Pohled Sofie
Ačkoliv Tobias nechodí na oběd, byla jsem před školou první. Asi po dvou minutách se objevil. Omluvil se mi za to že se zdržel. Já jsem jen prohodila že to nevadí a vyrazili jsme směrem k mému domu

O pět minut dříve

Tobias - myšlenky
Nechápu co to se mnou je. Jsem nervózní a nevím proč. Sakra vždyť už jsem byl venku s více dívkami ale se Sofií je to nějaké jiné. Už jsem jí viděl jak jde ven. Nevím co cítím. Asi strach. Ale strach jsou jen několik emocí najednou. Musím se odhodlat. Nádech, výdech, ramena nahoru a jdu.

Pohled Sofie
,, Mohu se tě zeptat? Jak třeba trávíš svůj volný čas?" zeptal se mě. ,,Ráda chodím se psem ven a občas se sama učím na klavír ale nejde mi to potřebovala bych nějakého učitele. Jenže nechci aby mě učil někdo cizí." odpověděla jsem. ,,Ty?" dodala jsem. Tobias se jen usmál a odpověděl. ,,No víš rád říkám že jsem multiinstrumentalista což může být pravda, no a pak se věnují skautingu. Co se týče toho tvého klavíru, kdyby jsi chtěla, až se více poznáme, mohl bych tě něco naučit případně bych tě mohl učit dlouhodobě." Pousmála jsem se. On se taky usmál a podíval se mi hluboce do očí. Má krásné oči. Ani jsem si nevšimla že jsem zastavila, tak krásné měl oči. Otrhla jsem svůj pohled od jeho. Došlo mi že s ním možná strávím ještě hodně svého času. ,,Děkuji, je to od tebe milé a ráda tvůj návrh přijmu." Znova jsem se pousmála a asi jsem se i trochu začervenala. Asi půl minuty bylo takové to trapné ticho. Mám takový pocit že se mi podíval výstřihu ale dělám že nic. ,,Tak jsme tady." Řekla jsem. On se jen pousmál a bylo mu vidět na pohledu ze bych chtěl na rozloučenou obejmout. Obejmula jsem ho a on objetí opětoval. Cítila jsem jeho dech. Uvědomila jsem si že je asi o 15 cm vyšší ale bylo mi to jedno. Ačkoliv jsem ho znala ani ne jeden den, přirostl mi k srdci jako bych ho znala rok. Jako správný kluk nechtěl ukončit objetí první. Bylo už mi to blbé tak jsem poodešla dále, ačkoliv jsem nechtěla, aby pochopil že už musím jít. Pochopil a řekl ,,Doufám že se zítra zase uvidíme." Já jsem se jen usmála, kývla jsem mírně hlavou a zmizela jsem celá nervózní do dveří. Už teď jsem ráda že jsme se přestěhovali právě sem.

Tobias - myšlenky
Její obejmutí. Jedna z nejhezčích věci co se mi za poslední dobu stala. Udělal jsem nějaké chyby. Udělal jsem věc co jsem neměl. Musím jí to co nejdříve říct jinak bych jí mohl ztratit. A to nechci......

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 03, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jen ty a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat