-2-

71 5 0
                                    

Multimediada karekterler var. İyi okumalar

Ablam amansız bir hastalığa yakalanmıştı. Evde korku başlamıştı. Ablam gün geçtikçe kötü oluyordu, yüzü sapsarı olmuş, saçları dökülmüştü birkez daha kaybedemezdim. Buna dayanamazdım ama ailem için güçlü olmak zorundaydım. Ben bu kadar güçlü olduğumu bilmezdim ama zaman geçtikçe gücümü kaybediyordum. Evde hayat kalmamıştı televizyon açılmıyordu, sadece yemekte görüyordum onları sonra herkes odasına çekiliyordu. Okula gitmeye başlamıştım her şey değişiyordu. Hayatımız değişiyordu. Ablamın az zamanı kalmıştı ve hepimiz alışmaya çalışıyorduk ama ablamı kaybemezdim. Ablam ölemezdi iyileşeceğini biliyordum. Ablam güçlü bir kızdı inanıyorum iyileşecek. Ablamın hastalığının üzerinden 2 ay geçti iyileşmeye başlamıştı. Ben inanıyordum. Beynindeki tümör küçülmeye başlıyordu uzun zamandır evi böyle neşeli görmemiştim. Aslinda gülmeyi özlediğimi fark ettim ama gene de bir şey eksikti. Evde bir kişi eksikti. Yokluğu her zamam fark ediliyordu. Saat akşam 6 civarıydı. Kapı çaldı. Kimseyi beklemiyorduk. Annem kapıyı açtı. Kapıda 2 -3 tane adam vardı "Haciz" diye bi ses duymuştum. İlk başta inanamadım ama gerçekti. Nasıl olurdu annem hesabını bilen bir kadındı. Büyükbabamı aradık bizi alması için babamla yaşadığım evide kaybetmiştim. Aradan 3 yıl geçti evimize gelmistik. 5 ay oldu çok daha iyiydik konuşuyorduk, gülüyorduk 3 yıl öncesinden daha iyiydi. Odalarımıza çekilmiyorduk ve eskisinden daha çok birbirimize bağlıydık. Derslerim iyiydi yavaş yavaş düzeliyorduk. Eski hayatımıza dönmeye çalışıyorduk. Okul çok güzeldi tabi bazı gıcıklar hariç ama Rüya'yla çok eğleniyorduk. Rüya ile çok kötü baslamıştı arkadaşlığımız ama şuan çok iyiyiz. İlk başlarda zeki, inek bir kız sanmıştım. Laflarımı falan düzeltiyordu ve benim arkamdan konuşuyordu bunu duyunca çok sinirlendim. Çektim bi kenara yumruklar tekmeler havada uçuşuyordu. Herkes etrafa doluşmuştu herkes beni alkışlıyordu. Matematik hocası geldi ve ayırdı. Müdürün odasına giderken bu sefer laf dalaşına girdik. Odasına girdigimizdi müdür dışarıya çıktı. Galiba hocaları çağıracaktı o an başladı arkadasligimiz bana"Güzel dövüşüyorsun"dedi. Arkadaşlığımız orda başladı ondan beri Rüya'yla çok iyiyiziz bugün 2. dersten çıktığımızda onu gördüm...

9 vote ve 9 yorumda yb gelir. Öptüümm

SADECE İÇİNDE YAŞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin