Ultimele 2 zile

180 9 0
                                    

Mai sunt doar doua zile si o sa plec din cocioaba asta infecta. Bin, nu prea am de ce sa ma plang, locul asta e destul de curat dar ma enerveaza sa vad atata gri in jurul meu in fiecare zi si sa aud niste gamdaci ca se lauda cu niste misiuni de toata jena, iar pe deasupra de mai cred si cine stie ce asasini, doar pentru ca le-au dus la capat. Dar hai sa trecem peste, trebuie sa mananc ceva, altfel o sa atac prima persoana care imi iese in fata si imi miroase a desert, si sunt multi care miros asa.

Stiti il iubesc eu pe L, si nu il barfesc, ca ceilalti, zicand ca e doar un batran morocanos?! Pentru ca mi-a ascultat plangerile si a cumparat un aparat de sange special pentru mine, pe langa ca m-a salvat, fara el probabil as fi fost acum o curva prost platita.

Mi-am luat o punga de sange si am cautat-o cu privirea pe Francy, singura mea prietena adevarata de aici, o invidiez, are un par superb, saten deschis si plin de stralucire si niste ochi de un albastru intens, iar fata asta are un simt al umorului inconfundabil. Restul prietenilor mei sunt mai mult baieti, eu fiind mai baietoasa.

Dupa cateva secunde de cautare o zaresc la o masa in compania lui Caden. Astazi era imbracata intr-o jacheta neagra de piele si o pereche de blugi mulati ce ii pun in evidenta formele, avand un machiaj discret care ii pune in valoare ochii albastri, arata superb, ca de fiecare data. Maîndreptspre ei siiisalutcălduros.

-Buna!

-Însfârșit te-ai gândit si tu sa apari, spune Francy încercând sa para suparata, darisecitestepefatacadoarseprefacea.

-Scuze, m-a chemat L sa imi dea o noua misiune...

-Da?!  Siunde te ma iduci de data asta?

-Inca nu stiu... spun eu indiferenta in timp ce imi infigeam colții in punga plina de lichidul roșiatic, care acum ajunsese la temperatura camerei. Pe fata lor se citea curiozitatea,  asa ca dupa cateva minute de tacere continui... stiu doar ca intalnesc misteriosul angajator.

Când aud asta, ochii lor se măresc iar gura li se preschimba intr-un O perfect. 

-Nu pot sa cred, spune Caden. Nicimacar Ashton nu a ajuns sa il cunoasca. O sa fi cea mai populara de aici.

-Nuuu... Nu vreau sa stie nimeni, misiunea trebuie sa fie secreta!

-Bine, artagoaso! Si cate ore ai la dispozitie sa il intalnesti?

-Pai, voi sta cateva zile... spun eu cu jumatate de gura deoarece stiu ca se vor întrista si mai stiu ca atat timp cat voi fi plecata ei vor fi vulnerabili, desi sunt niste asasini minunati când nu au o arma in mana sunt foarte timizi... sau chiar cateva saptamani , continui eu.

 

-Aaa...  Ei bine, ne va fi dor de tine, spune Francy, constientizand si ea pericolul la care vor fi expusi. Când pleci?

-Peste 2 zi.. nici nu apuc sa termin ca o voce groasa si enervanta ma intrerupe.

-Oh, vai... Mica vampirita iar o sa plece intr-o misiune enervant de stupida si de scurta?

-In primul rand Ashton, nu sunt mica, spre deosebire de tine eu am 120 de ani si in al doilea rand eu vin atat de repede din misiuni pentru ca nu sunt asa incompetenta ca tine sa stau la o misiune idiot de ușoară mai mult de o ora din care 50 de minute imi pregătesc armamentul si daca mai zici ceva la adresa mea jur ca in locul pungi asteia de sânge o sa te am pe tine la cina!

-Ok, Ok, stai calma, doar glumeam... si imediat ce zice asta se intoarce pe calcaie si iese cu pasi repezi din cantina.

-Ce idiot, spune Francy, Caden aproband-o.

-Bun, atunci ne mai vedem, eu ma duc sa ma odihnesc!

-Bine, spun cei doi in cor! 

Imediat ce ajung in camera ma trantesc in pat, inchid ochii iar in câteva minute somnul ma fura in lumea lui.

Următoarele doua zile m-am axat mai mult pe antrenamente,  acestea trecand repede. Cu Francy si Caden m-am intalnit foarte puțin,  si atunci pe fuga. Iar cel mai rău lucru a fost ca multumita lui L am fost asa ocupata incat nu am putut sa imi fac bagajul decât cu  30 de minute inainte sa plec. Am fugit sa îmi iau la revedere de la Francy si Caden care deabea se abțineau sa nu plângă.

Am urcat in duba neagra din curtea bazei si am pornit spre o noua viata, cel puțin pentru câteva saptamani.

Desigur ca tot drumul eu am dormit,  deoarece am preferat sa fac asta in loc sa ma uit pe geam si sa mor de plictiseala.  Când șoferul a oprit masina, pe geam am putut sa il zăresc pe L care ma întâmpina cu un zâmbet larg, langa el se afla un barbat imbracat intr-un costum negru elegant, care vorbea la telefon. Cobor din mașină iar L spune:

-Eden, acesta este...

 

 

Pam, pam,pam... Cine credeți ca e misteriosul angajator???

App: Scuze pt greșeli.

The kingdom of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum