özgüvenle alakası yok çocuk bi beni görünce elektrik alması lazım suçu yok onun yani. Aradaki çekimle alakalı bir şey.
Biz yine okulun etrafında gezerken okulun popisi sayılan yakışıklı Cüni arkadan Murat'a seslendi.
"Murat yavaaaaş"
Bu ne hız manasında. Murat güldü. Ben de olayın akışına uygun güldüm. Cüneyt de kahkaha atıyordu hafiften.
Aynı yaştalar. Okulun popisi sayılır derken abartılacak biri değil de boylu poslu mavi gözlü hafif kumral sarı saçlı etkileyici biri. Lan bir dk ne demişti o? Murat'a çapkın olduğunu mu söylüyordu alttan alttan. Öğrendiğime göre benden önce hiç sevgilisi olmamış. Birini sevmiş ama onunla 1 gün sürmüş kız ayrılmış. Kızla aynı okuldayız. Kız da siyah saçlı zayıf erkeksi bir kız. Esmer güzeli. Ben de Murat'ı seven 2. kişiyim diğerine baya olmuş. Ama Murat'ı seven tek ben değilim Betül Hanımımız var şuan. Sadece şuanlık 2 kişi. Bilemeyiz ileride ne olacağını.Emre ile Murat geziyorlardı teneffüste. Biz de dışarıdaydık, Betül ve kankileri de dışarıdaydı. Murat ile karşılaşabilmek için zıt yönden geziyorduk. Karşılaştıkça gözüm ister istemez gözlerine kayıyordu. Göz göze gelişimizin o saniyesinde zaman duruyor gözlerimi kaçırınca zaman yeniden akıyordu. Ona bakmak kalbimi yavaşlatıyordu. Onu sevmek kalbime gıda gibiydi. Onu sevmeme ihtimalimi düşünemiyordum. Kalbimi onsuz hayal edemiyordum. Oysa onun kalbi benim kalbimle aynı fikirde değildi. Işte canımı sıkan şey de buydu. Beni sevecek miydi bir gün? Kalbi benim için atacak mıydı?
---------
Kısa oldu biraz üsgünüm:( hatta baya hemen yeni bölüm yazıp atmayı düşünüyorum. Tabi bu düşünce olarak kalmazsa kdnfsodksod. Yorum yaparsanız çok makbule geçer düşüncelerinizi merak ediyorum. Beğenirseniz de oy verirsiniz. Hoşçakalınnn.
IG: thederin0 / gezegendekiuzay
Twitter: gezegendekiuzay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR UMUT
Teen FictionYaklaşıp bir şey söylemesini diledim, iki kelime söyleseydi ne olurdu sahi? Söylememekte kararlıydı, gelmedi.. Ve hiç bir zaman da gelmedi..